وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

Social Media Stars Changing How Brands Market Tuula Vintage

 

ITH TOP SOCIAL MEDIA STARS ، مارک ها در حال حاضر بصورت آنلاین و با روشهای مختلف بازاریابی می کنند
مدت هاست که بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از عناصر مهم در موفقیت مارک های بزرگ است - از نظر اکثر افراد ، یک استراتژی فعالانه و خوش فکر از طریق رسانه های اجتماعی به معنای تفاوت بین شهرت مصرف کننده یا مبهم بودن است. ممکن است تکنیک ها با توسعه سریع کانال های جدید و در حال ظهور رسانه های اجتماعی تغییر کرده باشند ، اما انتشار این واژه همچنان مهم است. اگر هیچ کس از آنها اطلاع نداشته باشد حتی بهترین محصولات و خدمات نیز با شکست روبرو می شوند. از زمان ظهور و گسترش سریع سیستم های اشتراک و انتشار رسانه های اجتماعی از جمله YouTube و Instagram ، یک تغییر شدید در جهت بازاریابی دیجیتال ایجاد شده است. جدیدترین روند؟ بازاریابی با ستاره های شبکه های اجتماعی.

ستارگان برتر رسانه های اجتماعی (YouTubers ، Instagrammers ، Snapchatters - در مجموع به عنوان تأثیرگذار رسانه های اجتماعی شناخته می شوند) توجه عمده خانه های بازاریابی امروز را به خود جلب می کنند ، که عمده آن به دلیل میزان نفوذ آنها در بسیاری از بخشهای مختلف اینترنت است. در مقاله ای که در سال 2015 در Adweek منتشر شد ، یک مطالعه نشان داد که اینفلوئنسر مارکتینگ به ازای هر دلار بازاریابی هزینه شده ، بازده متوسط ​​6.85 دلار دارد. طبق مقاله اتصال iMedia با اشاره به تفاوت بازاریابی و نتایج بین ستاره یوتیوب رایان هیگا و مشهور سنتی رابرت داونی جونیور ، گوگل برای تبلیغ ظاهر محصولاتی مانند تلفن هوشمند Nexus One این شرکت (بخشی از 12 دلار داونی) برای هر ظاهر 75،000 دلار به ریان هیگای برتر YouTube پرداخت. میلیون).

در اینجا 3 روش وجود دارد که ستارگان شبکه های اجتماعی مانند Higa در تغییر نحوه مارک ها در همه کانال ها به صورت آنلاین تغییر می کنند:


هشیاری برند در مقابل برند تجاری
هر مارک با بودجه تبلیغاتی کافی می تواند مورد توجه خود قرار گیرد. این بخش بزرگی از چگونگی رسیدن برخی از مارک های برتر به مکان های خود است ، اما دنیای بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تغییر است. با پذیرش و توسعه گسترده نرم افزارهای مسدودکننده تبلیغات ، دیگر تکنیک های آشکار تبلیغات مورد استقبال مردم واقع نمی شوند. مصرف کنندگان و مخاطبان آنلاین ، صرف نظر از ماهیت محتوای آن ، نمی خواهند با تبلیغات بمباران شوند. این جایی است که بازاریابی با تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی به برندهای باهوش یک مزیت هدفمند می بخشد.

از آنجا که این ستارگان شبکه های اجتماعی ابتدا ارتباط قابل اعتماد با پیروان خود برقرار کرده اند ، توصیه ها / تاییدیه های محصول کاملاً یکپارچه و واقعی از طریق بازاریابی تأثیرگذار نسبت به سایر اشکال تبلیغات آنلاین باعث جذب و تمایل بیشتر مشتری به برند می شوند (که به نظر می رسد غیر متمایز ، بی ربط و غیرمستقیم باشد) غیر قابل مقایسه در مقایسه).
پست ما را در اینجا ببینید که چگونه Revolve با برترین وبلاگ نویسان مد برای کارزار اخیر اینستاگرام خود همکاری می کند.

مخاطبان هدفمند از طریق چند کانال
بسیاری از افراد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی از سالها پیش شروع به ایجاد مخاطبان خود کردند - از یک پلت فرم شروع می شوند و به کانال های اجتماعی جدید و جدید می روند. به همین ترتیب ، مشارکت با تأثیرگذاران برتر اغلب نقاط لمسی بازاریابی ارزشمندی را در چندین کانال آنلاین ارائه می دهد. در یک کمپین تعطیلات که توسط Adweek نمایه شده است ، کالاهای ورزشی Dick با استفاده از چندین ستاره رسانه های اجتماعی برای "[تولید] بیش از 130،000 کلیک به وب سایت Dick ، ​​6.2 میلیون مورد مشارکت ، 27.5 میلیون نمایش و 4000 دنبال کننده جدید توییتر". از آنجا که این تأثیرگذارها شبکه گسترده ای را در اینترنت پخش می کنند ، می توانند در ایجاد تمایل به مارک در مناطقی که ممکن است از طریق تکنیک های سنتی بازاریابی مورد توجه قرار نگیرند ، کمک کنند.

بازاریابی ویدیویی در ویرگول

افزایش فیلم های آنلاین مرکز کالا
از زمان مطرح شدن YouTube ، ویدیوی آنلاین بخش زیادی از تجربه وب گردی برای بسیاری از افراد بوده است. شاید در نتیجه چگونگی دستیابی کاربران اینترنت به اطلاعات امروزی ، اکنون YouTube مهمتر از هر زمان دیگری است که نوبت به بازاریابی محصولات و خدمات یک برند می رسد. YouTubers پیشرو در این زمینه است و محتوای ویدئویی را به راحتی تولید می کند که به راحتی قابل هضم و سرگرم کننده است - برخلاف بسیاری از تبلیغات تجاری سنتی. ایجاد محتوا و بازاریابی در کنار YouTubers برتر می تواند یکی از بهترین راه ها برای انتقال فرهنگ و دیدگاه یک برند به مصرف کنندگان باشد.

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی