وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

تبلیغات

تبلیغات ، تکنیک‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده برای آوردن محصولات ، خدمات ، عقاید و یا علل به منظور متقاعد کردن مردم برای واکنش به شیوه‌ای خاص به سوی آنچه که تبلیغ شده‌است . اغلب تبلیغات شامل ترویج یک کالای خوب برای فروش است ، اما از روش‌های مشابه برای تشویق مردم برای رانندگی ایمن ، حمایت از خیریه‌های مختلف ، یا رای دادن به نامزدهای سیاسی ، در میان بسیاری از نمونه‌های دیگر استفاده می‌شود . در بسیاری از کشورها تبلیغات مهم‌ترین منبع درآمد برای رسانه‌ها ( به عنوان مثال ، روزنامه‌ها ، مجلات و یا ایستگاه‌های تلویزیونی ) است که از طریق آن انجام می‌شود . در دنیای تبلیغات جهانی تبلیغات به یک صنعت خدماتی بزرگ و مهم تبدیل شده‌است .

billboards in Times Square
در دنیای باستان و قرون‌وسطی چنین تبلیغاتی به وسیله کلمه دهان انجام شد . اولین گام به سوی تبلیغات مدرن ، با توسعه چاپ در قرون ۱۵ و ۱۶ ام مطرح شد . در قرن هفدهم روزنامه‌های هفتگی لندن تبلیغات را شروع کردند و در قرن هیجدهم چنین تبلیغاتی رونق یافتند .
توسعه بزرگ تجارت در قرن نوزدهم با رشد صنعت تبلیغات همراه بود ؛ این صنعت در آن قرن ، در درجه اول در ایالات‌متحده ، تاسیس شد که شاهد تاسیس آژانس‌های تبلیغاتی بود . موسسات اول ، به صورت خلاصه ، دلالان فضا در روزنامه‌ها بودند . اما در اوایل قرن بیستم در تولید این پیام تبلیغاتی ، از جمله یک کپی و کار هنری ، و توسط سازمان‌های دهه ۱۹۲۰ به این نتیجه رسیده بودند که می‌تواند برنامه تبلیغاتی کاملی را برنامه‌ریزی و اجرا کند ، از تحقیقات اولیه گرفته تا آماده‌سازی برای آماده‌سازی در رسانه‌های مختلف . برندینگ
تبلیغات در بسیاری از رسانه‌ها ایجاد شدند . شاید مهم‌ترین این نشریه این بود که روزنامه را به طور مکرر در اختیار آگهی تبلیغاتی قرار می‌داد ، خوانندگان نزدیک به محل کار advertiser ، و فرصت تغییر تبلیغات آن‌ها به طور مرتب و منظم . مجلات ، دیگر رسانه چاپی ، ممکن است به نفع عموم باشد و یا ممکن است با هدف مخاطب خاص ( مانند افرادی که به ورزش و کامپیوتر در فضای باز علاقمند هستند ) و تولید کنندگان محصولات مورد علاقه خاص را به چنین افرادی ارائه دهند تا با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنند .

طبقه بندی تبلیغات چیست؟

television ad, 1965

بسیاری از مجلات ملی نسخه‌های منطقه‌ای را منتشر می‌کنند و اجازه می‌دهند که تبلیغات گزینشی بیشتری از تبلیغات انجام شود. در کشورهای صنعتی غربی رادیو و رادیو the رسانه‌ها شد . اگرچه در برخی کشورها رادیو و تلویزیون دولتی هستند و هیچ تبلیغاتی را نمی‌پذیرند ، در برخی دیگر تبلیغ کنندگان قادر به خرید "نقاط " کوتاه از زمان ، معمولا ً یک دقیقه یا کم‌تر در طول مدت هستند . نقاط تبلیغات بین یا در طول برنامه‌های منظم پخش می‌شوند ، و گاهی اوقات توسط the مشخص می‌شود و گاهی اوقات به رادیو و تلویزیون واگذار می‌شود . برای تبلیغ کنندگان مهم‌ترین حقایق مربوط به یک برنامه تلویزیونی و یا برنامه رادیویی ، اندازه و ترکیب‌بندی مخاطبین آن است . اندازه مخاطب میزان پولی را که فرستنده می‌تواند برای advertiser شارژ کند مشخص می‌کند ، و ترکیب مخاطب می‌تواند انتخاب advertiser را برای زمانی تعیین کند که یک پیغام خاص ، به بخش خاصی از مردم هدایت شود ، باید اجرا شود . دیگر رسانه‌های تبلیغاتی عبارتند از ایمیل مستقیم ، که می‌تواند یک درخواست شخصی بسیار دقیق و شخصی را ایجاد کند ؛ بیلبوردهای بیرونی و پوستر ؛ تبلیغات ترانزیت ، که می‌تواند به میلیون ‌ها کاربر سیستم‌های حمل و نقل انبوه برسد، و رسانه‌های گوناگون ، از جمله نمایش فروشندگان و اقلام تبلیغاتی مانند matchbooks یا تقویم‌های . آموزش واژه نامه تبلیغات

برای اینکه تبلیغ موثر باشد ، تولید و قرار گیری آن باید براساس دانش عمومی و استفاده ماهر از رسانه‌ها باشد . آژانس‌های تبلیغاتی ، فعالیت‌هایی پیچیده را ترتیب می‌دهند که استراتژی‌های آن‌ها استفاده از رسانه‌ها بر روی تحقیق در مورد رفتار مصرف‌کننده و تحلیل آماری منطقه بازار می‌باشد . یک استراتژی ، خلاقیت را در تولید پیام‌های تبلیغاتی با زمان‌بندی و قرار دادن زیرک ترکیب می‌کند ، به طوری که پیام‌ها از طریق آن دیده می‌شوند و تاثیر آن بر افرادی که the به آن‌ها توجه دارد ، تاثیر خواهد گذاشت . با توجه به بودجه ثابت ، تبلیغ کنندگان با یک انتخاب اساسی مواجه هستند : آن‌ها می‌توانند پیام خود را ببینند و یا توسط بسیاری از مردم دفعات کمتری یا توسط افراد کمتری شنیده شوند . این و دیگر تصمیمات استراتژیک در پرتو آزمون‌های اثربخشی کمپین تبلیغاتی اتخاذ می‌شوند .

Highway billboard intended to persuade children not to smoke, United States, 1999.
هیچ اختلافی بر سر قدرت تبلیغات برای مطلع کردن مصرف کنندگان از این که چه محصولاتی در دسترس هستند وجود ندارد . در یک اقتصاد بازار آزاد ، تبلیغات موثر برای بقای یک شرکت ضروری است ، چون اگر مصرف کنندگان درباره محصول شرکت بدانند ، بعید است که آن را بخرند . در انتقاد از تبلیغات بحث شده‌است که مصرف‌کننده باید هزینه تبلیغات را به شکل قیمت‌های بالاتر برای کالاها بپردازد ؛ در این نقطه ، استدلال می‌شود که تبلیغات کالا را به بازار عرضه می‌کنند و در نتیجه قیمت‌ها را پایین می‌آورند .( بازاریابی ویدیویی در ویرگول ) بحث شده‌است که هزینه تبلیغات عمده تبلیغاتی این است که شرکت‌های کمی می‌توانند از عهده مخارج آن‌ها بربیایند ، در حالی که شرکت‌های کوچک‌تر ممکن است قادر به رقابت با شرکت‌های بزرگ‌تر در سطح ملی نباشند ، تبلیغات در سطح محلی یا آنلاین آن‌ها را قادر به نگه داشتن خود می‌کنند . در نهایت ، بحث شده‌است که تبلیغ کنندگان تاثیر undue بر محتوای منظم رسانه‌ای که آن‌ها استخدام می‌کنند را اعمال می‌کنند - موضع سرمقاله یک روزنامه و یا موضوع یک برنامه تلویزیونی . در پاسخ به این موضوع ، اشاره شده‌است که این نفوذ ، حداقل در مورد شرکت‌های رسانه‌ای قوی ، با اتکا the به رسانه‌ها برای انتقال یک پیام ؛ هرگونه سازش و یکپارچگی یک شرکت رسانه‌ای می‌تواند منجر به مخاطبان کمتری برای تبلیغات شود .

راه های تبلیغات

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی