وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمایش تبلیغات

نمایش راه حل های تبلیغاتی
Gourmet Ads با راه حل های تبلیغاتی نمایشگر ، توانایی دسترسی به خریداران مواد غذایی و آشپزهای خانگی را در سطح میز و لپ تاپ در اختیار شما قرار می دهد.
اندازه و قالب تبلیغات مهم نیست ، همه تبلیغ کنندگان می توانند از تقسیم بندی مخاطب ، هدف گیری زمینه ای و فناوری های یادگیری ماشین و علم داده ما نهایت استفاده را ببرند.
ما به همه تبلیغ کنندگان ، قالب های تبلیغاتی نمایش از جمله واحد تبلیغات IAB ارائه می دهیم.
300 × 250
600 160 160
908 72 728
300 × 600
300 × 1050
970 × 250
چسبندگی
علاوه بر این ، IAB Rising Star فرمت High Impact / Rich Media مانند
پوسته های زمینه (تأثیر زیاد)
بینابینی (تأثیر زیاد)

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات پاییزی
پاییز فصل رنگ است ، با تغییر برگها و هوا سردتر می شود. هر روز بیشتر به تعطیلات مهم مصرف کنندگان نزدیک می شود. به بیان ساده ، پاییز زمان مناسب برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی بزرگ برای تجارت شما است.
این سه ماه برای آگهی دهندگان بسیار مهم است ، بنابراین مهم است که قبل از رفتن به یک کمپین تبلیغاتی جدید ، برخی از نکات و نکات را بررسی کنید.
ایده های تبلیغاتی پاییزی
به منظور جلب توجه و برجسته بودن از نظر آگاهی از برند ، تبلیغ کنندگان مجبورند از ترکیبی سالم از مضامین سنتی و اخلال گر یا مدرن در مورد تبلیغات پاییزی استفاده کنند.
سعی کنید یک مسابقه عکس سرگرم کننده در اینستاگرام راه اندازی کنید که مربوط به تجارت شما باشد اما به دنبال کنندگان اجازه دهد فعالیت های مورد علاقه خود را برای پاییز به اشتراک بگذارند. استفاده از هشتگ منحصر به فرد را فراموش نکنید.
همیشه در وبلاگ های محلی تبلیغ کنید. صرف نظر از تعطیلات یا نبودن تعطیلات ، همه عاشق دستور پاییز هستند. اگر در صنعت غذا یا شراب هستید ، اطمینان از اینکه محصولات شما در زمان و هرجایی که مصرف کنندگان می خواهند از ویژگی های آنها برخوردار باشد ، بسیار مهم است.

در جشنواره های محلی مانند اکتبرفست و بازارهای کشاورزان با موضوع پاییز تبلیغ و بازاریابی کنید.
پیشنهاد یک معامله ، کوپن یا کالای ویژه ای که مربوط به سقوط است را در نظر بگیرید.
ایده های تبلیغاتی شکرگذاری
پنجشنبه چهارم نوامبر موردعلاقه آمریکایی ها به عنوان تعطیلاتی با هم بودن ، غذاهای بسیار خوشمزه ، خانواده ، گرما و راحتی است. این انرژی باید در تبلیغات شما منعکس شود ، اما شما همچنین باید چرخش منحصر به فردی بر روی آن قرار دهید.
نشان دهید که چقدر به جامعه خود اهمیت می دهید و چگونه به مشتریانی که تجارت شما را تأسیس کرده اند قدردانی می کنید. حمایت از یک رویداد ، برگزاری یک جمع آوری کمک مالی ، یا شکل مشابه خیریه را در نظر بگیرید.
حسابهای رسانه اجتماعی خود را با تمام تصاویر و رنگهای مربوط به شکرگذاری به روز کنید.
در نظر داشته باشید یک شام شکرگذاری را به صورت رایگان برگزار کنید ، به خصوص اگر مارک غذایی هستید. قرعه کشی ، مسابقه یا رویداد جذاب مشابه می تواند از طریق شبکه های اجتماعی برای حراج شام رایگان برگزار شود.
همیشه محصولات خود را با تم مناسب شکرگذاری به بازار عرضه کنید. آیا ادویه جات و گیاهان می فروشید؟ در وبلاگ های دستور العمل تبلیغاتی که به غذاهای دلپذیر و خوش طعم شکرگذاری معروف هستند ، تبلیغ کنید. آیا دسر می فروشید؟ محصولات خود را در یک پست تلفیقی از غذاهای شکرگذاری که با دسرهای خاص کاملاً مطابقت دارد ، به بازار عرضه کنید.
ایده های تبلیغاتی هالووین
31 اکتبر شبح ترین شب سال است و گرچه در واقع به مصرف گرایی بیش از حد معروف نیست ، اما به خاطر مهمانی ها ، لباس ها و دکوراسیون معروف است.
با استفاده از عناصر هالووین بیشتر برای حساب های رسانه های اجتماعی ، مارک خود را بترسانید. بسته به بازار هدف خود ، می توانید با تصویری که انتخاب می کنید بسیار خلاق باشید.
یک کمپین ایمیل بازاریابی با مضمون هالووین را در نظر بگیرید. تغییرات نسبتاً کوچک در مبارزات ایمیل می تواند باعث افزایش فروش و افزایش آگاهی از برند شود ، بنابراین یک موضوع مختصر هالووین می تواند کمی علاقه و ارزش بیشتری به کمپین شما بیفزاید.

تهیه دستور العمل های ناخوشایند ، طنزآمیز یا کاملاً ناخوشایند ، یک تفریح ​​محبوب برای علاقه مندان به هالووین است. تبلیغات غذایی خود را در وبلاگهایی که این دستور العمل ها را دارند قرار دهید تا بازار هدف شما بتواند محصولات شما را در صورت نیاز به عنوان مواد اولیه یک دستورالعمل هالووین پیدا کند.
کپی آگهی خود را اصلاح کرده و کلمات کلیدی هالووین را هدف قرار دهید ، اما ابتدا تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید. بسته به اینکه چه فیلم های ترسناک یا رویدادهای فرهنگی در یک سال قبل از هالووین اتفاق افتاده است ، ممکن است لباس ها و مضامین مورد نظر مردم تغییر کند.

ایده های تبلیغاتی جمعه سیاه
روز بعد از شکرگذاری یکی از بزرگترین رویدادهای خرید در سال بود و کاملاً بدنام شد. اکنون که Cyber ​​Monday امکان دستیابی به بهترین معاملات را بدون نیاز به مبارزه در یک فروشگاه شلوغ فراهم کرده است ، جمعه سیاه کمی آرام تر است. تبلیغات شما باید منعکس کننده آن باشد.
معاملات ساعتی را در نظر بگیرید. برای فروشگاه های با بازدید بالا ، یک معامله در هر ساعت می تواند معاملات جمعه سیاه شما را غافلگیر کند و در عین حال مشتری ها را وادار به ادامه بازگشت کند.
چند راهنمای هدیه تهیه کنید. چنین راهنماهایی به مشتریان امکان می دهد مکان ویژه فروشگاه شما را در فصل پاییز پیدا کنند. یک راهنمای هدیه نه تنها برای برجسته سازی محصولات شما عالی است ، بلکه برای مشتریانی که معمولاً در جمعه سیاه شرکت نمی کنند نیز کمی جهت می دهد
با هر خرید یک هدیه رایگان مانند درپوش چوب پنبه ای یا شیشه شات تبلیغاتی با هر خرید یک بطری شراب ارائه دهید.
در نظر داشته باشید که جدول زمانی فروش خود را از جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری افزایش دهید تا مصرف کنندگان بدانند که این امکان را دارند که از فروشگاه های شما بازدید کنند یا از تجربه خرید آنلاین و بدون استرس لذت ببرند.

  • پریسا معصومی