وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

YouTube Marketing Campaigns With Social Media Influencers

 

5 برند کمپین YOUTUBE می توانند با تأثیرگذارهای رسانه های اجتماعی راه اندازی کنند
در سال 2015 ، مدت زمانی که مخاطبان برای تماشای فیلم های یوتیوب صرف کرده اند 74٪ افزایش یافته است و طبق مطالعه انجام شده توسط Google (شرکت مادر YouTube) ، ویدیوهای YouTube با تلفن همراه اکنون به افراد 18 تا 49 ساله بیشتر از هر شبکه کابل پخش یا تلویزیون رسیده است. . برای جلب توجه مشتریانی که به طور فزاینده ای برای همه چیز از سرگرمی گرفته تا اطلاعات مربوط به تصمیمات خرید به YouTube اعتماد می کنند ، مارک ها همکاری خود را با برترین ستاره های رسانه های اجتماعی این پلتفرم موسوم به "YouTubers" برای توسعه کمپین های بازاریابی یکپارچه YouTube آغاز کرده اند. مانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام ، کمپین های بازاریابی یوتیوب به مارک ها کمک می کند تا اهداف بازاریابی خود را (افزایش قرار گرفتن در معرض مخاطبان بزرگ ، گسترش آگاهی از برند ، افزایش فروش ، تحکیم هویت نام تجاری) اغلب به استراتژی های تبلیغاتی سنتی انجام دهند. بازاریابی ویدیویی در ویرگول


کمپین های بازاریابی یوتیوب: چه چیزی را باید بدانید قبل از شروع کار
قبل از ارتباط با یوتیوب و راه اندازی یک کمپین بازاریابی YouTube ، شرکت ها ابتدا باید بازار هدف خود را ایجاد کنند ، تعیین کنند چه نوع تبلیغات ویدیویی / بازاریابی YouTube باعث بالاترین سطح جذب مخاطب (پسندیدن ، اشتراک گذاری ، نظرات و غیره) شود ، بیشترین اقدام مصرف کننده ، و تحقق اهداف کمپین (یعنی آنچه که آنها امیدوارند از طریق هر تلاش بازاریابی تأثیرگذار به دست آورند).
5 نوع کمپین بازاریابی در یوتیوب
نوع کمپین بازاریابی YouTube که مارک برای اجرای آن انتخاب می کند ، احتمالاً توسط محصولات منحصر به فرد این شرکت ، اهداف بازاریابی و مخاطبان تعیین خواهد شد. برای مارک هایی که هرگز یک کمپین بازاریابی اینفلوئنسر ایجاد نکرده اند و یا فرآیند آن را بسیار وقت گیر یا منابع ساز می دانند ، کار با یک آژانس بازاریابی اینفلوئنسر می تواند به شرکت ها کمک کند تا تلاش های خود را برای بازاریابی تأثیرگذار در YouTube انجام دهند. کمپین های بازاریابی YouTube معمولاً در یکی از پنج دسته زیر قرار می گیرند:

1. مکانهای تولید بازاریابی در یوتیوب
گنجاندن محصول ، خدمات یا نشان تجاری یک مارک تجاری در ویدیوی YouTuber’s یکی از متداول ترین و موثرترین انواع کمپین های بازاریابی ویدیویی YouTube است. با همکاری با یک ستاره YouTube برای پیشنهاد خدمات یا نمایش مطلوب محصول یک شرکت ، مارک ها می توانند از توجه مخاطبان بسیار جذاب YouTube بسیار استفاده کنند و از اعتمادی که یک تأثیرگذار دیجیتال به پیروان خود ایجاد کرده است بهره مند شوند.
هالمارک با وبلاگ نویسان سبک زندگی Wah & Weylie (سازندگان WahlieTV) برای سرمایه گذاری در تعطیلات روز ولنتاین و ادغام خلاقانه محصولات شرکت کارت تبریک در ویدیوی YouTube vlog-stye خود همکاری کرد. از آنجا که صدها هزار مشترک کانال YouTube برای خرید مشاوره و توصیه به زوج مراجعه می کنند ، قرار دادن محصول راهی موثر برای گسترش آگاهی از نام تجاری به بیش از 100 هزار مشتری درگیر فقط با یک ویدیوی YouTube بود.

2. فیلم های UNBOXING یوتیوب
برای یوتیوب برای بازاریابی YouTube "جعبه گشایی ویدیو" ، یوتیوب به معنای واقعی کلمه محصول جدیدی را باز می کند (از این رو اصطلاح "جعبه گشایی") و در بیشتر موارد ، ویژگی های محصول را کاوش می کند و یا یک آموزش کوتاه در مورد نحوه جمع آوری یا استفاده از جدید مورد ویدیوهایی به سبک جعبه گشایی که در ابتدا با مارک های فناوری مانند سامسونگ محبوب بودند ، اکنون به یک کمپین بازاریابی مورد علاقه YouTube برای اکثر محصولات و خدمات تبدیل شده اند.
Crock-Pot با همکاری خانواده / شیوه زندگی YouTubers Samika Vlogs برای معرفی Crock-Pot Cuisine (سرویس غذای آماده جدید Crock-Pot) به مشتریانی که بیشترین علاقه را به راحتی و سادگی محصول جدید خود دارند ، معرفی می شود. کمپین بازاریابی یوتیوب آموزنده و سرگرم کننده. درست است که شکل بگیرد ، ویدیوی جعبه گشایی با بردن هزاران مشترک Samika در مراحل تهیه (و لذت بردن) از غذای Crock-Pot Cuisine ، مزایای محصولات را برجسته می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده مارک های تجاری از فیلم های جعبه گشایی برای فعالیت های بازاریابی YouTube خود ، به پست ما در اینجا مراجعه کنید.

3. آموزشهای YOUTUBE ، نحوه کارها ، نمایش ها و راهنماها
کار با یک یوتیوب محبوب برای توسعه یک آموزش مفید ، نمایش یا راهنمای نحوه استفاده یکی از بهترین راه ها برای دستیابی شرکت ها به میلیون ها مشتری درگیر در عین ارائه ارزش به مشترکان و مخاطبان جهانی یوتیوب است. از آنجا که این نوع همکاری بازاریابی YouTube برای آموزش مخاطبان و یا ارائه راه حلی برای یک مشکل ارائه می شود ، راهنماها ، نمایش ها و فیلم های "هک زندگی" معمولاً سطح بالایی از تعامل را مشاهده می کنند و یک روش مقرون به صرفه برای تأثیرگذاری بر خرید است. تصمیمات
برای خرید مخاطبان هزار ساله Steph و Matilda (Primrose Makeup) ، فروشگاه محموله آنلاین thredUP با همکاری عوامل تأثیرگذار شبکه های اجتماعی برای ایجاد ویدئویی با عنوان "10 مورد برتر زندگی عجیب کالج" همکاری کرد. این ویدئو نه تنها به مشترکان YouTubers مشاوره ارزشمندی ارائه می دهد ، بلکه هزاران نفر را به این برند معرفی می کند ، مزایای / مستاجران خدمات thredUP را توصیف می کند و یک کد تبلیغاتی برای هدایت خریدها دارد.

4. کمپین های بازاریابی VLOG STYLE YOUTUBE
برای یوتیوب های برتر ، مستند سازی یک تجربه و / یا ایجاد گفتگوی معتبر با مشترکان از طریق وبلاگ نویسی (یا وبلاگ نویسی ویدیویی) یکی از جذاب ترین ، قابل جمع شدن و به اشتراک گذاری ترین ویدیوهای YouTube است. برای مارک ها ، استفاده از مخاطبان یک ستاره رسانه های اجتماعی با ایجاد یکپارچه سازی بازاریابی YouTube در یک vlog یکی از بهترین راه ها برای جذب شدن به میلیون ها دنبال کننده است.
Fairmont Resorts & Hotels با توسعه یک کمپین بازاریابی YouTube به سبک vlog با Louis Cole (FunFor Louis) ، یکی از برترین مسافران و ماجراجویی YouTubers ، توانست به طور معتبر بهترین ویژگی های مهمان نوازی را برای 2 میلیون مشترک YouTube در لوئیس به تصویر بکشد. برای دیدن چگونگی همکاری سایر شرکت های مهمان نوازی با تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی ، به پست وبلاگ ما در اینجا مراجعه کنید.

5. کمپین های بازاریابی خلاق YouTube
کمپین های بازاریابی YouTube خلاقانه معمولاً شامل ادغام محصول یا خدمات یک شرکت در یک مفهوم ویدیوی خلاقانه یا اطراف آن است. از آنجا که کمپین های خلاق اغلب از نوع دیگری از کمپین های بازاریابی YouTube (به عنوان مثال قرار دادن محصولات ، آموزش ها ، فیلم های جعبه گشایی و غیره) برداشت منحصر به فردی دارند ، احتمالاً کمپین های خلاقانه سطح بالایی از تعامل را ایجاد می کنند (به صورت پسندیدن ، نظرات و سهام اجتماعی) در بین مشترکین یوتیوب و احتمال ویروسی شدن آنها بیشتر است.
World of Warships برای ادغام عنصری از خلاقیت در مشارکت بازاریابی YouTube خود با گیمر برتر YouTube The War Owl ، با فیلمبرداری از مقدمه ویدیوی Let’s Play خود در مقابل یک ناو جنگی واقعی نیروی دریایی ایالات متحده ، مخاطبان را مجذوب خود کرد. علاوه بر نمایش گیم پلی World of Warships ، این ویدیوی خلاق همچنین دارای یک کد تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از برند و هدایت خریدهای بازی استراتژی جدید است.

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • پریسا معصومی

نظرات (۱)

سلام وقت بخیر

شما می تونید از لینک های دانلود سایتتون به ازای هر بازدید 18 تومان دریافت کنید

دانلود بصورت تومان و بیت کوین
e1i.ir/ref/hffgh

همچنین با زیرمجموعه گیری یک درآمد ثابت رو تجربه کنید

درآمد شما از زیرمجموعه گیری

تعداد زیرمجموعه - کلیک روزانه - درآمد روزانه - درآمد ماهانه
50 نفر - 1500 - 27،000 تومان - 810،000 تومان
100 نفر - 3000 - 54،000 تومان - 1،620،000 تومان
500 نفر - 15000 - 270،000 تومان - 8،100،000 تومان
1000 نفر - 30،000 - 540،000 تومان - 16،200،000 تومان

با قرار دادن لینک یا بنر سایت ایوانی در کد قالب های خودتون
به راحتی میلیونر شوید...
e1i.ir/ref/hffgh

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی