وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

ما با روش های سریع و آسان تولید و به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی احاطه شده ایم. ویژگی های "داستان" در اینستاگرام ، اسنپ چت و فیس بوک توسط افراد و مشاغل به طور یکسان برای به اشتراک گذاشتن قطعه های روز خود استفاده می شود. در واقع ، داستان ها به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های بازاریابی ویدیویی بسیاری از مشاغل تبدیل شده اند. یک نظرسنجی در سال 2018 نشان داد که از هر 10 نفری که از مجموعه برنامه های فیس بوک استفاده می کنند ، تقریباً 7 نفر از داستان استفاده می کنند. 

بازاریابی ویدیویی در ویرگول

به عنوان افراد ، می توانیم بیشتر آنچه را که انتخاب کنیم بدون تأمل زیاد ارسال کنیم. برای مشاغل ، هنوز نوعی بازاریابی است - داستان شما باید واقعاً داستان برند شما را بازگو کند. همین امر در مورد فیلم های طولانی تر و موشن گرافیک های به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل های دیگر وجود دارد. در اینجا 6 استراتژی بازاریابی ویدیویی وجود دارد که باید برای فیلم بعدی خود در نظر بگیرید:

1. از فیلم های طولانی خودداری کنید - به جای آن سریالی را امتحان کنید
طبق اعلام فیس بوک و نیلزن ، 74 درصد ارزش یک تبلیغ ویدیویی در 10 ثانیه اول برقرار می شود. این بدان معناست که هرچه یک ویدیو طولانی تر شود ، بینندگان شما کمتر یاد می گیرند. با رسیدن به حدود 2 دقیقه ، میزان جذابیت بیننده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

پس چرا انرژی را برای 1 فیلم طولانی قرار دهید؟ اطلاعات خود را به یک سری تبدیل کنید. می توانید با توجه به چندین فیلم ، توجه 10 ثانیه ای اول را به خود جلب کنید.

2. با تصویری بگویید
Voiceover ابزاری قدرتمند است. با این حال ، اگر عملکرد روی صفحه نمایش شما به اندازه کافی برای بیان داستان کار نمی کند ، ممکن است تلاش های شما به هدر رود. ناشران متعددی گزارش دادند که حدود 85٪ از بازدیدهای ویدیویی فیس بوک آنها بدون صدا مشاهده شده است. بنابراین اگر برای انتقال روایت به شدت به صداگذاری و طراحی صدا اعتماد دارید ، ممکن است مخاطبان شما اطلاعات را از دست بدهند.

بگذارید تصاویر در عوض داستان را هدایت کنند. از متن و صدا به عنوان پشتیبانی استفاده کنید. زیرنویس را نیز در نظر بگیرید. فیس بوک دریافت که زیرنویس ها می توانند مدت زمان تماشای ویدیوی فیس بوک را تا 12 درصد افزایش دهند. شما به مخاطبان گسترده تری خواهید رسید ، توجه آنها را بیشتر نگه دارید و احساس به یادماندنی تری ایجاد کنید.

3. داستان خود را بشناسید
بیشتر ویدیوهای مارک دار در 3 دسته اصلی قرار دارند:

توضیح دهنده: فرآیند ، محصول یا مفهومی را توضیح می دهد.
تبلیغاتی: محصول ، ابتکاری یا خدمات را تبلیغ می کند.
احساسی: واکنشی احساسی به دنبال دارد یا انگیزه عمل را دارد.
به طور کلی ، هر ویدئو یا موشن گرافیک فقط باید تلاش کند تا 1 مورد از این 3 دسته را پوشش دهد. ایجاد پاسخ احساسی و در عین حال توضیح نحوه عملکرد غیرانتفاعی شما در سطح سازمانی بسیار دشوار است. و گرچه می توانید در یک ویدئو توضیحاتی ، به مشتریان مزایای محصول یا خدمات خود را بیاموزید ، اما ممکن است فرصت دیگر روش های فروش را بدون تمرکز تبلیغاتی از دست بدهید.
4. برای پلت فرم خود تولید کنید
اینستاگرام و اسنپ چت برای مصرف موبایل طراحی شده اند ، بنابراین فیلم های عمودی به خوبی در این سیستم عامل ها کار می کنند. حتی یوتیوب نیز درحال استفاده از ویدئوهای عمودی است و گزارش می دهد که بیش از 70 درصد از زمان تماشای آن اکنون در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. هنوز هم ، این بدان معناست که تقریباً 30٪ از مشاهده غیر موبایل است و فیلم های عمودی برای تجربه دسک تاپ ایده آل نیستند. فیلم های افقی استاندارد نمرده اند!

شما می خواهید متن ، هنر و موسیقی ویدیوی شما مخاطبان شما باشد. به همین ترتیب ، قالب آن باید متناسب با سیستم عامل شما باشد. از آنجا که الزامات سیستم عامل می تواند قابلیت استفاده ویدیوی شما را ایجاد یا خراب کند ، این یکی از ضروری ترین استراتژی های بازاریابی ویدیویی است.

5. برای گرافیک حرکت سفارشی و ویدئو
HubSpot گفته است که تصاویر سفارشی 7 برابر بهتر از تصاویر سهام تبدیل می کنند. به عبارت دیگر ، سهام نمی فروشد ، و استراتژی های بازاریابی ویدئویی که سهام را در بر می گیرند کوتاه مدت هستند. این شامل اسکریپت ، کارهای هنری و انیمیشن و همچنین طراحی صدا و امتیاز شما می شود. موسیقی سهام فقط نمی تواند جریان ویدیوی شما را به شکلی منحصر به فرد تکمیل کند که یک آهنگ سفارشی می تواند.

وقتی یک تجربه تازه برای بینندگان خود ایجاد می کنید ، آنها بهتر می توانند با پیام و نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند. تجارت شما بی نظیر است. محتوای منحصر به فرد مانند موشن گرافیک تنها راه انتقال این واقعیت به مخاطبان شما است.

  • ۹۹/۰۷/۲۶
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی