وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برندینگ

نام تجاری چیست ؟
برندسازی یکی از راه‌هایی است که شما تصویر شرکت خود را در چشمان مشتریان خود ایجاد می‌کنید .
با ساخت یک وب سایت که آنچه را که ارائه می‌دهید توصیف می‌کند , آگهی طراحی که کالاها و خدمات شما را تبلیغ می‌کند, انتخاب رنگ‌های خاص شرکتی که با شرکت شما همراه خواهد بود , یک لوگو ایجاد می‌کند و آن را در تمام حساب‌های رسانه‌ای اجتماعی شما نشان می‌دهد . این بدین معنا است که شما چگونه و ادراک افراد از کسب‌وکار خود را شکل می‌دهید .
و آنچه که مشتریان شما در مورد برند شما می‌گویند واقعیت است ( چیزی که شما از آن‌ها خوشتان می‌آید ) . این تاثیری است که وقتی نام تجاری شما را می‌شنوند به ذهنشان خطور می‌کند . این براساس احساسی است که آن‌ها بر پایه تجربیات خود دارند .

واژه نامه تبلیغات


نکته چیست ؟
هدف نام تجاری سازی این است که به سادگی و به راحتی به مشتریان خود در درک آنچه ارائه می‌کنید و اینکه چگونه " متفاوت " هستید , کمک کنید . اما این فقط usp ( گزاره فروش منحصر به فرد ) نیست , بلکه ترکیبی از تمام راه‌هایی است که شما برای آنچه که به دنبالش هستید را بیان می‌کنید .
علاوه بر آرم و رنگ‌های شرکت , می‌توانید پیام برند خود را از طریق :
محیط و محیط فروشگاه تان چه طور اعضای کارکنان شما با مشتریان خود رفتار می‌کنند که چگونه اعضای کارکنان شما محصولات خود را بر روی محصولات بسته‌بندی می‌کنند .
ایجاد یک برند در صورتی که کسب‌وکار شما هنوز یک برند سازگار نداشته باشد , یا شما آنطور که مارک در حال حاضر مخفف آن است را دوست ندارید . در اینجا چند گام برای شکل‌گیری درک عمومی برای بهتر :
آنچه که مشتریان شما بیشتر در مورد کسب‌وکار شما دوست دارند را مشخص کنید . چه چیزی مانع شما می‌شود ? نقاط قوت تان چه هستند ?
یک پیام نشان تجاری ایجاد کنید که آنچه را که کسب‌وکار شما قصد دارد برای مشتریان خود انجام دهد , به شما نشان دهد . وعده‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در عرض چند دقیقه این وعده نشان تجاری اش است . ماریوت قول داد که سکوت کند . به مشتریان خود چه وعده می‌دهید ? تحویل می‌دهید ?
مطمئن شوید که عناصر بصری شما با پیام شما مطابقت دارند و برند شما . اگر به نوآوری امیدوار هستید , از عکس‌های خسته‌کننده و خسته‌کننده استفاده نکنید .
استانداردهای لباس و رفتار کارمندان را توسعه دهید که از قول برند شما حمایت می‌کند . دقت کنید که درک کنند که برند شما چیست و می‌تواند از آن پشتیبانی کند .
از جلوه‌های بصری خود در هر ابزار بازاریابی که استفاده می‌کنید , استفاده کنید, از تبلیغات به تابلوها تا ویترین مغازه‌ها برای خرید کیسه‌های خرید .
برندسازی یک فرآیند پیچیده است , عمدتا ً به این دلیل که موفقیت یا شکست آن توسط واکنش مشتریان به عمل انجام کسب‌وکار با شما تعیین می‌شود .

shopify.com

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

واژه‌نامه
تلاش برای تبلیغات , تعاریف و علایم اختصاری ما می‌دانیم که شما چه احساسی دارید و ما اینجا هستیم.

 

اگر شما یک صفحه در این هفته تبلیغ کنید ، این اصطلاحات تبلیغاتی را در نظر بگیرید و مدیران و همکاران تان را با درک خود از یک DSP در مقابل خودتان تحت‌تاثیر قرار دهید . سپاه صحابه پاکستان در مقابل . یک dmp .

 

تکمیل آگهی
یک رویداد تکمیل تبلیغ وقتی رخ می‌دهد که یک آگهی ویدئویی تا انتها پخش می‌شود .


تبلیغ تبلیغاتی
تقلب زمانی است که یک شرکت به طور آگاهانه تبلیغ می‌کند که هیچ‌کس در واقع راهی برای هدایت " دیدگاه‌ها " و درآمد نمی‌بیند . به عنوان مثال , یک وب سایت می‌تواند از ربات‌ها برای نوسازی خودکار صفحات خود استفاده کند تا تعداد زیادی از دیدگاه‌ها را ثبت کند و به عنوان منبع فهرست موجودی در مبادلات تبلیغاتی جذاب به نظر برسد .

 


شبکه تبلیغاتی
شرکتی که وب سایت‌ها را به تبلیغات برای فروش متصل می‌کند , سپس آن‌ها را برای خرید تبلیغ می‌کند .


کارگزار تبلیغاتی
شرکتی که تکنولوژی آن‌ها یک آگهی را به وب سایت می‌فرستد و درباره چگونگی انجام آن گزارش می‌دهد .


تکنولوژی تبلیغاتی
تکنولوژی تبلیغاتی , مخفف تکنولوژی تبلیغاتی , به همه فناوری‌ها , نرم‌افزارها و خدمات استفاده‌شده برای تحویل , کنترل و هدف‌گیری تبلیغات آنلاین اشاره دارد .


میز تجاری آژانس
یک میز تجاری آژانس یک تیم در یک بنگاه تبلیغاتی است که خرید آنلاین رسانه‌ای را به عنوان یک خدمت مدیریت‌شده انجام می‌دهد .


گسترش مخاطبان
گسترش مخاطبان فرآیندی است که در تکنولوژی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تلاش می‌کند اندازه مخاطبان هدف را توسعه دهد در حالی که مربوط بودن و بیشینه‌سازی تعامل را تضمین می‌کند . فرآیند گسترش , بخش مشخصی از مخاطبان را به خود اختصاص می‌دهد و مشخصات مشترک مختلفی را که می‌توانند برای هدف قرار دادن افرادی که شباهت‌هایی با یکدیگر دارند مورد استفاده قرار گیرند . روش‌های ترویج مخاطب نیز گاهی اوقات " مدلسازی " نامیده می‌شوند .


هدف‌گذاری رفتاری
هدف‌گذاری رفتاری تکنیکی است که توسط تبلیغ کنندگان و ناشران برای استفاده از رفتار مرور وب قبلی کاربر وب برای سفارشی کردن انواع آگهی‌های دریافتی استفاده می‌شود . هدف‌گیری رفتاری به طور کلی می‌تواند به عنوان هدف یابی رفتاری در محل یا هدف‌گذاری رفتاری شبکه طبقه‌بندی شود , بسته به این که ردیابی بر روی یک وب سایت یا دامنه یا در یک شبکه از وب سایت‌ها مستقر باشد .


بات
یک برنامه نرم‌افزاری که وظایف خودکار را اجرا می‌کند - معمولا ً این کار هم ساده است و هم ساختاری تکراری - بر روی اینترنت به طور معمول با نرخ بسیار بالاتری نسبت به یک انسان ممکن است .


بلند کردن برند
افزایش در اندازه‌های اثربخشی ( یادآوری پیام ) بین پاسخ دهندگان که آگهی را مشاهده نکردند و آن‌هایی که انجام دادند را مشاهده نکردند .


تلویزیون متصل
تلویزیون متصل به هر تلویزیون اشاره دارد که می‌تواند به اینترنت متصل باشد و به محتوای دسترسی فراتر از آنچه از طریق ارائه نرمال از یک ارایه‌دهنده سرویس موجود است , متصل باشد . برای جزئیات بیشتر بخوانید . کمپین تبلیغاتی


هدف‌گیری زمینه‌ای
نوعی تبلیغات هدفمند برای تبلیغات ظاهر شده در وب سایت‌ها , مرورگرهای موبایل یا دیگر دستگاه‌های پشتیبانی تبلیغ . تبلیغات خودشان انتخاب می‌شوند و براساس هویت کاربر و محتوای نمایش‌داده‌شده توسط سیستم‌های خودکار استفاده می‌شوند .


cpc ( هزینه هر کلیک )
cpc مخفف هزینه هر کلیک است . این قیمت پرداخت‌شده توسط یک آگهی برای یک ناشر برای یک کلیک در آگهی است که مصرف‌کننده را به مقصد مورد نظر خود می‌رساند .
هزینه هر نمای تکمیل‌شده ; قیمت پرداخت‌شده توسط یک آگهی برای ناشر زمانی که یک ویدئو از طریق تکمیل بررسی شده‌است .


cpe ( هزینه هر نامزدی )
با استراتژی قیمت cpe , برداشت‌ها رایگان هستند و تبلیغ کنندگان تنها زمانی پرداخت می‌کنند که کاربران به طور فعال با تبلیغات تعامل داشته باشند ( یعنی کلیک کنید , تماشا کنید , غلت بزنید ) .


cpi ( هزینه در هر نصب )
cpi , یا هزینه هر نصب , یک روش تبلیغاتی است که هر بار برنامه آن‌ها دانلود می‌شود .


cpm ( هزینه در هر هزار )
با استراتژی قیمت دهی cpm , تبلیغ کنندگان براساس تعداد تاثیراتی که آگهی شما دریافت می‌کند , می‌پردازند .


cpv ( هزینه در هر نمای )
یک روش مناقصه که در آن هر بار که ویدئوی شما پخش می‌شود می‌پردازد .
تکنولوژی کانال و یا رسانه‌هایی که در سراسر قالب‌های چندگانه و در چندین دستگاه کاربرد دارند . این تفاوت با " دستگاه صلیب " متفاوت است , که به جای فرمت های چندگانه درون وسایل , تنها به کاربرد چند دستگاه اشاره دارد .

 

CTR ( کلیک - از طریق نرخ )
CTR معیاری است که تعداد کلیک بر روی آگهی شما را اندازه‌گیری می‌کند .


سکوی مدیریت داده ( dmp )
سکوی مدیریت داده ؛ یک " انباره داده " برای خانه و مدیریت شناسه‌های کوکی و تولید بخش‌های مخاطب ، که پس از آن برای هدف قرار دادن کاربران خاص با تبلیغات آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند .


Daypart
به طور سنتی برای خرید تلویزیون استفاده می‌شود ؛ یک بلوک زمانی که روز را به بخش‌هایی برای خرید ، برنامه‌ریزی و تحویل تقسیم می‌کند ( به عنوان مثال ، primetime ) .
ID مقابله یک قطعه منحصر به فرد اختصاص‌داده‌شده به یک خرید آگهی خودکار است، که برای تطبیق با خریداران و فروشندگان به صورت جداگانه ، براساس انواع معیارها که قبلا ً مورد مذاکره قرار گرفته‌اند ، به کار می‌رود .


نمایش تبلیغات
شکلی از تبلیغات آنلاین که در آن یک پیام advertiser در یک صفحه وب دیده می‌شود ، به طور کلی در یک جعبه در بالا یا پایین یا به یک سمت محتوای صفحه قرار داده می‌شود .


DMA
ناحیه بازار تعیین‌شده ؛ همانطور که توسط نیلسن تعریف شد ، DMAs کشور را به بازارهای منطقه‌ای مختلف از طریق مراکز جمعیتی تقسیم می‌کند ( به عنوان مثال ، منطقه خلیج سانفرانسیسکو ) .


DOOH
DOOH مخفف از تبلیغات خارج از خانه است . این به تبلیغات "خارج از خانه " اشاره می‌کند که تبلیغاتی است که برای مصرف کنندگان در زمان " رفتن " ، مانند ترانزیت ، در مکان‌های تجاری ، و یا در مناطق انتظار فروخته می‌شوند .


DSP
پلت فرم تقاضا - طرف ؛ نرم‌افزاری که برای خرید تبلیغات به شیوه خودکار استفاده می‌شود ، به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا برداشت‌های خود را در محدوده سایت‌های ناشر از طریق تبادلات تبلیغاتی خریداری کنند . TubeMogul یک سکوی تقاضا محور است .


درج آگهی پویا
dai
فرصت‌های تبلیغات پیشرفته را با اجازه دادن به تبلیغ کنندگان برای هدف قرار دادن تبلیغاتی که می ‌توان آن‌ها را در و خارج از محتوای VOD مبادله کرد گسترش می‌دهد .


eCPM
هزینه موثر برای هر هزار ؛ یک متریک برای اندازه‌گیری درآمد تبلیغاتی تولید شده در کانال‌های مختلف بازاریابی ، محاسبه درآمد کلی از طریق تقسیم کل درآمد از طریق تعداد کل impressions .
نرخ پر کردن نرخ درخواست آگهی که با موفقیت در رابطه با تعداد کل درخواست‌های آگهی که در درصد بیان شده‌است ، پر شده‌است .


حزب اول
داده‌های داده مستقیما ً توسط یک برند جمع‌آوری می‌شوند - نوعا ً از طریق وب سایت‌های تجارت الکترونیک و وب سایت‌های شرکت - درباره اقداماتی که کاربران آن‌ها در آن سایت انجام می‌دهند .


فرکانس
تعداد دفعاتی که تبلیغ به یک مرورگر واحد در یک جلسه یا دوره زمانی تحویل داده می‌شود .


Geotargeting
نشان دادن تبلیغ برای افرادی که بر پایه مکان دستگاه mobile قرار دارند ، اطلاعات کد پستی که هنگام ثبت یک سایت / خدمات یا مختصات GPS که توسط سایت / سرویس جمع‌آوری می‌شوند را اعلام می‌کنند .


GRP
تولید ناخالص ملی که تلویزیون پخش می‌کند برای برنامه‌ریزی ، خرید و اندازه‌گیری فعالیت‌های تبلیغاتی از دهه ۱۹۵۰ استفاده شده‌است . تعریف‌شده به عنوان [ دستیابی به فرکانس ] برای یک جمعیت شناختی هدف .


Hashing راهی برای شرکت‌های جداگانه برای مطابقت با مجموعه‌های داده آن‌ها بدون اینکه قادر باشند به داده‌های دیگر دسترسی داشته باشند .
در جریان
تبلیغی که در درون یک قطعه از محتوا ظاهر می‌شود . به عنوان مثال ، یک تبلیغ پیش از رول به یک ویدئوی یوتیوب یا a ارتقا یافته در یک فید تویی‌تر متصل شده‌است .


درج آگهی درج - دیجیتالی یا در غیر این صورت - که توسط سرور تبلیغ ضبط می‌شود.
ترتیب درج
سفارش خرید بین فروشنده تبلیغات و خریدار ( معمولا v ia یک آژانس تبلیغاتی ) .
تبلیغات تعاملی برنامه‌های تعاملی با App App - حاوی رسانه‌های غنی و یا عملکردی تعاملی که در یک app بر روی گوشی‌های هوشمند و یا تبلت اجرا شده‌اند . تبلیغاتی که در داخل برنامه اجرا می‌شوند ، تا زمانی که چشم بیننده خارج شود ، به صفحه نمایش کامل بسط پیدا می‌کند .


پیش از حلقه متقابل تعاملی
در تبلیغات ویدئویی که قبل از محتوای ویدئو بازی می‌کنند و ویژگی‌های رسانه‌های تعاملی و غنی رسانه‌ای ، مانند روکش‌ها ، گالری‌های ویدئویی ، microsites و یا locators کد پستی را نمایش می‌دهند .


KPI ( شاخص عملکرد کلید )
A ( شاخص عملکرد کلید ) یک مقدار قابل‌اندازه‌گیری است که نشان می‌دهد چگونه یک شرکت به طور موثر اهداف تجاری کلیدی را کسب می‌کند .

 

تلویزیون خطی
تلویزیون زنده که طبق برنامه زمان‌بندی می‌شود , بر خلاف قبل از ضبط یا ویدئو در مورد تقاضا است .


باب
برداشت‌های آگهی اضافی که به منظور جبران کمبود آگهی‌های ارائه‌شده در مقابل تعهدات مندرج در دستور درج , مورد بحث قرار می‌گیرند .


فراخوانی پیغام
معیاری که برای ارزیابی اثربخشی آگهی در رانندگی با توجه به توانایی مخاطب برای به خاطر سپردن یک برند یا پیامی که قصد برقراری ارتباط دارد , استفاده می‌شود . به طور معمول با استفاده از روش تحقیق کنترل / نمایان اندازه‌گیری می‌شود .


فرم میانی آگهی آنلاین که در آن آگهی در طول وقفه‌ای در میانه ویدئوی محتوای بازی می‌شود .
پیش - رول موبایل
آگهی‌های تصویری با کارکرد استاندارد , مانند کلیک , روی گوشی‌های هوشمند یا تبلت . می‌تواند در جریان یا در برنامه کاربردی باشد .


lng
شورای رتبه‌بندی رسانه‌ها , نهادی که ماموریت آن تضمین سنجش مخاطبان است که معتبر , قابل‌اعتماد و موثر است .


تبادل باز
یک بازار تبلیغات دیجیتال باز برای موجودی جمعی از شرکای متعدد که خریداران می‌توانند به صورت دستی یا دستی برای خرید برداشت پیشنهاد کنند .


انتخاب به فردی اشاره دارد که اجازه شرکت برای استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده از یا در مورد یک دلیل خاص , مانند بازاریابی محصولات و خدمات شرکت را می‌دهد .
اوت
بیش از حد , به محتوای دسترسی از طریق اینترنت بدون دخالت یک ارایه‌دهنده خدمات تلویزیون اشاره دارد . ott شامل خدمات اشتراک ویدیو به تقاضا مانند نت فلیکس و همچنین خدمات رایگان تحت پشتیبانی مانند هولو ۱۰ است .


درخواست صفحه
فرصت برای یک سند html برای نمایان شدن در پنجره مرورگر به عنوان نتیجه مستقیم تعامل کاربر با یک وب سایت .


( شخصا اطلاعات قابل‌شناسایی )
اطلاعات شخصی, اطلاعات دیجیتالی که می‌توانند به تنهایی یا همراه با دیگر اطلاعات مورد استفاده قرار گیرند تا اقدامات را به فردی مشخص و مشخص ردیابی کنند .


نقطه
یک قطعه کد ارایه‌شده توسط شرکتی که مایل به پی‌گیری رفتار کاربر نهایی و شناسایی ( کوکی ) در یک وب سایت باشد .


پس - رول
ساخت کلیپ تبلیغاتی در شرکت طلوع فیلم تلفن همراه پس از یک کلیپ ویدیویی تبلیغات تلفن همراه معمولا ً چند ثانیه‌ای است .


پیش - رول
تبلیغ تصویری که به طور مستقیم در یک ویدئوی آنلاین ظاهر می‌شود . فرمت‌های رایج عبارتند از :

۱ .
تبلیغ برنامه‌ای
خرید استفاده از نرم‌افزار برای خرید تبلیغات دیجیتال , برخلاف فرآیند سنتی که شامل مذاکره , مذاکرات انسانی و دستورها درج دستی است .


برنامه‌ریزی مستقیم
یک آگهی بطور مستقیم بین یک ناشر و آگهی از طریق سیستم‌های خرید خودکار برنامه‌ای انجام می‌شود .


برنامه‌ای غیر محفوظ
یک خرید خودکار معمولی , شبیه به یک حراج آزاد , که به نسبت هر کسی می‌تواند به خرید فضای تبلیغاتی که برای فروش است , بپردازد .


تلویزیون برنامه‌ای ( تلویزیون پاکستان )
تلویزیون برنامه‌ای یک فن‌آوری است که برندها و آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا تبلیغات تلویزیونی را با استفاده از نرم‌افزار خریداری کنند .


پیشنهاد قیمت دهی واقعی
خرید و فروش برداشت‌های اینترنتی در حراج‌های زمان واقعی که در عرض میلی‌ثانیه اتفاق می‌افتد .

 

Retargeting ( Remarketing )
آگهی‌های تبلیغاتی شکلی از تبلیغات قرار دادن آنلاین هستند و به افرادی که قبلا ً از سایت شما بازدید کرده‌اند و یا در پایگاه اطلاعاتی شما ( مانند مشتری یا مشتری ) تماس پیدا کرده‌اند , خدمت می‌کنند .
ران تیزرو - شبکه
زمان‌بندی تبلیغات اینترنتی که به موجب آن تبلیغات شبکه آگهی در سراسر سایت‌ها نمایش داده می‌شود، به صلاحدید خود عمل می‌کند .
ROS - از درون وبسایت ؛
زمان‌بندی تبلیغات اینترنتی که به موجب آن تبلیغات در سراسر یک سایت اجرا می‌شوند ، اغلب با هزینه کم‌تر برای the نسبت به خرید بخش‌های خاص سایت وجود دارد.
اطلاعات طرف دوم
زمانی که یک شرکت داده اول خود را مستقیما ً برای یک شرکت دیگر در دسترس قرار می‌دهد ، که سپس از آن برای فروش تبلیغات استفاده می‌کند .
نرخ فروش - از طریق نرخ درصد موجودی آگهی به عنوان مخالف مبادله یا مبادله فروخته می‌شود .
تنظیم - کادر بالا
یک دستگاه الکترونیکی که به شبکه تلویزیونی متصل می‌شود ، اتصال را به اینترنت ، کنسول‌های بازی و یا سیستم‌های کابلی وصل می‌کند .
اشتراک صدا ( SOV )
یک مدل درآمد تبلیغ که بر روی وزن یا درصد تبلیغ کنندگان دیگر متمرکز است؛ برای نشان دادن بخش نسبی فهرست آگهی در دسترس برای یک advertiser در یک بازار تعریف‌شده در طول یک دوره زمانی مشخص استفاده می‌شود .
Skippable پیش از رول
آگهی‌های ویدیویی جاری که به بینندگان امکان می‌دهد تا بعد از بازی برای چند ثانیه قبل از بازی ، از محتویات ویدئوی غیر تبلیغ صرف‌نظر کنند .
Skyscraper یک واحد تبلیغاتی آنلاین است که توسط the به عنوان یکی از دو اندازه تعریف می‌شود : ۱۲۰ x۶۰۰ و ۱۶۰ x۶۰۰ .
سپاه تامین سپاه صحابه پاکستان
سکو ؛ نرم‌افزار برای فروش تبلیغات به شیوه اتوماتیک استفاده می‌شود .
پیش از رول استاندارد
تبلیغات ویدیویی جاری که قبل از محتوای ویدئو بازی می‌کنند .
مخاطبان هدف
مخاطبان مورد نظر برای تبلیغ که معمولا ً از لحاظ آماری خاص ( سن ، جنسیت ) و psychographics ( علایق ، رفتارها ) تعریف می‌شوند .
نمایندگی مجاز ( Ad )
شرکت‌های برون سپاری مستقل که متخصص مدیریت ، حفظ ، خدمت ، ردیابی و تحلیل نتایج فعالیت‌های تبلیغاتی آنلاین هستند .


اطلاعات اطلاعات شخص ثالث مبنی بر این که یک شرکت داده پایه‌ریزی شده به طور غیر مستقیم یا غیر مستقیم از دیگران جمع‌آوری می‌شود و سپس به خریداران تبلیغ می‌فروشد .


شناسه کاربر / ID منحصر به فرد گاهی اوقات UDID نامیده می‌شود ؛ شناسه اختصاص‌داده‌شده به یک دستگاه یا کاربر که تا زمانی که دستگاه مجدداً تنظیم شود و یا حساب حذف می‌شود .


الگوی پذیرایی نمایندگی مجاز (Ad )؛ یک طرح ملی XML برای خدمت به بازیکنان ویدیو دیجیتال .


هزینه برای هر ۱۰۰۰ نمایش قابل نمایش است - یک محاسبه ساده برای vCPM = CPM / viewability .


Viewability Viewability یک معیار است که یک فرصت ad's را برای مشاهده توسط یک بیننده نشان می‌دهد .


این نمایش زمانی به نمایش در خواهد آمد که یک ویدئو در انت‌های نمایش نمایش نمایش داده می‌شود .


همانطور که توسط شورای درجه‌بندی رسانه تعریف می‌شود، یک برداشت ویدیویی قابل نمایش است که در آن ۵۰ % از پیکسل ویدئو در یک زبانه مرورگر فعال برای هر دو ثانیه متوالی نمایش داده می‌شوند .


پخش‌کننده ویدیو VPAID تعریف واسط Serving تعریف ؛ اجازه می‌دهد که یک تجربه تعاملی غنی با تبلیغات ویدئویی جریان داشته باشد .


VTR View - از طریق نرخ ؛ اندازه‌گیری تعداد افراد یک تبلیغ را مشاهده کرد و در نهایت از سایت advertiser بازدید کرد .


درصد کلیک در مقابل . نمایش در یک آگهی در یک صفحه خاص . به منظور به حداکثر رساندن سود از طریق فروش بهتر ، قیمت‌گذاری ، بسته‌بندی و مدیریت موجودی به منظور به حداکثر رساندن سود از طریق فروش بهتر ، قیمت‌گذاری ، بسته‌بندی و مدیریت موجودی به منظور به حداکثر رساندن سود از طریق فروش بهتر ، قیمت‌گذاری ، بسته‌بندی و مدیریت موجودی به منظور به حداکثر رساندن سود از طریق فروش بهتر ، قیمت‌گذاری ، بسته‌بندی و مصرف کنندگان سایت .

adobe.com

 

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

موقعیت یابی محصول چیست ؟
موقعیت یابی محصول نوعی بازاریابی است که مزایای محصول شما را به مخاطبان هدف خاصی نشان می‌دهد . بازاریابان از طریق تحقیقات بازار و گروه‌های متمرکز می‌توانند تعیین کنند که مخاطبان براساس واکنش‌های مطلوب به محصول هدف قرار می‌گیرند .
تحقیقات همچنین می‌توانند تعیین کنند که کدام مزایای محصول بیش‌ترین جذابیت را دارند . دانستن این اطلاعات به تسهیل تلاش‌های بازاریابی و ایجاد پیام‌های بازاریابی موثر منجر می‌شود که منجر به فروش و فروش بیشتر می‌شود . همچنین به تمایز محصول یا سرویس از رقابت در بازار کمک می‌کند .
موقعیت یابی محصول بخش مهمی از هر برنامه بازاریابی است , اما نباید به یک مخاطب محدود شود . برای مثال , یک محصول ممکن است مخاطب هدف اصلی و همچنین مخاطب ثانویه باشد که به محصول نیز علاقه‌مند است , اما شاید به شیوه‌ای متفاوت . هر مخاطب محصول را به دلایل مختلف جذاب می‌کند , به همین دلیل است که بازاریابی پیام‌های بازاریابی برای تمرکز بر روی مزایای هر کدام از مخاطبان مهم است .
مثال‌هایی از موقعیت یابی محصول محصول می‌تواند شامل تعدادی از عناصر مختلف باشد . یک محصول می‌تواند به شیوه‌ای مطلوب برای مخاطبان هدف از طریق تبلیغات قرار گیرد , کانال‌های تبلیغ‌شده در آن , بسته‌بندی محصول , و حتی نحوه قیمت‌گذاری محصول . برای مثال , تحقیقات بازار ممکن است نشان دهد که محصول در میان مادران محبوب است . نظر آن‌ها در مورد محصول چیست ? چه چیزی باید در مورد محصول برای جذب آن‌ها مشخص شود ? و محصول باید برای دسترسی به آن‌ها تبلیغ شود ? با پاسخ به این پرسش‌ها , یک کمپین موثر بازاریابی می‌تواند برای ارسال پیام‌های سود محور به مخاطب هدف هر جایی که ممکن است ( مانند فیس بوک , که تبلیغات هدفمند براساس جمعیت و منافع خریداری شوند ) ایجاد شود .
موقعیت تولید برای کسب و کاره‌ای کوچک در حالی که شرکت‌های بزرگ‌تر بودجه تحقیقات بازار گسترده را دارند , کسب و کاره‌ای کوچک ممکن است زمان سختی برای انجام آن در عمق داشته باشند . به جای اجرای گروه‌های متمرکز و انجام چندین تن تحقیقات , یک صاحب کسب‌وکار کوچک می‌تواند به سادگی از شبکه خود برای عقایدشان بپرسد . اگر اطلاعات مربوط به مشتریان و خریده‌ای آن‌ها را جمع‌آوری کنند, استراتژی‌های موقعیت یابی محصول آینده می‌توانند براساس داده‌های فروش واقعی باشند . این ممکن است حتی موثرتر از موقعیت یابی محصول بر روی نظرات مشتریان بالقوه باشد , مانند گروه متمرکز , زیرا این موقعیت بر مبنای رفتار واقعی است تا گمانه‌زنی .
در نتیجه , یک بودجه بازاریابی عظیم برای استفاده از تحقیق بازار و موقعیت یابی موثر محصول لازم نیست . درک مخاطب هدف و چگونگی ارتباط دادن مزایای یک محصول به آن‌ها به شیوه‌ای جذاب اولین قدم به سمت یک برنامه بازاریابی یکپارچه است .

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات بیرونی چیست ؟
تبلیغات بیرونی که به عنوان تبلیغات خانگی نیز شناخته می‌شوند ، تبلیغاتی است که زمانی که خارج از خانه هستند به مصرف کنندگان می‌رسد . انجمن تبلیغات بیرونی آمریکا می‌گوید این جایی است که مصرف کنندگان ۷۰ درصد زمان خود را صرف می‌کنند.
انواع تبلیغات بیرونی رایج‌ترین نوع تبلیغات در فضای باز ، بیلبورد می‌باشد . انواع متداول تبلیغات در فضای باز امروزه به سه دسته تقسیم می‌شوند :
۱. بیلبورد تبلیغاتی بیلبورد
بسیاری از مردم بدون توجه به محل زندگی یا مسافرت ، با تبلیغات بیلبورد آشنا هستند . بیلبورد در کنار بزرگراه‌های پر رفت و آمد و همچنین در امتداد جاده‌های کم‌تر سفر در مناطق غیر شهری قرار داده می‌شود . رانندگان تقریبا ً هر جایی آن‌ها را می‌بینند ، زیرا آن‌ها وسیله‌ای کارآمد و مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط اطلاعات هستند که از لحاظ جغرافیایی مهم است - مکان نزدیک‌ترین رستوران فست فود در مسیر ، نزدیک‌ترین متل ، یا campgrounds در خروج بعدی .
۲. اثاثیه خیابان
یک " مبل خیابانی " نه تنها به اتوبوس یا نیمکت پارک بلکه به ایستگاه‌های اتوبوس ، newsracks ، و کیوسک‌های تلفن در میان افراد دیگر نیز اعمال می‌شود .
۳. ترانزیت
تبلیغات در دو طرف of رایج‌ترین شکل تبلیغات در فضای باز است ، اما تبلیغات در فضای باز در ایستگاه‌های مترو و در داخل واگن‌های مترو ، با تاکسی ، در امتداد پیاده‌روهای فرودگاه و دور زدن وسایل نقلیه - یکی از رونده‌ای جدیدتر وجود دارد . واژه نامه تبلیغاتی چیست؟
انواع دیگر تبلیغات تبلیغاتی تبلیغاتی به نظر می‌رسد که هر کجا که می‌روند ، در سالن‌های خرید سوپر مارکت ، در میادین ورزشی ، و در باشگاه‌های سلامت از مصرف کنندگان پیروی می‌کنند . آن‌ها می‌توانند با تکنولوژی پیشرفته - یا تکنولوژی‌های دارای تکنولوژی پایین - کامپیوتر شخصی - کامپیوتر ایجاد شده - پوسترهای کوچک تولید شده توسط سگ - که به یک تابلوی اعلانات یک قهوه‌خانه چسبیده‌اند ، باشند .
تبلیغات فضای بیرونی دیجیتال نیز به عنوان تابلوهای دیجیتالی شناخته می‌شوند ، تبلیغات فضای باز دیجیتالی یک نوع خاص است که از فن‌آوری الکترونیکی برای تغییر آنچه که بر روی یک صفحه نمایش داده می‌شود ، استفاده می‌کند . بیلبوردهای دیجیتال از تعداد انگشت شماری از تبلیغ کنندگان است که هر شش تا هشت ثانیه می‌چرخند . علایم دیجیتالی دیگر ممکن است رایگان باشند - ایستادن بر روی پیاده‌رو شهری یا courtside در یک بازی بسکتبال کالج .
برای کسب و کاره‌ای کوچک مهم‌ترین تبلیغ در فضای باز برای هر نوع آجر و ملات کوچک ، تبلیغات بیرونی آن است : علائم بیرونی . صاحبین کسب و کارها خواستار نشانه‌های واضح و واضح هستند که از فاصله دور به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند . در حالی که باید تصویر برند شرکت را منتقل کند، همچنین باید به کشف و کشف آن کمک کند .

صفجه مدیریت تبلیغات

 

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از محققان از توانایی‌های گسترده‌تر بیلبورد غفلت می‌کنند . مدیران از بیلبورد برای ایجاد آگاهی , ارزیابی از طریق مطالعات ردیابی آگاهی و در نتیجه تقویت اعتقادات خود استفاده می‌کنند . این تحقیق دو بخشی به بررسی فرضیاتی می‌پردازد که بیلبورد در وهله اول به نقش‌های جاذبه اولیه , اثرات اولیه مرحله‌ای در سلسله‌مراتب از قبیل مدل Attention - Interest - Action ( aida ) خدمت می‌کنند . مطالعه ۱ نشان می‌دهد که بیلبوردهای تبلیغاتی نیز بر روی مشتریان موجود و تصمیمات repatronage تاثیر می‌گذارند . در مطالعه ۲ , مدیران بازاریابی با تجربه , نقش بیلبوردهایی در کمک به تقویت و نگهداری مشتریان را شناسایی کردند . براساس این مطالعات و مدارک مربوط به حوزه‌های مربوطه , به موقع پیشنهاد یک پیشرفت منطقی به aidar , که " حفظ " را به مدل aida اضافه می‌کند , به موقع است .
مدیریت مدیریت
بر خلاف باورهای پایدار ، بیلبورد می‌تواند در سراسر سلسله‌مراتب تاثیرات موثر باشد ، از جمله نقش‌های حفظ مشتری که از انواع تبلیغات سنتی وجود ندارد . (طبقه بندی تبلیغات چیست؟)
این اثر ترکیبی با قابلیت انعطاف بالای بیلبورد در برابر مسدود کردن، به میزان قابل‌توجهی توان بالقوه آن‌ها را گسترش می‌دهد ، افزایش سود برای مدیران اجرایی که به دنبال نفوذ بر مشتریان موجود هستند.
یک کمپین بیلبورد منطقه‌ای نشانه‌های روشنی از نفوذ بر روی مشتریان موجود و هم بر روی مشتریان موجود ایجاد می‌کند . (آموزش ایجاد کمپین تبلیغاتی )
یک نظرسنجی ملی و تخصصی از مدیران و مدیران ارتباطات بازاریابی ارشد پشتیبانی از پتانسیل ' برای رسیدن به اهداف حفظ مشتری را فراهم می‌کند .
این مطالعات ، مدیران بازاریابی را تشویق می‌کند تا انتظارات و به‌کارگیری بیلبوردهای تبلیغاتی را ارزیابی کنند و فرصت‌های بازاریابی استراتژیک بیشتری را ارایه دهند .
مقدمه با افزایش پراکندگی جمعیت ، تبلیغ کنندگان با چالش‌های بزرگ‌تر و فرصت‌های جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و آینده مواجه هستند . این تغییر به دلیل نقش بزرگی در گسترش فن‌آوری‌های تعاملی است که به افراد انتخاب‌های بیشتری می‌دهد و در برخی موارد توانایی مسدود کردن محتوا به طور انتخابی را می‌دهد . مشاهده دیجیتال و دستگاه‌های ضبط ، پخش کانال و تبلیغات را بسیار آسان می‌کند در حالی که قابلیت دوام برخی از رسانه‌های چاپی را کاهش می‌دهد .
تبلیغات بیلبورد ممکن است یک گزینه عملی ارائه دهد , زیرا هیچ فن‌آوری‌ها برای مسدود کردن تصاویر بیلبورد و پیام‌ها وجود ندارند , هر چند که مصرف کنندگان ممکن است آن‌ها را در صورت گرفتار شدن با وظایف دیگر نادیده بگیرند . در برخی موارد که به علت ایجاد آلودگی بصری و درهم‌ریختگی , آسیب‌های زیست‌محیطی در صورتی که نصب کنندگان پوشش گیاهی را حذف کنند , و حواس‌پرتی احتمالی راننده ( مناظر تماشایی آمریکا , 2017 ; Vespe , 1997 ) , Billboards مورد انتقاد قرار گرفته‌اند . سایرین نگرانی‌های خود را در رابطه با بیلبوردهای تبلیغاتی بالقوه مضر , بویژه در بین جوامع محروم ( آلتمن , schooler و باسیل , 1991 ; Hackbarth , Silvestri و Cosper , 1995 ) ابراز کرده‌اند .
بیلبورد به عنوان " نمایش بزرگ تبلیغاتی " برای مشاهده از فواصل طولانی , به طور کلی بیش از ۵۰ فوت ( انجمن تبلیغات خارجی آمریکا , 2016 ) تعریف می‌شود . استفاده از رسانه رایج است و حدود ۷.۶ میلیارد دلار از هزینه‌های تبلیغاتی در ایالات‌متحده را در بر می‌گیرد . اگرچه فروش در طول رکود اقتصادی ۲۰۰۷ - ۲۰۰۹ به طور مختصر کاهش‌یافته است , اما روند رشد مداوم سالانه به زودی بازگشت و رشد به طور میانگین سالانه ۳.۷ درصد در سال از سال ۲۰۰۹ رسیده‌است ( OAAA , 2016 ) . این رسانه نسبت به دیگر رسانه‌های جمعی نسبت به دیگر رسانه‌های جمعی نسبت به سایر رسانه‌های جمعی نسبت به سایر رسانه‌های جمعی بهره می‌برد . این رسانه یک گزینه ماندگار برای رسیدن به مخاطبان منطقه‌ای یا ملی می‌سازد ( Moriarty , میچل , و ولز , 2015 ; OAAA , 2016 ) .

بیلبوردها سابقه طولانی دارند و همچنان سرمایه‌گذاری فزاینده‌ای را جذب می‌کنند . یک بدنه از ادبیات دانشگاهی توسعه‌یافته است , اما نیاز به بررسی بیشتر عملکردها و پتانسیل بیلبوردها وجود دارد . منابع صنعتی روندها و مواردی از فعالیت‌های تبلیغاتی بیلبورد را گزارش می‌کنند . هر دوی مشتریان فعلی و آتی معمولا ً اهداف تبلیغ کنندگان هستند ; اولی به احتمال زیاد آگهی‌های تبلیغاتی را تشخیص خواهد داد . با این حال , تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر مشتریان موجود , کانون اصلی پژوهش‌های پیشین نبوده است .
سوالات در صنعت تبلیغات با توجه به میزان درک مصرف کنندگان آشکار شده‌است , با توجه به فراگیری پیام‌های تبلیغاتی ( الیوت و خال , قلم کالا و غیره ) . بار اضافی اطلاعات زمانی تشدید شده‌است که تبلیغ کنندگان سعی می‌کنند با افزودن کانال‌های ارتباطی بیشتر , با اضافه کردن کانال‌های ارتباطی بیشتر , درهم بشکنند . این هجوم پیام‌های نفوذی باعث شده‌است که مصرف کنندگان خودشان را به دنیاهای خودشان ببرند ( کیم , کیم , تو , و چوی , 2007 ) .
اختلال در تبلیغات و موانع هدف اصلی اجتناب از تبلیغات اینترنتی شده‌است . مشتریان قبلی و موجود در دسترس ترین اهداف برای چنین تبلیغاتی هستند , زیرا شرکت‌ها هم اکنون از علایق و ترجیحات خود آگاهی دارند .
بنابراین مشکل جالبی در مورد استفاده از بیلبوردها ظاهر می‌شود . از یک سو , بیلبوردها یک رسانه متمایز هستند و در نتیجه می‌توانند در سنی از شلوغی تبلیغاتی , اضافه‌بار اطلاعات و مسدود کردن فعال توسط مصرف کنندگان قرار بگیرند . از سوی دیگر , بسیاری از مردم از درخواست‌های تجاری خسته شده‌اند که به زندگی روزمره خود نفوذی دارند . در ارزش چهره , تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند نوردهی مورد نظر را ارائه کنند, اما آیا این مواجهه منجر به دشمنی با تبلیغ کنندگان با استفاده از رسانه می‌شود ? از دیدگاه مدیریتی , تابلوهای تبلیغاتی هنوز ارزشمند هستند و چند منظوره هستند ? این تحقیق به بینش‌هایی کمک می‌کند که به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد و هدف آن تحریک تحقیقات بیشتر است.
این تحقیق چندین هدف داشت :
برای ارزیابی نقش بیلبوردها از هر دو دیدگاه مصرف‌کننده و مدیریت , به خصوص اینکه آیا بیلبوردها مراحل بعدی در سلسله‌مراتب خرید - خرید را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند یا نه .
برای بررسی ارزیابی بازاریابی - مدیریت از ویژگی‌های بیلبورد , اثرات تست این ارزیابی‌ها بر رتبه‌بندی مدیریت بیلبوردها به عنوان یک انتخاب رسانه‌ای ; و
بدین منظور مدل aida ارزیابی اثرات تبلیغات نیاز به به‌روزرسانی برای گنجاندن تقویت مشتری در ارتباط با اثرات مهم یادآوری و نگهداری دارد .
مروری بر مطالعات گذشته
تحقیقات آکادمیک پیشین بر روی بیلبوردها نسبتا ً تنک است , با توجه به اهمیت تجاری آن‌ها . یافته‌های کلیدی به شرح زیر هستند :
تابلوهای تبلیغاتی توانایی ایجاد فراخوان را دارند .
مکان‌یابی دقیق در مقابل عابران تا حدی را تعیین می‌کند که در آن بیلبوردهای تبلیغاتی براساس تکنیک‌های تحقیق پیچیده به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند .
برنامه‌های خلاقانه و فضایی نیز بر فراخوان تبلیغات بیلبورد تاثیر می‌گذارند .
تابلوهای تبلیغاتی قادر به تبلیغ فروش هستند .
تابلوهای تبلیغاتی گاهی اوقات می‌توانند الگوهای مصرف نامطلوب را تقویت کنند .

اگرچه یک مطالعه گزارش داد که بیلبوردهای حضور برند در بازارهای محلی را حفظ کرده‌اند ( تیلور ، Franke ، و بنگ ، ۲۰۰۶ ) ، محققان عموما ً اثرات postsales از بیلبورد را در کمک به تقویت الگوهای رفتاری در زمینه‌های مثبت ، نادیده گرفته‌اند . واژه نامه تبلیغات
مقایسه اثربخشی رسانه نسبی منجر به نتایج متناقض و گاهی متضاد می‌شود که ناشی از استفاده از روش‌های مختلف ، بافتارها و معیارها است . یک مطالعه رادیویی کارآمدتر از بیلبورد شد ، اما با داده‌های تنها یک خرده‌فروش و سه فروشگاه ( Berkowitz ، Allaway ، و D ' Souza ، ۲۰۰۱ ) . دیگری به کارایی رسانه‌ها از بیلبوردها ، با حداقل هزینه نسبتا ً کم اشاره کرد که هم چنین انعطاف‌پذیری فضایی بالایی را ممکن می‌سازد ( نایک ، پیترز ، و رامان ، ۲۰۰۸ ) .
اگرچه بیلبورد نقاط رده‌بندی ناخالص بسیار بالاتری ( GRPs ) را در یک مطالعه دیگر به دست آورد ، در مقایسه با سینما و سینما ، مزیت آگاهی آن‌ها کم‌تر اعلام شد ( نایک و همکاران ، ۲۰۰۸ ) . محققان دیگر از مبانی تجربی محدود این مطالعات و مقادیر بررسی شده رسانه‌های مختلف ( به استثنای اینترنت ) در میان ۲۵۰ برند موجود از کالاهای بسته‌بندی انتقادی انتقاد کرده‌اند . این تحقیق منجر به یافته‌های ترکیبی برای بیلبورد ۲۰۰ شد، بسته به مدل‌ها ، اما نویسندگان به این نتیجه رسیدند که برندها با استفاده از بیلبورد ، " به خوبی مطلع می‌شوند که این رسانه برای آن‌ها کار می‌کند " ( Frison ، Dekimpe ، Croux ، و دی Maeyer ، ۲۰۱۴ ، ص . ۴۳۲ ) .
یک مطالعه براساس بررسی‌های بزرگ رسانه‌های متعدد و ارتباط موثر در میان ۴۷ کشور گزارش داد که به یاد آوردن نام تجاری تبلیغات در فضای باز ۱.۵ برابر بیشتر از مشتریان بالقوه است ( هریسون ، ۲۰۱۳ ، ص . ۱۸۵ ) . این قدرت برای جلب توجه الزاما ً به نقش تحریک آگاهی اولیه محدود نمی‌شد ، بلکه می‌تواند اشتیاق و درخواست برای اقدام در میان مشتریان موجود را ایجاد کند . بیلبورد از پتانسیل بالایی برای جلب توجه برخوردار است ، زیرا اندازه فیزیکی آن‌ها ، فرصت‌ها برای درمان‌های خلاقانه تاثیر گذار ، و نوعا ً موقعیت‌های اولیه است ( تیلور و همکاران ، ۲۰۰۶ ) . (موقعیت یابی محصول چگونه هست؟)
تمرکز مکرر بر آگاهی از بیلبورد و یادآوری در این ادبیات اغلب تاکید بر مراحل اولیه سلسله مراتبی اثرات تبلیغات است . این نشان‌دهنده تاکید چند مرحله‌ای است .
در aida ( Strong ، ۱۹۲۵ ) ،
اهداف تبلیغات مربوط به اهداف تبلیغاتی اندازه‌گیری شده نتایج ( DAGMAR ) مدل ( با مراحل اقدام به درک مطلب - محکومیت ؛ Colley ، ۱۹۶۱ ) ، و
در مدل تاثیرگذار " شناختی " شناختی ( CAC ، ۱۹۸۷ ؛ بری و هاوارد ، ۱۹۹۰ ) . (راه های تبلیغات کدام اند؟)
این مدل‌های اولیه انتقادات ، عمدتا ً برای ساده‌سازی و تعیین توالی سخت گیری را جذب کردند ( Ambler ، ۲۰۰۰ ؛ Cramphorn ، ۲۰۰۶ ؛ Weilbacher ، ۲۰۰۱ ) ، با این حال آن‌ها تاثیرگذار باقی می‌مانند ( بری ، ۲۰۰۲ ) .
بحث‌های مدیریتی حاکی از آن است که بیلبوردهای تبلیغاتی نیز می‌توانند در کمک به حفظ حمایت نقش داشته باشند . این امر فراتر از مراحل عملی کمک به تقویت , همانطور که در مدل توجه - Trial ( ATR - 2000 ; Ehrenberg , برنارد , کندی , و Bloom , 2002 ) گسترده شده‌است . مدل ATR از مراحل prepurchase بالقوه کم‌تر است , با این حال , این مدل ممکن است منعکس‌کننده افزایش در فروش در دسترس و داده‌های وفاداری در آن زمان باشد .
در تحولات موازی , مدل Transtheoretical ( TTM ) شامل مراحل تغییر , تفکر , آماده‌سازی , اقدام , و نگهداری یا بازگشت ( Prochaska , Diclemente و Norcross , 1992 ) - شامل مراحل قبل و قبل از مرحله است . محققان the را در زمینه‌های متعدد روان‌درمانی به کار برده‌اند ( Velicer و همکاران , 1995 ) و بازاریابی اجتماعی ( andreasen , 1995 ) . اگر چه در رشته‌های مختلف توسعه‌یافته است, هر دو the و ATR شکاف اصلی مدل aida را نشان می‌دهند . برندینگ چیست؟

مجادلات در مورد استفاده اولیه از بیلبوردها برای پرورش رفتارهای نامطلوب اجتماعی مانند مصرف الکل و مصرف سیگار , این نقش حمایتی را تایید می‌کنند . در سایر زمینه‌ها , مصرف کنندگان اغلب به دنبال تقویت تصمیمات حمایتی هستند . ~~~ بنابراین تصاویر بیلبورد از وسایل یا خدمات اعتبار می‌تواند به مشتریان موجود اطمینان دهد تا به برند باز گردند و همچنین به ایجاد آگاهی و علاقه به مشتریان بالقوه جدید کمک کنند .
بررسی دیدگاه‌های مدیریت مصرف‌کننده و تبلیغات بر عملکرد بیلبوردها به ادبیات دانشگاهی در مورد تبلیغات بیلبورد اضافه می‌کند . این مقاله به بررسی شکاف در متون تبلیغاتی می‌پردازد که منجر به انعکاس بیشتر مفاهیم برای تبلیغ کنندگان و تکامل بالقوه مدل aida می‌شود .

journalofadvertisingresearch

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات گوگل در سال‌های اخیر به رشد خود ادامه داده‌اند . از آنجا که کارآفرینان و مدیران تبلیغاتی می‌توانند مخاطبان بسیار ویژه‌ای را براساس مشتریان خود ایجاد کنند, roi برای کمپین ‌های تبلیغاتی آنلاین قابل‌توجه است . با این حال , برای اولین آفریننده کمپین تبلیغاتی , کل فرآیند می‌تواند کمی ترسناک باشد .
چگونه مخاطبین خود را تعریف می‌کنید ? کدام ایده تبلیغاتی کارساز خواهد بود ? بودجه را چگونه تنظیم می‌کنید ? این فرآیند باید تکراری باشد , به این معنی که در اولین تلاش خود کامل نخواهد بود . اما این چهار عامل کلیدی به شما کمک خواهند کرد تا یک مبارزه تبلیغاتی را ایجاد کنید که می‌توانید به آن افتخار کنید : یکی که می‌توانید به آن اضافه کنید و همانطور که دریافت می‌کنید تغییر کنید .
برای تعیین هدف اول , مهم است که بفهمید هدفتان چیست . این امر همه تصمیمات را در مورد تبلیغات تبلیغاتی اتخاذ خواهد کرد . برای برخی شرکت‌ها , فروش تمام تلاش‌های تبلیغاتی آنهاست . برای دیگران تنها ترافیک یا نوردهی است . مشخص کنید چه مجموعه‌ای از نتایج موفق به دنبال شرکت شما خواهند بود .

تبلیغات در فضای باز چیست؟

The 4 Key Steps to Creating Your First Ad Campaign
نکات مربوط به ایجاد یک آگهی تبلیغاتی در فیس بوک
این همیشه بخشی از یک مکالمه بزرگ‌تر درباره چرخه فروش تان است . اگر شما یک قیف دارید که یک لیست ایمیل , یک آگهی یا یک گروه فیس بوک را در خود جای داده‌است , شاید هزینه تبلیغاتی شما به جای تلاش برای گرفتن فوری آن‌ها به فروش , به جای تلاش برای گرفتن فوری آن‌ها صرف خرید مشتریان بالقوه شود .
استفاده از جلوه‌های بصری با کیفیت بالا , فرد معمولی , محدوده مورد توجه یک ماهی قرمز را دارد , و این موضوع در طول طومارهای رسانه‌های اجتماعی و جستجوهای google بدتر شده‌است , زمانی که آن‌ها با اطلاعات و چیزهای زیادی که به آن نگاه می‌کنند , گیج می‌شوند . چرا که استفاده از حروف بزرگ و جلوه‌های بصری با کیفیت بالا اهمیت دارد . " پال " , بنیانگذار بازاریابی اینترنتی , " با استفاده از عکس‌های طبیعی , روزمره و نه تصاویر زیباتر , توصیه می‌کند " آن‌ها کنجکاوی را تحریک می‌کنند . "
اگر عکس خیلی شبیه یک عکس باشد , مشتریان شما آن را به عنوان یک آگهی خواهند دید . همچنین به همین دلیل است که عکس‌های ایجاد شده توسط تاثیر گذاری ها بسیار خوب هستند . با این حال , مهم است که تشخیص دهیم که گرفتن توجه فرد یک هنر همیشه در حال تکامل است . فردی که دیروز کار می‌کرد ممکن است امروز کار نکند . " دقت کنید که استراتژی خود را تغییر دهید تا زمانی که به نتایجی برسید که به دنبال آن هستید . (موقعیت یابی محصول چگونه است؟ )
۵. 7 .
زمانی که اولین مبارزات تبلیغاتی خود را منتشر کردید , ایده خوبی برای شرکت در یک آزمون شکاف ( که به عنوان آزمون a / b نیز شناخته می‌شود ) است . یک آزمون split به شما این امکان را می‌دهد که دو آگهی را کنار هم بگذارید و ببینید کدام کار بهتر انجام می‌شود . این قضاوت معمولا ً منجر به یک شاخص عملکرد کلیدی می‌شود .
اگر یکی از تبلیغات شما موثرتر از دیگری در این kpi ها باشد , شما قادر خواهید بود از یک آزمون split استفاده کنید . از آنجا تصمیم بگیرید که چگونه سرمایه‌گذاری کنید . امکان دارد که یک آگهی با یک شاخص خوب عمل کند و دیگری می‌تواند به خوبی عمل کند . به همین دلیل مهم است که بدانیم اهداف تبلیغاتی شما چیست .
شما در نهایت به تکرار کردن روی حضار خود ادامه دهید , در نهایت به خاطر داشته باشید که مولفه اصلی نهایی مشخصات مخاطب شما است . اگر تبلیغات شما به انتظارات شما نمی‌رسد , می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبین خود را دوباره هدف قرار دهید . هدف قرار دادن هم یک هنر و هم یک علم است .
برخی از بازاریاب‌ها توصیه می‌کنند برای هدف بهتر مخاطبان خود را هدف قرار دهند. این امر فراتر از جمعیت‌شناسی و ویژگی بیشتر , مانند انگیزه‌ها و ارزش‌های مخاطبان هدف است . این ها خوب هستند که در ساخت پیام تبلیغاتی خود به طور کلی بدانند , بنابراین زمان را برای درک این مشکلات سرمایه‌گذاری کنید , سپس آن را به هدف قرار دهید .

دانش تبلیغاتی نوعی ماهیچه است که با گذشت زمان و تجربه تقویت می‌شود . از سایت‌های ارتباط جمعی شروع کنید که مشتریان ایده‌آل شما اغلب به آن‌ها مراجعه می‌کنند و یک مرور مفصل از داده‌های هر کمپین ایجاد می‌کنند . هر نقطه داده می‌تواند به جلو حرکت کند .

https://www.entrepreneur.com/article/347435

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات تلاش برای نفوذ بر رفتار خرید مشتریان یا مشتریان با یک پیغام فروش قانع‌کننده در مورد محصولات و / یا خدمات است . در تجارت ، هدف تبلیغات جذب مشتریان جدید با تعریف بازار هدف و رسیدن به آن‌ها با تبلیغات موثر تبلیغاتی است . بازار هدف تعیین بازار هدف اولین قدم مهم در هر فعالیت تبلیغاتی است - شما باید بدانید که مخاطب موردنظر قبل از رسیدن به آن‌ها چه کسی است . اگر مخاطب هدف شما شهروندان ارشدی است ، به عنوان مثال ، یک رسانه تبلیغاتی مانند Facebook انتخاب خوبی است . به طور مشابه ، نسل هزاره جدید احتمال کمتری دارند که روزنامه‌ها را بخوانند و یا از صفحات زرد استفاده کنند .
تعریف بازار هدف شامل ایجاد پروفایل جمعیتی مشتری احتمالی با در نظر گرفتن معیارهای حساب مانند سن ، جنسیت ، وضعیت تاهل ، سبک زندگی ، عادات خرید و غیره است .
همچنین مهم است که سطح رقابت برای محصول یا سرویس تان را با مخاطب هدف خود بررسی کنید زیرا ممکن است نیاز به رقابت با قیمت و / یا سرویس داشته باشید .
روش‌های تبلیغات مشترک انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که معمولا ً توسط شرکت‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند .

4 گام ایجاد کمپین تبلیغاتی چیست؟

Vehicle Advertising
تبلیغات آنلاین : بازاریابی آنلاین شامل هزاران فرصت تبلیغاتی مانند :
تبلیغات وب محلی : بسیاری از شهرداری‌ها و بخش‌های اتاق بازرگانی وب سایت‌هایی دارند که فهرست کسبوکارهای محلی را فراهم می‌کنند .
صفحات وب تجاری : ایجاد و حفظ یک وب سایت حرفه‌ای با توصیفات مشخص‌شده از خدمات کسب‌وکار ، برای ترافیک جستجوی بهینه.
ایمیل : نیازمند لیست ایمیل مشتریان و پایبندی به قوانین anti است . خبرنامه ‌های ایمیل می‌توانند برای ارتباط با مشتریان موجود و انتقال اطلاعات درباره محصولات یا خدمات جدید مفید باشند .
فیس بوک : از طریق ایجاد یک صفحه فیس بوک تجاری و استفاده از آن برای ترویج منظم محصولات و خدمات از وب سایت‌های ارتباط جمعی استفاده کنید . یک محل تبلیغ عمومی برای کسب و کارها مانند رستوران‌ها که از صفحات بادبزن فیس بوک برای تبلیغ آیتم‌های منوی جدید یا پیشنهادهای ویژه استفاده می‌کنند و بازخورد مشتریان را دریافت می‌کنند . همچنین برای انجام کسب‌وکار در فیس بوک ۳ عدد در دسترس وجود دارد .
تویی‌تر : با فرض این که کسب‌وکار دارای followers های تویی‌تر است ، می ‌توان برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی کوتاه استفاده کرد .

طبقه بندی تبلیغات چگونه هست؟

تبلیغات روزنامه : در حالی که در مورد کاهش ( فروش روزنامه‌ها ) آگهی با بیش از ۹۵ % % بین تبلیغات و تبلیغات روزنامه کاهش یافت , تبلیغات روزنامه هنوز می‌تواند راهی موثر برای رسیدن به مشتریان باشد . بسیاری از شهرداری‌ها روزنامه‌های ویژه‌ای دارند که می‌توانند توسط کسب و کارها برای تبلیغات محلی مورد استفاده قرار گیرند . معرفی واژه نامه تبلیغات
صفحات زرد : استفاده از صفحات چاپی نیز در حال کاهش است . با این حال , یک نسخه آنلاین وجود دارد .
ایمیل مستقیم : می‌تواند بسیار مفید باشد . اگر از طریق پست ارسال شود , ممکن است پر هزینه باشد , اما حتی بدون آگهی فهرست پستی نیز , آگهی‌ها می‌توانند به طور مستقیم به محل سکونت و / یا کسب و کارها در مناطق جغرافیایی هدف منتقل شوند . متاسفانه آمار نشان می‌دهد که تقریبا ً نیمی از تبلیغات مستقیم نامه توسط گیرندگان نخوانده و به عنوان " ایمیل آشغال " دور می‌شوند . "
شرکت‌های رادیو و تلویزیون کابلی اغلب کانال‌های اطلاعاتی محلی دارند که تبلیغات ارزان‌قیمت برای شرکت‌های کوچک ارائه می‌کنند .
تماس سرد با تلفن و یا فرد می‌تواند به طور شگفت‌آوری موثر باشد . به عنوان مثال , در حالی که در یک تماس یک شرکت خدماتی می‌تواند از فرصت استفاده کند تا از محل سکونت و کسب و کارها بازدید کند و خدمات خود را ذکر کند ( یا بروشورهای تبلیغاتی یا بروشورهای تبلیغاتی ) . درخواست تلفن در حال حاضر در کانادا غیر قانونی است تا تعداد ثبت‌شده در بانک ملی ثبت نشود مگر اینکه کسب‌وکار یک رابطه موجود با مشتری داشته باشد .
تبلیغ وسیله نقلیه ( wrap ) - تبدیل یک وسیله نقلیه به یک " بیلبورد متحرک " روشی عالی برای به حداکثر رساندن مواجهه شغلی است . تبلیغات وسایل نقلیه و در یک مترو مهم می‌تواند بیش از یک میلیون بار در ماه دیده شود .
تبلیغات آنلاین که از طریق تبلیغات آنلاین صورت می‌گیرد به سرعت رشد می‌کند و بیش از ۱ میلیارد دلار برای تبلیغات آنلاین در تبلیغات آنلاین سرمایه‌گذاری کرده‌است . بنا به گفته سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا, پیش‌بینی می‌شود که این رقم به ۱۰ میلیارد دلار برسد .
با بیش از نیم میلیارد کاربر شبکه‌های اجتماعی , هزینه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به تنهایی بیش از ۱ / ۱ میلیارد دلار افزایش داشته‌است . وب سایت‌های ارتباط جمعی به ویژه برای تبلیغ کنندگان محبوب هستند , جایی که دسترسی آسان به داده‌های دموگرافیک کاربر ( مانند سن , منافع , عادات خرج کردن ) , شرکت‌ها می‌توانند تبلیغات دقیق را برای مخاطب فراهم کنند .

https://www.thebalancesmb.com/

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات ، تبلیغات محصولات و خدمات یک شرکت است ، هر چند که رسانه‌های مختلف ، فروش محصول و خدمات را افزایش می‌دهند . این کار با ایجاد آگاهی مشتری از محصول و با تمرکز بر نیاز مشتری برای خرید محصول کار می‌کند . در سطح جهانی ، تبلیغات به بخش مهمی از دنیای شرکت تبدیل شده‌است . بنابراین ، شرکت‌ها بخش عظیمی از درآمد خود را به بودجه تبلیغات اختصاص می‌دهند . همچنین تبلیغات برای ساخت یک محصول از محصولی که راه درازی برای فروش موثر است ، عمل می‌کند .
چندین شاخه یا انواع تبلیغات وجود دارد که می‌تواند توسط شرکت‌ها مورد استفاده قرار گیرد . بگذارید با جزئیات آن‌ها را بررسی کنیم .

مدیریت تبلیغات چگونه انجام میشود؟

Classification of Advertising
تبلیغات چاپ - رسانه‌های چاپی از مدت‌ها برای تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته‌اند . روزنامه‌ها و مجلات مد روز تبلیغات برای شرکت‌های مختلف در سراسر جهان هستند . با استفاده از رسانه‌های چاپی ، شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را از طریق بروشورها و fliers تبلیغ کنند . روزنامه و مجلات فضای تبلیغات را می‌فروشند و هزینه به چندین عامل بستگی دارد . مقدار فضا ، صفحه انتشار ، و نوع مقاله در مورد هزینه تبلیغات تصمیم‌گیری می‌کند . بنابراین آگهی در صفحه اول گران‌تر از صفحات داخلی خواهد بود . به طور مشابه ، تبلیغ در مکمل شفاف این مقاله ، گران‌تر از یک مقاله با کیفیت متوسط خواهد بود .
تبلیغات پخش تبلیغات - این نوع تبلیغات در سراسر جهان بسیار رایج است . آن شامل تبلیغات تلویزیونی ، رادیو و یا اینترنت است . تبلیغات روی تلویزیون مخاطبین زیادی دارند و بسیار مشهور هستند . هزینه تبلیغات بستگی به طول تبلیغ دارد و زمانی که تبلیغ در آن ظاهر می‌شود . برای مثال ، تبلیغات زمانی اولیه گران‌تر از تبلیغات معمولی است . تبلیغات رادیویی همان چیزی نیست که بعد از ظهور تلویزیون و اینترنت بکار می‌رود ، اما هنوز مخاطبان خاصی برای تبلیغات رادیویی وجود دارد . jingles رادیویی در بخش‌های جامعه بسیار محبوب هستند و به فروش محصولات کمک می‌کنند .
تبلیغات بیرونی تبلیغات بیرونی از ابزارهای مختلف برای جلب توجه مشتری استفاده می‌کنند . بیلبورد ، کیوسک‌های ، و رویدادها و tradeshows یک روش موثر برای انتقال پیام شرکت هستند . تابلوهای تبلیغاتی در سراسر شهر وجود دارند اما محتوای آن باید به گونه‌ای باشد که توجه مشتری را جلب کند . این کیوسک‌های یک خروجی آسان از محصولات هستند و به عنوان خروجی‌های اطلاعاتی برای مردم خدمت می‌کنند . برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های تجاری و نمایشگاه‌ها برای ترویج محصول و یا خدمات نیز به گونه‌ای محصول را تبلیغ می‌کند . بنابراین تبلیغات خارج از خانه یک ابزار تبلیغاتی موثر است .
تبلیغات متقابل - این یک روش منحصر به فرد تبلیغ است که در آن محصول یا پیام با زیرکی در یک سریال یا سریال تلویزیونی گنجانده شده‌است . هیچ تبلیغ واقعی ، فقط اشاره‌ای به محصول در فیلم وجود ندارد . برای مثال ، تام کروز از گوشی‌های Nokia در گزارش اقلیت فیلم استفاده کرد .
تبلیغات خدمات عمومی - که از خود عنوان مشهود است ، تبلیغات برای اهداف عمومی است . میزبان مسائل مهمی مثل ایدز ، انسجام سیاسی ، حفاظت از انرژی ، بی‌سوادی ، فقر و غیره وجود دارد که در همه آن‌ها به آگاهی بیشتری نسبت به عموم مردم نیاز است . این نوع تبلیغات در زمان‌های اخیر اهمیت زیادی به دست آورده‌است و ابزاری موثر برای انتقال پیغام است .

 

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات به سادگی ارائه و فروش محصول است . مدیریت تبلیغات فرآیند پیچیده‌ای از به‌کارگیری رسانه‌های مختلف برای فروش یک محصول یا خدمت است . این فرآیند خیلی زود از تحقیقات بازاریابی شروع می‌شود و شامل فعالیت‌های رسانه‌ای است که به فروش محصول کمک می‌کنند .
بدون یک فرآیند مدیریت تبلیغاتی موثر در جای خود, فعالیت‌های رسانه‌ای آن مثمر ثمر نبوده و کل فرآیند بازاریابی برای یک تاس انجام می‌شود . از این رو , شرکت‌هایی که به فرآیند موثر مدیریت تبلیغات اعتقاد دارند همواره گامی در جهت فروش کالاها و خدمات خود هستند .
همانطور که در بالا ذکر شد , مدیریت تبلیغات از مرحله تحقیق بازار آغاز می‌شود . در این مرحله از داده‌های حاصل از تحقیق بازاریابی برای شناسایی انواع تبلیغات برای محصول خاص استفاده می‌شود . روزهایی بود که تنها تبلیغات چاپی و تلویزیونی برای تولید کنندگان در دسترس بود . این روزها به غیر از رادیو و تلویزیون , رادیو , تلفن همراه و اینترنت نیز به عنوان رسانه تبلیغاتی در دسترس هستند . فرآیند مدیریت تبلیغات در واقع به تعریف طرح کلی کمپین رسانه‌ای و تصمیم‌گیری درباره نوع تبلیغات قبل از راه‌اندازی محصول کمک می‌کند .
اگر می‌خواهید تبلیغات را موثر کنید , همیشه به یاد داشته باشید که آن را از زمان تحقیق بازار ذکر کنید . تحقیقات بازار به شناسایی بخش کناری جمعیتی که محصول یا خدمت باید از یک جمعیت بزرگ هدف قرار گیرد , کمک می‌کند . همچنین مشخص خواهد شد که چرا بخش کناری محصول یا سرویس را انتخاب می‌کند . این اطلاعات راهنمای آماده‌سازی فعالیت‌های تبلیغاتی است . واژه نامه تبلیغات
هنگامی که بخش‌های کناری شناسایی‌شده و تعیین نوع تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد , مدیریت تبلیغات بر خلق ویژگی‌های تبلیغات سراسری تبلیغاتی تمرکز می‌کند . اگر این یک برنامه رادیویی باشد , چه نوع آگهی‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت , چه نوع تبلیغات و تبلیغات استفاده می‌شود , و اگر یک برنامه تلویزیونی باشد , چه نوع تبلیغات استفاده می‌شود .
همچنین ممکن است ترکیبی از تبلیغات باشد که در آن رادیو ممکن است تبلیغات تلویزیونی و غیره را تامین کند . مهم است که از طریق مدیریت تبلیغات , تصویر منتقل شود که همه استراتژی‌ها مکمل یکدیگر باشند . نباید به مردم نگاه کرد که تبلیغات رادیویی بر روی چیز دیگری متمرکز است در حالی که تلویزیون روی چیز دیگری است . کل فرآیند در پایان باید به نفع محصول یا سرویس باشد .
نقش افراد در طراحی کمپین تبلیغاتی برای موفقیت آن بسیار مهم است . آن‌ها توسط متخصصان مجرب آموزش‌دیده و آموزش دیده‌اند . طراحی یک کمپین تبلیغاتی کار کوچکی نیست و درک رفتار مصرف‌کننده از داده‌های جمع‌آوری‌شده از تحقیقات بازار , جنبه بسیار مهمی از فعالیت است .
برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی کافی , خلاقیت و انگیزه زیادی لازم است . علاوه بر این , مهارت‌های مدیریتی زمانی اجرا می‌شوند که کار باید در نظر گرفته شود . اگر کمپین تبلیغاتی در طول عمر یک محصول یا خدمت , به خوبی به مشتریان خود برسد و درآمد مورد نظر را تولید کند , برای شرکت مفید خواهد بود . بازاریابی ویدیویی

managementstudyguide

  • پریسا معصومی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات

تبلیغات ، تکنیک‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده برای آوردن محصولات ، خدمات ، عقاید و یا علل به منظور متقاعد کردن مردم برای واکنش به شیوه‌ای خاص به سوی آنچه که تبلیغ شده‌است . اغلب تبلیغات شامل ترویج یک کالای خوب برای فروش است ، اما از روش‌های مشابه برای تشویق مردم برای رانندگی ایمن ، حمایت از خیریه‌های مختلف ، یا رای دادن به نامزدهای سیاسی ، در میان بسیاری از نمونه‌های دیگر استفاده می‌شود . در بسیاری از کشورها تبلیغات مهم‌ترین منبع درآمد برای رسانه‌ها ( به عنوان مثال ، روزنامه‌ها ، مجلات و یا ایستگاه‌های تلویزیونی ) است که از طریق آن انجام می‌شود . در دنیای تبلیغات جهانی تبلیغات به یک صنعت خدماتی بزرگ و مهم تبدیل شده‌است .

billboards in Times Square
در دنیای باستان و قرون‌وسطی چنین تبلیغاتی به وسیله کلمه دهان انجام شد . اولین گام به سوی تبلیغات مدرن ، با توسعه چاپ در قرون ۱۵ و ۱۶ ام مطرح شد . در قرن هفدهم روزنامه‌های هفتگی لندن تبلیغات را شروع کردند و در قرن هیجدهم چنین تبلیغاتی رونق یافتند .
توسعه بزرگ تجارت در قرن نوزدهم با رشد صنعت تبلیغات همراه بود ؛ این صنعت در آن قرن ، در درجه اول در ایالات‌متحده ، تاسیس شد که شاهد تاسیس آژانس‌های تبلیغاتی بود . موسسات اول ، به صورت خلاصه ، دلالان فضا در روزنامه‌ها بودند . اما در اوایل قرن بیستم در تولید این پیام تبلیغاتی ، از جمله یک کپی و کار هنری ، و توسط سازمان‌های دهه ۱۹۲۰ به این نتیجه رسیده بودند که می‌تواند برنامه تبلیغاتی کاملی را برنامه‌ریزی و اجرا کند ، از تحقیقات اولیه گرفته تا آماده‌سازی برای آماده‌سازی در رسانه‌های مختلف . برندینگ
تبلیغات در بسیاری از رسانه‌ها ایجاد شدند . شاید مهم‌ترین این نشریه این بود که روزنامه را به طور مکرر در اختیار آگهی تبلیغاتی قرار می‌داد ، خوانندگان نزدیک به محل کار advertiser ، و فرصت تغییر تبلیغات آن‌ها به طور مرتب و منظم . مجلات ، دیگر رسانه چاپی ، ممکن است به نفع عموم باشد و یا ممکن است با هدف مخاطب خاص ( مانند افرادی که به ورزش و کامپیوتر در فضای باز علاقمند هستند ) و تولید کنندگان محصولات مورد علاقه خاص را به چنین افرادی ارائه دهند تا با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنند .

طبقه بندی تبلیغات چیست؟

television ad, 1965

بسیاری از مجلات ملی نسخه‌های منطقه‌ای را منتشر می‌کنند و اجازه می‌دهند که تبلیغات گزینشی بیشتری از تبلیغات انجام شود. در کشورهای صنعتی غربی رادیو و رادیو the رسانه‌ها شد . اگرچه در برخی کشورها رادیو و تلویزیون دولتی هستند و هیچ تبلیغاتی را نمی‌پذیرند ، در برخی دیگر تبلیغ کنندگان قادر به خرید "نقاط " کوتاه از زمان ، معمولا ً یک دقیقه یا کم‌تر در طول مدت هستند . نقاط تبلیغات بین یا در طول برنامه‌های منظم پخش می‌شوند ، و گاهی اوقات توسط the مشخص می‌شود و گاهی اوقات به رادیو و تلویزیون واگذار می‌شود . برای تبلیغ کنندگان مهم‌ترین حقایق مربوط به یک برنامه تلویزیونی و یا برنامه رادیویی ، اندازه و ترکیب‌بندی مخاطبین آن است . اندازه مخاطب میزان پولی را که فرستنده می‌تواند برای advertiser شارژ کند مشخص می‌کند ، و ترکیب مخاطب می‌تواند انتخاب advertiser را برای زمانی تعیین کند که یک پیغام خاص ، به بخش خاصی از مردم هدایت شود ، باید اجرا شود . دیگر رسانه‌های تبلیغاتی عبارتند از ایمیل مستقیم ، که می‌تواند یک درخواست شخصی بسیار دقیق و شخصی را ایجاد کند ؛ بیلبوردهای بیرونی و پوستر ؛ تبلیغات ترانزیت ، که می‌تواند به میلیون ‌ها کاربر سیستم‌های حمل و نقل انبوه برسد، و رسانه‌های گوناگون ، از جمله نمایش فروشندگان و اقلام تبلیغاتی مانند matchbooks یا تقویم‌های . آموزش واژه نامه تبلیغات

برای اینکه تبلیغ موثر باشد ، تولید و قرار گیری آن باید براساس دانش عمومی و استفاده ماهر از رسانه‌ها باشد . آژانس‌های تبلیغاتی ، فعالیت‌هایی پیچیده را ترتیب می‌دهند که استراتژی‌های آن‌ها استفاده از رسانه‌ها بر روی تحقیق در مورد رفتار مصرف‌کننده و تحلیل آماری منطقه بازار می‌باشد . یک استراتژی ، خلاقیت را در تولید پیام‌های تبلیغاتی با زمان‌بندی و قرار دادن زیرک ترکیب می‌کند ، به طوری که پیام‌ها از طریق آن دیده می‌شوند و تاثیر آن بر افرادی که the به آن‌ها توجه دارد ، تاثیر خواهد گذاشت . با توجه به بودجه ثابت ، تبلیغ کنندگان با یک انتخاب اساسی مواجه هستند : آن‌ها می‌توانند پیام خود را ببینند و یا توسط بسیاری از مردم دفعات کمتری یا توسط افراد کمتری شنیده شوند . این و دیگر تصمیمات استراتژیک در پرتو آزمون‌های اثربخشی کمپین تبلیغاتی اتخاذ می‌شوند .

Highway billboard intended to persuade children not to smoke, United States, 1999.
هیچ اختلافی بر سر قدرت تبلیغات برای مطلع کردن مصرف کنندگان از این که چه محصولاتی در دسترس هستند وجود ندارد . در یک اقتصاد بازار آزاد ، تبلیغات موثر برای بقای یک شرکت ضروری است ، چون اگر مصرف کنندگان درباره محصول شرکت بدانند ، بعید است که آن را بخرند . در انتقاد از تبلیغات بحث شده‌است که مصرف‌کننده باید هزینه تبلیغات را به شکل قیمت‌های بالاتر برای کالاها بپردازد ؛ در این نقطه ، استدلال می‌شود که تبلیغات کالا را به بازار عرضه می‌کنند و در نتیجه قیمت‌ها را پایین می‌آورند .( بازاریابی ویدیویی در ویرگول ) بحث شده‌است که هزینه تبلیغات عمده تبلیغاتی این است که شرکت‌های کمی می‌توانند از عهده مخارج آن‌ها بربیایند ، در حالی که شرکت‌های کوچک‌تر ممکن است قادر به رقابت با شرکت‌های بزرگ‌تر در سطح ملی نباشند ، تبلیغات در سطح محلی یا آنلاین آن‌ها را قادر به نگه داشتن خود می‌کنند . در نهایت ، بحث شده‌است که تبلیغ کنندگان تاثیر undue بر محتوای منظم رسانه‌ای که آن‌ها استخدام می‌کنند را اعمال می‌کنند - موضع سرمقاله یک روزنامه و یا موضوع یک برنامه تلویزیونی . در پاسخ به این موضوع ، اشاره شده‌است که این نفوذ ، حداقل در مورد شرکت‌های رسانه‌ای قوی ، با اتکا the به رسانه‌ها برای انتقال یک پیام ؛ هرگونه سازش و یکپارچگی یک شرکت رسانه‌ای می‌تواند منجر به مخاطبان کمتری برای تبلیغات شود .

راه های تبلیغات

  • پریسا معصومی