وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

تبلیغات تلاش برای نفوذ بر رفتار خرید مشتریان یا مشتریان با یک پیغام فروش قانع‌کننده در مورد محصولات و / یا خدمات است . در تجارت ، هدف تبلیغات جذب مشتریان جدید با تعریف بازار هدف و رسیدن به آن‌ها با تبلیغات موثر تبلیغاتی است . بازار هدف تعیین بازار هدف اولین قدم مهم در هر فعالیت تبلیغاتی است - شما باید بدانید که مخاطب موردنظر قبل از رسیدن به آن‌ها چه کسی است . اگر مخاطب هدف شما شهروندان ارشدی است ، به عنوان مثال ، یک رسانه تبلیغاتی مانند Facebook انتخاب خوبی است . به طور مشابه ، نسل هزاره جدید احتمال کمتری دارند که روزنامه‌ها را بخوانند و یا از صفحات زرد استفاده کنند .
تعریف بازار هدف شامل ایجاد پروفایل جمعیتی مشتری احتمالی با در نظر گرفتن معیارهای حساب مانند سن ، جنسیت ، وضعیت تاهل ، سبک زندگی ، عادات خرید و غیره است .
همچنین مهم است که سطح رقابت برای محصول یا سرویس تان را با مخاطب هدف خود بررسی کنید زیرا ممکن است نیاز به رقابت با قیمت و / یا سرویس داشته باشید .
روش‌های تبلیغات مشترک انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که معمولا ً توسط شرکت‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند .

4 گام ایجاد کمپین تبلیغاتی چیست؟

Vehicle Advertising
تبلیغات آنلاین : بازاریابی آنلاین شامل هزاران فرصت تبلیغاتی مانند :
تبلیغات وب محلی : بسیاری از شهرداری‌ها و بخش‌های اتاق بازرگانی وب سایت‌هایی دارند که فهرست کسبوکارهای محلی را فراهم می‌کنند .
صفحات وب تجاری : ایجاد و حفظ یک وب سایت حرفه‌ای با توصیفات مشخص‌شده از خدمات کسب‌وکار ، برای ترافیک جستجوی بهینه.
ایمیل : نیازمند لیست ایمیل مشتریان و پایبندی به قوانین anti است . خبرنامه ‌های ایمیل می‌توانند برای ارتباط با مشتریان موجود و انتقال اطلاعات درباره محصولات یا خدمات جدید مفید باشند .
فیس بوک : از طریق ایجاد یک صفحه فیس بوک تجاری و استفاده از آن برای ترویج منظم محصولات و خدمات از وب سایت‌های ارتباط جمعی استفاده کنید . یک محل تبلیغ عمومی برای کسب و کارها مانند رستوران‌ها که از صفحات بادبزن فیس بوک برای تبلیغ آیتم‌های منوی جدید یا پیشنهادهای ویژه استفاده می‌کنند و بازخورد مشتریان را دریافت می‌کنند . همچنین برای انجام کسب‌وکار در فیس بوک ۳ عدد در دسترس وجود دارد .
تویی‌تر : با فرض این که کسب‌وکار دارای followers های تویی‌تر است ، می ‌توان برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی کوتاه استفاده کرد .

طبقه بندی تبلیغات چگونه هست؟

تبلیغات روزنامه : در حالی که در مورد کاهش ( فروش روزنامه‌ها ) آگهی با بیش از ۹۵ % % بین تبلیغات و تبلیغات روزنامه کاهش یافت , تبلیغات روزنامه هنوز می‌تواند راهی موثر برای رسیدن به مشتریان باشد . بسیاری از شهرداری‌ها روزنامه‌های ویژه‌ای دارند که می‌توانند توسط کسب و کارها برای تبلیغات محلی مورد استفاده قرار گیرند . معرفی واژه نامه تبلیغات
صفحات زرد : استفاده از صفحات چاپی نیز در حال کاهش است . با این حال , یک نسخه آنلاین وجود دارد .
ایمیل مستقیم : می‌تواند بسیار مفید باشد . اگر از طریق پست ارسال شود , ممکن است پر هزینه باشد , اما حتی بدون آگهی فهرست پستی نیز , آگهی‌ها می‌توانند به طور مستقیم به محل سکونت و / یا کسب و کارها در مناطق جغرافیایی هدف منتقل شوند . متاسفانه آمار نشان می‌دهد که تقریبا ً نیمی از تبلیغات مستقیم نامه توسط گیرندگان نخوانده و به عنوان " ایمیل آشغال " دور می‌شوند . "
شرکت‌های رادیو و تلویزیون کابلی اغلب کانال‌های اطلاعاتی محلی دارند که تبلیغات ارزان‌قیمت برای شرکت‌های کوچک ارائه می‌کنند .
تماس سرد با تلفن و یا فرد می‌تواند به طور شگفت‌آوری موثر باشد . به عنوان مثال , در حالی که در یک تماس یک شرکت خدماتی می‌تواند از فرصت استفاده کند تا از محل سکونت و کسب و کارها بازدید کند و خدمات خود را ذکر کند ( یا بروشورهای تبلیغاتی یا بروشورهای تبلیغاتی ) . درخواست تلفن در حال حاضر در کانادا غیر قانونی است تا تعداد ثبت‌شده در بانک ملی ثبت نشود مگر اینکه کسب‌وکار یک رابطه موجود با مشتری داشته باشد .
تبلیغ وسیله نقلیه ( wrap ) - تبدیل یک وسیله نقلیه به یک " بیلبورد متحرک " روشی عالی برای به حداکثر رساندن مواجهه شغلی است . تبلیغات وسایل نقلیه و در یک مترو مهم می‌تواند بیش از یک میلیون بار در ماه دیده شود .
تبلیغات آنلاین که از طریق تبلیغات آنلاین صورت می‌گیرد به سرعت رشد می‌کند و بیش از ۱ میلیارد دلار برای تبلیغات آنلاین در تبلیغات آنلاین سرمایه‌گذاری کرده‌است . بنا به گفته سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا, پیش‌بینی می‌شود که این رقم به ۱۰ میلیارد دلار برسد .
با بیش از نیم میلیارد کاربر شبکه‌های اجتماعی , هزینه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به تنهایی بیش از ۱ / ۱ میلیارد دلار افزایش داشته‌است . وب سایت‌های ارتباط جمعی به ویژه برای تبلیغ کنندگان محبوب هستند , جایی که دسترسی آسان به داده‌های دموگرافیک کاربر ( مانند سن , منافع , عادات خرج کردن ) , شرکت‌ها می‌توانند تبلیغات دقیق را برای مخاطب فراهم کنند .

https://www.thebalancesmb.com/

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی