وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

بازاریابی ویدئویی چیست؟

به زبان ساده، بازاریابی ویدیویی، استفاده از محتوای ویدیویی برای جلب مخاطب مورد نظر شما و تبلیغ برند، خدمات یا محصول شماست. بازاریابی ویدیویی فقط فروش نیست، شما می توانید از آن برای تشویق بازدید از وب سایت، تعامل در شبکه های اجتماعی، ثبت نام از طریق ایمیل و بهبود خدمات مشتری استفاده کنید.

انسان ها موجوداتی بصری هستند، بنابراین تعجب آور نیست که ما عاشق فیلم ها هستیم. با توجه به اینکه مردم روزانه بیش از 100 میلیون ساعت فیلم در اینستاگرام و بیش از 1 میلیارد ساعت در YouTube روزانه تماشا می کنند، ویدیو یک ابزار ضروری بازاریابی برای مشاغل و بازاریابان است. می تواند گفت ساخت تیزر تبلیغاتی ( https://tolofilm.com/ساخت-تیزر-تبلیغاتی/ ) نیز یکی از آن ابزارهای قوی می باشد که زیر مجموعه بازاریابی ویدیویی می باشد. روند صعودی بی امان در اولویت ویدیو - بیش از متن - فرصتی برای ارتباط موثرتر با مشتریان شما فراهم می کند.

بازاریابی ویدئویی چیست؟
بازاریابی ویدئویی چیست؟

5 مورد از مزایا بازاریابی ویدیویی

1. ویدیو نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

ویدیو باید به عنوان یک سرمایه گذاری دیده شود، طبق گزارش های HubSpot، قرار دادن کلیپ در یک صفحه فرود می تواند 80٪ تبدیل را افزایش دهد!

2. ویدیو یک مکمل عالی برای رقابت هایی ایمیل شماست.

همه ما از همه روزه چند ده ایمیل دریافت می کنیم و اینکه شخصی بخواهد ایمیل شما را باز کند یک چالش فزاینده است.

3. موتورهای جستجو عاشق فیلم هستند.

موتورهای جستجو به دنبال محتوایی هستند که بینندگان را درگیر خود کند، و ویدیو یک ابزار فوق و العاده برای این کار هست.

4. ویدو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود.

ویدیو بهترین روش برای ایجاد شخصیت برای شرکت و نام تجاری شما است و به شما امکان می دهد با بیننده خود ارتباط برقرار کنید و اعتماد او را جلب کنید.

5. ویدیو افراد را تشویق به مشارکت های اجتماعی می کنند.

بپذیریم: امروزه، عصر فیلم های ویروسی است، و 92٪ از مصرف کنندگان ویدیوی تلفن همراه فیلم ها را با دیگران به اشتراک می گذارند.

برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای بازاریابی ویدویی ، کلیک کنید.

 

انواع بازاریابی ویدیویی

انواع مختلفی از ویدیوها می توانید ایجاد کنید، اما برای بهترین نتیجه، به درک هدف ویدئو و نحوه استفاده از آن کمک می کند. قبل از اینکه ما درباره استراتژی های بازاریابی ویدیویی بحث کنیم، بیایید انواع محبوب ویدیوهای بازاریابی را که می توانید بسازید ببینیم:

 

دموهای محصول

نسخه های نمایشی محصول برای مشتریانی که از قبل قصد خرید دارند، پیشنهاد بی نظیر فروش، ویژگی ها و برتری محصول شما را کشف می کنند.

ویدیو های توضیح دهنده

این ویدیو ها به سوالات متداول مربوط به محصول یا خدمات شما پاسخ می دهند. برای تهیه یک فیلم توضیح دهنده، لیستی از سوالات متداول را تهیه کنید و تا حد ممکن به آنها پاسخ دهید.

مصاحبه ها

فیلم های مصاحبه شامل پرسیدن از شخصی است که مخاطب شما به برخی سوالات احترام می گذارد.

وبینارها

وبینارها سمینارهایی هستند که از طریق اینترنت انجام می شوند. شما به عنوان میزبان، با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید تا در مورد یک موضوع خاص بحث کنید، به سوالات پاسخ دهید، محصولات را به نمایش بگذارید یا با متخصصان صنعت مصاحبه کنید.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر، کلیک کنید: انواع بازاریابی ویدویی

 

چگونه یک استراتژی بازاریابی ویدیویی تدوین کنیم

مرحله 1. اهداف خود را مشخص کنید

به طور کلی ، استراتژی بازاریابی ویدئویی شما باید مخاطبان شما را آموزش دهد، فریب دهد یا آنها را الهام بخشد.

مرحله 2. مخاطبان خود را درک کنید

درباره مخاطبان خود تحقیق کنید تا با آنها ارتباط بهتری برقرار کنید. اگرچه فیلم ها در همه مراحل کانال بازاریابی کار می کنند، فیلم شما باید نشان دهنده مرحله مخاطب هدف شما در کانال بازاریابی باشد.

مرحله 3. بودجه تعیین کنید

بودجه بیشتری برای بازاریابی ویدیویی لزوماً تضمین تبدیل یا موفقیت بیشتر نیست.

مرحله 4. نوعی ویدیو را انتخاب کنید

قبل از شروع فیلمبرداری، باید نوع ویدیوی بازاریابی و داستانی که می خواهید تعریف کنید را تعیین کنید.

مرحله 5. کانال های توزیع خود را انتخاب کنید

هنگامی که شخصیت خریدار خود را درک کردید، یافتن مکانی که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید آسان است.

مرحله 6. برای حداکثر تبدیل بهینه سازی کنید

با دنبال کردن تمام مراحل بالا، مراحل زیادی را برای شروع یک کمپین موفق بازاریابی ویدیویی دارید.

مرحله 7. عملکرد را پیگیری کنید

میزان تأثیر بازاریابی ویدیویی خود را اندازه بگیرید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست.

برای مطالعه توضیحات کامل درباره تدوین استراتژی بازاریابی ویدیویی، کلیک کنید.

نکات مهم در تیزر تبلیغاتی و بازاریابی ویدیویی

با دانش شما در مورد چگونگی انجام بازاریابی محتوای ویدیویی، شما را تشویق می کنیم که مزایای آن را برای ارتقا تجارت خود کشف کنید. برای افزایش شانس موفقیت خود، باید این نکات را دنبال کنید:

 

  • داستان سرایی کنید

داستان ها فریبنده هستند و آنها بینندگان شما را مجبور می کنند که کل ویدیوی شما را تماشا کنند. در این فرآیند می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد تجارت و راه حل های آن به شما منتقل کنیم.

  • توجه را به سرعت جلب کنید

میزان توجه در اینترنت به شدت کاهش یافته است، بنابراین شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا علاقه مخاطبان خود را جلب کنید.

  • افزودن دعوت به اقدام (CTA)

فیلم های خود را با CTA بهینه کنید تا بازدید کننده شما را تبدیل کند یا با ویدیوی شما درگیر شود.

  • احساسات را برانگیخت

افراد برای تصمیم گیری در مورد برند به احساسات اعتماد می کنند. با ایجاد احساساتی که می خواهید مشتری در کمپین ویدیویی شما با مشتریان شما ارتباط برقرار کند، روی آن ضربه بزنید.

در این صفحه اطلاعات کاملی در مورد نکات بازاریابی ویدیویی نوشته ایم:

ایده برای تیزر تبلیغاتی
ایده برای تیزر تبلیغاتی

 

ایده برای تیزر تبلیغاتی

1. با یک مسابقه تبلیغاتی از Ego استفاده کنید

شخصی یک بار به من گفت که ترفند برای جلب علاقه مردم به شما این است که آنها را مجبور کنید در مورد خودشان صحبت کنند. آنها از مکالمه دور خواهند شد که شناخت کمی از شما دارند، اما در مورد خود احساس خوبی دارند.

2. پشتیبانی از نقشه های شهر

به نظر می رسد این ایده تبلیغاتی بیشتر برای شرکت های مسافرتی و رستوران های زنجیره ای ایتالیایی مفید باشد (من نمی دانم چرا).

3. کتاب کوپن ایجاد کنید

وقتی من بزرگ شدم، ما خمیر کلوچه، کلوچه پیشاهنگی دخترانه، کاغذ بسته بندی و کتاب کوپن فروختیم.

4- از محیط به نفع خود استفاده کنید

این تبلیغات خلاقانه محیطی بسیار سرد است. آنها نه تنها از بیلبوردهای خسته کننده بهتر هستند، بلکه فضای معمولی را برای اهداف تبلیغاتی خنده دار یا جالب می کنند.

5. از Innuendo نترسید

مثل همیشه ، رابطه جنسی می فروشد. این باعث می شود که مردم دو بار نگاه کنند و تصویر را به مغز خود بچرخانند.

کلیک کنید تا ایده های بیشتر را مطالعه نمایید: ایده برای تیزر تبلیغاتی و بازاریابی ویدیویی

 

شرکت های بازاریابی ویدیویی یا سازنده تیزر های تبلیغاتی


شرکت طلوع فیلم: یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های فعّال در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی است.
تماس بگیرید: 88446792 - 021

طلوع فیلم (Tolofilm) یکی از شرکت‌های برتر در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی محسوب می‌شود و از سابقه‌ی بسیار فراوانی در این زمینه برخوردار است. این شرکت با بکارگیری نیروهای متخصص و کار آزموده در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود در زمینه‌ی تبلیغات ویدیویی ارائه دهد و تاکنون موفّق به اتمام پروژه‌های عظیمی شده است.

Biteableیکی از پلتفرم‌های خلّاق در زمینه‌ی ساخت تیزرهای تبلیغاتی می‌باشد.

بیت ایبل نامی آشنا در صنعت تیزرهای تبلیغاتی و انیمیشنی است و با شروع فعّالیت خود در سال 2013 جان تازه‌ای را به فرایند مونتاژ و ساخت انواع ویدیوهای تبلیغاتی بخشید. این پلتفرم با ارائه‌ی الگوهای مناسب در تمامی زمینه‌ها به افرادی که در زمینه‌ی تهیه ویدیو‌های تبلیغاتی فعّالیت دارند سرعت ساخت فیلم‌ها و کلیپ‌های تبلیغاتی را به میزان قابل توجّهی افزایش داده است و این ویژگی شهرت فراوانی را برای Biteable به ارمغان آورده است.

 

Animotoیکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعّال در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی می‌باشد.

کم‌تر کسی را می‌توان یافت که با Animoto آشنایی نداشته باشد و این مسئله به تنهایی نشان دهنده‌ی شهرت و محبوبیت فراوان این پلتفرم در زمینه‌ی ساخت ویدیو های تبلیغاتی و سایر انواع ویدیو می‌باشد. این شرکت از سال 2006 فعّالیت خود را آغاز کرده است و با ارائه‌ی الگوهای زیبا و مختلف برای ساخت ویدیوهای گوناگون در تلاش است تا بهترین خدمات را به کسانی که قصد دارند در این زمینه فعّالیت کنند ارائه نماید.

https://virgool.io/@hnoorollahi/بازاریابی-ویدیویی-it6fie8ncj1l

  • ۹۹/۰۷/۱۷
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی