وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

GIF به وسیله اصلی برای الگوهای رفتاری و محتوای آنلاین خنده دار تبدیل شده است. (برای بدست آوردن موارد خاص ، بسیاری از سیستم عامل ها در واقع با فرمت فایل .mp4 به جای .gif کار می کنند ، اما هر فیلم کوتاه فرمایی معمولاً GIF نامیده می شود ، صرف نظر از قالب فایل). اما نقاط قوت آنها بیش از نمایش صحنه های تلویزیونی مورد علاقه شما یا فیلم های گربه ای است. این نوع پرونده ها یک روش عالی برای ایجاد تعامل هستند زیرا آنها اطلاعات را با نمایش پویاتر از آنچه که از طریق یک طراحی ثابت می توان ارائه داد ، ارائه می دهند. ریشه جذابیت آنها برای کارشناسان استراتژی محتوا به همان دلیلی است که مخاطبان به سمت محتوای ویدیویی گرایش پیدا می کنند. در این قالب ها ، اطلاعات قابل دسترسی ، درک آسان و مهمتر از همه ، به گونه ای است که توجه شما را حفظ می کند.

بازاریابان و سازندگان برندها همیشه به دنبال ایجاد محتوایی هیجان انگیز و به یاد ماندنی برای به اشتراک گذاشتن هستند. چه بخواهید حول یک پروژه آینده جنجالی ایجاد کنید و چه اینکه بخواهید روی داده خاصی تأکید کنید ، GIF ابزاری اساسی برای کمربند ابزار هر بازاریاب است. در این پست ، ما به برخی از بهترین روش ها و سایر روش های استراتژیک برای استفاده از قدرت GIF در استراتژی بازاریابی محتوای شما نگاهی خواهیم انداخت.
1. تحریک را به ایالات ساده اضافه کنید
GIF آمارهای ساده را با حرکت زنده می کند. گرافیک یا آمار و ارقام منفرد ، که گاهی اوقات ریز روایت نامیده می شود ، یک روش خارق العاده برای افزودن اطلاعات تکمیلی به محتوای بزرگتر است. خواه روایت های خرد را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید یا در یک پست اجتماعی ، تصاویر GIF می توانند تأکید پویایی کاملی را برای کمک به پیام شما برای جدا کردن از تصاویر ثابت و متن فراهم کنند. 

بهترین مارک های تجاری خودکار در اینستاگرام


در اینجا برخی از نکات مفیدی وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد یک روایت ریز اثربخش 1-stat فکر کنید:


آزمایش زمانبندی: اگر آمار خیلی سریع متحرک شود ، بینندگان در خواندن اطلاعات با مشکل روبرو می شوند. برعکس ، اگر انیمیشن خیلی کند باشد ، ممکن است علاقه بینندگان از بین برود. فراتر از زمان بندی ، می توانید با سرعت انیمیشن تک عناصر در GIF نیز تأکید کنید. خط آخر؟ سرعتی متناسب با GIF خود پیدا کنید. در مورد زمان و سرعت هیچ راه حل استاندارد وجود ندارد.
اطمینان حاصل کنید که آمار ساده است: یک آزمایش تورق خوب این است که آیا آمار می تواند بدون هیچ پاورقی اضافی یا اطلاعات اضافی به تنهایی باقی بماند. در این صورت ، کاندیدایی ایده آل برای تبدیل شدن به GIF خواهد بود.
طراحی را تمیز نگه دارید: رنگها یا عناصر بصری بیش از حد باعث حواس پرتی می شوند ، که می تواند قدرت و هدف GIF را به عنوان وسیله ای برای محتوای بصری قابل هضم نفی کند. برای سهولت خوانایی ، از یک پالت رنگی محدود و شمایل نگاری و نمودارهای بزرگ قابل تشخیص استفاده کنید.
 برای هر کانال GIF را بهینه کنید
هر پلتفرم رسانه های اجتماعی از GIF به یک شکل پشتیبانی نمی کند - و همانطور که در مقدمه این پست ذکر کردیم ، برخی حتی با GIF سازگار نیستند. به همین دلیل ، انجام برخی تحقیقات در مورد بهترین روشهای به اشتراک گذاری محتوای GIF به عنوان بخشی از استراتژی کلی محتوای خود ، مهم است.

در اینجا چند نکته سریع برای بهینه سازی اشتراک اجتماعی شما آورده شده است:

اینستاگرام: تصاویر GIF در این سیستم عامل پشتیبانی نمی شوند. با این حال ، با استفاده از ویژگی ویدئویی حلقه ای داخلی اینستاگرام ، فایلهای MP4 به طور خودکار پخش می شوند تا زمانی که 4 تا 60 ثانیه طول داشته باشند. حداکثر ابعاد باید 1080 پیکسل در لبه بلند باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اندازه بندی مطلوب ، به راهنمای اندازه گیری Sprout Social مراجعه کنید.
فیس بوک: ارسال GIF به فیس بوک به سادگی ارسال عکس است. اندازه مطلوب در بین بازاریابان بسیار مورد بحث است ، اما کاربران گزارش داده اند که پرونده هایی با حداکثر 15 مگابایت هنوز قادر به ارسال هستند. همچنین ، اگر وقت کافی ندارید ، فیس بوک کتابخانه GIF یکپارچه ای را ارائه می دهد که در پنجره ارسال موجود است.
Twitter: هنگام ارسال به توییتر ، اطمینان حاصل کنید که اندازه پرونده حداکثر 15 مگابایت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد به اشتراک گذاری GIF به صفحه پشتیبانی Twitter مراجعه کنید.
LinkedIn: تا همین اواخر ، استفاده از GIF در LinkedIn امکان پذیر نبود. خوشبختانه همه چیز تغییر کرده است و برای ارسال ، کافیست روی نماد عکس کلیک کرده و پرونده GIF خود را انتخاب کنید. (بارگذاری GIF به عنوان یک فایل ویدیویی کار نمی کند ، بنابراین مطمئن شوید که فقط نماد عکس را انتخاب کنید.)
. از GIF برای تبلیغ محتوای ویدئو استفاده کنید
با توجه به شباهت های ذاتی که GIF با ویدئو به اشتراک می گذارد ، آنها یک روش ایده آل برای ایجاد انواع متن های مختلف هستند که از ابتکارات مبتنی بر ویدیو بزرگتر پشتیبانی می کنند. GIF می تواند تلاش های استراتژی محتوای شما را گسترش دهد و همزمان برای پروژه ها یا کمپین های آینده در شبکه های اجتماعی و فراتر از آن علاقه ایجاد کند. بازاریابی ویدیویی در ویرگول

در زیر چند نمونه از روشهای استفاده از GIF به عنوان ماده تبلیغاتی ویدیویی آورده شده است:

ایجاد تیزرهای قابل به اشتراک گذاری: به اشتراک گذاری کلیپ های کوتاه از یک ویدیوی بزرگتر می تواند به ایجاد علاقه قبل از نمایش بزرگ کمک کند. مطمئن باشید که خیلی زیاد نمی دهید!

از پشت صحنه به مخاطب خود نگاه کنید: فیلم های پردازشی راهی عالی برای نشان دادن جزئیات پیچیده یک پروژه مورد علاقه است.
(جایزه) GIF فقط تیزرهای ویدیویی نیست: GIF را محدود نکنید که به طور انحصاری محتوای تکمیلی برای پروژه های ویدیویی باشد. سعی کنید با ایجاد انیمیشن ، طرح های ثابت را به حرکت درآورید و یک تجسم پویا ایجاد کنید که مطمئناً توجه شما را به پروژه اصلی جلب می کند.

  • ۹۹/۰۷/۲۵
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی