وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات گوگل در سال‌های اخیر به رشد خود ادامه داده‌اند . از آنجا که کارآفرینان و مدیران تبلیغاتی می‌توانند مخاطبان بسیار ویژه‌ای را براساس مشتریان خود ایجاد کنند, roi برای کمپین ‌های تبلیغاتی آنلاین قابل‌توجه است . با این حال , برای اولین آفریننده کمپین تبلیغاتی , کل فرآیند می‌تواند کمی ترسناک باشد .
چگونه مخاطبین خود را تعریف می‌کنید ? کدام ایده تبلیغاتی کارساز خواهد بود ? بودجه را چگونه تنظیم می‌کنید ? این فرآیند باید تکراری باشد , به این معنی که در اولین تلاش خود کامل نخواهد بود . اما این چهار عامل کلیدی به شما کمک خواهند کرد تا یک مبارزه تبلیغاتی را ایجاد کنید که می‌توانید به آن افتخار کنید : یکی که می‌توانید به آن اضافه کنید و همانطور که دریافت می‌کنید تغییر کنید .
برای تعیین هدف اول , مهم است که بفهمید هدفتان چیست . این امر همه تصمیمات را در مورد تبلیغات تبلیغاتی اتخاذ خواهد کرد . برای برخی شرکت‌ها , فروش تمام تلاش‌های تبلیغاتی آنهاست . برای دیگران تنها ترافیک یا نوردهی است . مشخص کنید چه مجموعه‌ای از نتایج موفق به دنبال شرکت شما خواهند بود .

تبلیغات در فضای باز چیست؟

The 4 Key Steps to Creating Your First Ad Campaign
نکات مربوط به ایجاد یک آگهی تبلیغاتی در فیس بوک
این همیشه بخشی از یک مکالمه بزرگ‌تر درباره چرخه فروش تان است . اگر شما یک قیف دارید که یک لیست ایمیل , یک آگهی یا یک گروه فیس بوک را در خود جای داده‌است , شاید هزینه تبلیغاتی شما به جای تلاش برای گرفتن فوری آن‌ها به فروش , به جای تلاش برای گرفتن فوری آن‌ها صرف خرید مشتریان بالقوه شود .
استفاده از جلوه‌های بصری با کیفیت بالا , فرد معمولی , محدوده مورد توجه یک ماهی قرمز را دارد , و این موضوع در طول طومارهای رسانه‌های اجتماعی و جستجوهای google بدتر شده‌است , زمانی که آن‌ها با اطلاعات و چیزهای زیادی که به آن نگاه می‌کنند , گیج می‌شوند . چرا که استفاده از حروف بزرگ و جلوه‌های بصری با کیفیت بالا اهمیت دارد . " پال " , بنیانگذار بازاریابی اینترنتی , " با استفاده از عکس‌های طبیعی , روزمره و نه تصاویر زیباتر , توصیه می‌کند " آن‌ها کنجکاوی را تحریک می‌کنند . "
اگر عکس خیلی شبیه یک عکس باشد , مشتریان شما آن را به عنوان یک آگهی خواهند دید . همچنین به همین دلیل است که عکس‌های ایجاد شده توسط تاثیر گذاری ها بسیار خوب هستند . با این حال , مهم است که تشخیص دهیم که گرفتن توجه فرد یک هنر همیشه در حال تکامل است . فردی که دیروز کار می‌کرد ممکن است امروز کار نکند . " دقت کنید که استراتژی خود را تغییر دهید تا زمانی که به نتایجی برسید که به دنبال آن هستید . (موقعیت یابی محصول چگونه است؟ )
۵. 7 .
زمانی که اولین مبارزات تبلیغاتی خود را منتشر کردید , ایده خوبی برای شرکت در یک آزمون شکاف ( که به عنوان آزمون a / b نیز شناخته می‌شود ) است . یک آزمون split به شما این امکان را می‌دهد که دو آگهی را کنار هم بگذارید و ببینید کدام کار بهتر انجام می‌شود . این قضاوت معمولا ً منجر به یک شاخص عملکرد کلیدی می‌شود .
اگر یکی از تبلیغات شما موثرتر از دیگری در این kpi ها باشد , شما قادر خواهید بود از یک آزمون split استفاده کنید . از آنجا تصمیم بگیرید که چگونه سرمایه‌گذاری کنید . امکان دارد که یک آگهی با یک شاخص خوب عمل کند و دیگری می‌تواند به خوبی عمل کند . به همین دلیل مهم است که بدانیم اهداف تبلیغاتی شما چیست .
شما در نهایت به تکرار کردن روی حضار خود ادامه دهید , در نهایت به خاطر داشته باشید که مولفه اصلی نهایی مشخصات مخاطب شما است . اگر تبلیغات شما به انتظارات شما نمی‌رسد , می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبین خود را دوباره هدف قرار دهید . هدف قرار دادن هم یک هنر و هم یک علم است .
برخی از بازاریاب‌ها توصیه می‌کنند برای هدف بهتر مخاطبان خود را هدف قرار دهند. این امر فراتر از جمعیت‌شناسی و ویژگی بیشتر , مانند انگیزه‌ها و ارزش‌های مخاطبان هدف است . این ها خوب هستند که در ساخت پیام تبلیغاتی خود به طور کلی بدانند , بنابراین زمان را برای درک این مشکلات سرمایه‌گذاری کنید , سپس آن را به هدف قرار دهید .

دانش تبلیغاتی نوعی ماهیچه است که با گذشت زمان و تجربه تقویت می‌شود . از سایت‌های ارتباط جمعی شروع کنید که مشتریان ایده‌آل شما اغلب به آن‌ها مراجعه می‌کنند و یک مرور مفصل از داده‌های هر کمپین ایجاد می‌کنند . هر نقطه داده می‌تواند به جلو حرکت کند .

https://www.entrepreneur.com/article/347435

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی