رسانههای اجتماعی و تبلیغات گوگل در سالهای اخیر به رشد خود ادامه دادهاند . از آنجا که کارآفرینان و مدیران تبلیغاتی میتوانند مخاطبان بسیار ویژهای را براساس مشتریان خود ایجاد کنند, roi برای کمپین های تبلیغاتی آنلاین قابلتوجه است . با این حال , برای اولین آفریننده کمپین تبلیغاتی , کل فرآیند میتواند کمی ترسناک باشد .
چگونه مخاطبین خود را تعریف میکنید ? کدام ایده تبلیغاتی کارساز خواهد بود ? بودجه را چگونه تنظیم میکنید ? این فرآیند باید تکراری باشد , به این معنی که در اولین تلاش خود کامل نخواهد بود . اما این چهار عامل کلیدی به شما کمک خواهند کرد تا یک مبارزه تبلیغاتی را ایجاد کنید که میتوانید به آن افتخار کنید : یکی که میتوانید به آن اضافه کنید و همانطور که دریافت میکنید تغییر کنید .
برای تعیین هدف اول , مهم است که بفهمید هدفتان چیست . این امر همه تصمیمات را در مورد تبلیغات تبلیغاتی اتخاذ خواهد کرد . برای برخی شرکتها , فروش تمام تلاشهای تبلیغاتی آنهاست . برای دیگران تنها ترافیک یا نوردهی است . مشخص کنید چه مجموعهای از نتایج موفق به دنبال شرکت شما خواهند بود .
نکات مربوط به ایجاد یک آگهی تبلیغاتی در فیس بوک
این همیشه بخشی از یک مکالمه بزرگتر درباره چرخه فروش تان است . اگر شما یک قیف دارید که یک لیست ایمیل , یک آگهی یا یک گروه فیس بوک را در خود جای دادهاست , شاید هزینه تبلیغاتی شما به جای تلاش برای گرفتن فوری آنها به فروش , به جای تلاش برای گرفتن فوری آنها صرف خرید مشتریان بالقوه شود .
استفاده از جلوههای بصری با کیفیت بالا , فرد معمولی , محدوده مورد توجه یک ماهی قرمز را دارد , و این موضوع در طول طومارهای رسانههای اجتماعی و جستجوهای google بدتر شدهاست , زمانی که آنها با اطلاعات و چیزهای زیادی که به آن نگاه میکنند , گیج میشوند . چرا که استفاده از حروف بزرگ و جلوههای بصری با کیفیت بالا اهمیت دارد . " پال " , بنیانگذار بازاریابی اینترنتی , " با استفاده از عکسهای طبیعی , روزمره و نه تصاویر زیباتر , توصیه میکند " آنها کنجکاوی را تحریک میکنند . "
اگر عکس خیلی شبیه یک عکس باشد , مشتریان شما آن را به عنوان یک آگهی خواهند دید . همچنین به همین دلیل است که عکسهای ایجاد شده توسط تاثیر گذاری ها بسیار خوب هستند . با این حال , مهم است که تشخیص دهیم که گرفتن توجه فرد یک هنر همیشه در حال تکامل است . فردی که دیروز کار میکرد ممکن است امروز کار نکند . " دقت کنید که استراتژی خود را تغییر دهید تا زمانی که به نتایجی برسید که به دنبال آن هستید . (موقعیت یابی محصول چگونه است؟ )
۵. 7 .
زمانی که اولین مبارزات تبلیغاتی خود را منتشر کردید , ایده خوبی برای شرکت در یک آزمون شکاف ( که به عنوان آزمون a / b نیز شناخته میشود ) است . یک آزمون split به شما این امکان را میدهد که دو آگهی را کنار هم بگذارید و ببینید کدام کار بهتر انجام میشود . این قضاوت معمولا ً منجر به یک شاخص عملکرد کلیدی میشود .
اگر یکی از تبلیغات شما موثرتر از دیگری در این kpi ها باشد , شما قادر خواهید بود از یک آزمون split استفاده کنید . از آنجا تصمیم بگیرید که چگونه سرمایهگذاری کنید . امکان دارد که یک آگهی با یک شاخص خوب عمل کند و دیگری میتواند به خوبی عمل کند . به همین دلیل مهم است که بدانیم اهداف تبلیغاتی شما چیست .
شما در نهایت به تکرار کردن روی حضار خود ادامه دهید , در نهایت به خاطر داشته باشید که مولفه اصلی نهایی مشخصات مخاطب شما است . اگر تبلیغات شما به انتظارات شما نمیرسد , میتواند به شما کمک کند تا مخاطبین خود را دوباره هدف قرار دهید . هدف قرار دادن هم یک هنر و هم یک علم است .
برخی از بازاریابها توصیه میکنند برای هدف بهتر مخاطبان خود را هدف قرار دهند. این امر فراتر از جمعیتشناسی و ویژگی بیشتر , مانند انگیزهها و ارزشهای مخاطبان هدف است . این ها خوب هستند که در ساخت پیام تبلیغاتی خود به طور کلی بدانند , بنابراین زمان را برای درک این مشکلات سرمایهگذاری کنید , سپس آن را به هدف قرار دهید .
دانش تبلیغاتی نوعی ماهیچه است که با گذشت زمان و تجربه تقویت میشود . از سایتهای ارتباط جمعی شروع کنید که مشتریان ایدهآل شما اغلب به آنها مراجعه میکنند و یک مرور مفصل از دادههای هر کمپین ایجاد میکنند . هر نقطه داده میتواند به جلو حرکت کند .
- ۹۹/۰۴/۱۰