تبلیغات تلاش برای نفوذ بر رفتار خرید مشتریان یا مشتریان با یک پیغام فروش قانعکننده در مورد محصولات و / یا خدمات است . در تجارت ، هدف تبلیغات جذب مشتریان جدید با تعریف بازار هدف و رسیدن به آنها با تبلیغات موثر تبلیغاتی است . بازار هدف تعیین بازار هدف اولین قدم مهم در هر فعالیت تبلیغاتی است - شما باید بدانید که مخاطب موردنظر قبل از رسیدن به آنها چه کسی است . اگر مخاطب هدف شما شهروندان ارشدی است ، به عنوان مثال ، یک رسانه تبلیغاتی مانند Facebook انتخاب خوبی است . به طور مشابه ، نسل هزاره جدید احتمال کمتری دارند که روزنامهها را بخوانند و یا از صفحات زرد استفاده کنند .
تعریف بازار هدف شامل ایجاد پروفایل جمعیتی مشتری احتمالی با در نظر گرفتن معیارهای حساب مانند سن ، جنسیت ، وضعیت تاهل ، سبک زندگی ، عادات خرید و غیره است .
همچنین مهم است که سطح رقابت برای محصول یا سرویس تان را با مخاطب هدف خود بررسی کنید زیرا ممکن است نیاز به رقابت با قیمت و / یا سرویس داشته باشید .
روشهای تبلیغات مشترک انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که معمولا ً توسط شرکتهای کوچک مورد استفاده قرار میگیرند .
4 گام ایجاد کمپین تبلیغاتی چیست؟
تبلیغات آنلاین : بازاریابی آنلاین شامل هزاران فرصت تبلیغاتی مانند :
تبلیغات وب محلی : بسیاری از شهرداریها و بخشهای اتاق بازرگانی وب سایتهایی دارند که فهرست کسبوکارهای محلی را فراهم میکنند .
صفحات وب تجاری : ایجاد و حفظ یک وب سایت حرفهای با توصیفات مشخصشده از خدمات کسبوکار ، برای ترافیک جستجوی بهینه.
ایمیل : نیازمند لیست ایمیل مشتریان و پایبندی به قوانین anti است . خبرنامه های ایمیل میتوانند برای ارتباط با مشتریان موجود و انتقال اطلاعات درباره محصولات یا خدمات جدید مفید باشند .
فیس بوک : از طریق ایجاد یک صفحه فیس بوک تجاری و استفاده از آن برای ترویج منظم محصولات و خدمات از وب سایتهای ارتباط جمعی استفاده کنید . یک محل تبلیغ عمومی برای کسب و کارها مانند رستورانها که از صفحات بادبزن فیس بوک برای تبلیغ آیتمهای منوی جدید یا پیشنهادهای ویژه استفاده میکنند و بازخورد مشتریان را دریافت میکنند . همچنین برای انجام کسبوکار در فیس بوک ۳ عدد در دسترس وجود دارد .
توییتر : با فرض این که کسبوکار دارای followers های توییتر است ، می توان برای ارسال پیامهای تبلیغاتی کوتاه استفاده کرد .
تبلیغات روزنامه : در حالی که در مورد کاهش ( فروش روزنامهها ) آگهی با بیش از ۹۵ % % بین تبلیغات و تبلیغات روزنامه کاهش یافت , تبلیغات روزنامه هنوز میتواند راهی موثر برای رسیدن به مشتریان باشد . بسیاری از شهرداریها روزنامههای ویژهای دارند که میتوانند توسط کسب و کارها برای تبلیغات محلی مورد استفاده قرار گیرند . معرفی واژه نامه تبلیغات
صفحات زرد : استفاده از صفحات چاپی نیز در حال کاهش است . با این حال , یک نسخه آنلاین وجود دارد .
ایمیل مستقیم : میتواند بسیار مفید باشد . اگر از طریق پست ارسال شود , ممکن است پر هزینه باشد , اما حتی بدون آگهی فهرست پستی نیز , آگهیها میتوانند به طور مستقیم به محل سکونت و / یا کسب و کارها در مناطق جغرافیایی هدف منتقل شوند . متاسفانه آمار نشان میدهد که تقریبا ً نیمی از تبلیغات مستقیم نامه توسط گیرندگان نخوانده و به عنوان " ایمیل آشغال " دور میشوند . "
شرکتهای رادیو و تلویزیون کابلی اغلب کانالهای اطلاعاتی محلی دارند که تبلیغات ارزانقیمت برای شرکتهای کوچک ارائه میکنند .
تماس سرد با تلفن و یا فرد میتواند به طور شگفتآوری موثر باشد . به عنوان مثال , در حالی که در یک تماس یک شرکت خدماتی میتواند از فرصت استفاده کند تا از محل سکونت و کسب و کارها بازدید کند و خدمات خود را ذکر کند ( یا بروشورهای تبلیغاتی یا بروشورهای تبلیغاتی ) . درخواست تلفن در حال حاضر در کانادا غیر قانونی است تا تعداد ثبتشده در بانک ملی ثبت نشود مگر اینکه کسبوکار یک رابطه موجود با مشتری داشته باشد .
تبلیغ وسیله نقلیه ( wrap ) - تبدیل یک وسیله نقلیه به یک " بیلبورد متحرک " روشی عالی برای به حداکثر رساندن مواجهه شغلی است . تبلیغات وسایل نقلیه و در یک مترو مهم میتواند بیش از یک میلیون بار در ماه دیده شود .
تبلیغات آنلاین که از طریق تبلیغات آنلاین صورت میگیرد به سرعت رشد میکند و بیش از ۱ میلیارد دلار برای تبلیغات آنلاین در تبلیغات آنلاین سرمایهگذاری کردهاست . بنا به گفته سازمان امنیت و همکاری اروپا, پیشبینی میشود که این رقم به ۱۰ میلیارد دلار برسد .
با بیش از نیم میلیارد کاربر شبکههای اجتماعی , هزینه تبلیغات رسانههای اجتماعی به تنهایی بیش از ۱ / ۱ میلیارد دلار افزایش داشتهاست . وب سایتهای ارتباط جمعی به ویژه برای تبلیغ کنندگان محبوب هستند , جایی که دسترسی آسان به دادههای دموگرافیک کاربر ( مانند سن , منافع , عادات خرج کردن ) , شرکتها میتوانند تبلیغات دقیق را برای مخاطب فراهم کنند .
- ۹۹/۰۴/۱۰