وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

گرایش به دیجیتال باید هم اکنون فریاد تجمع شرکت ها باشد. چرا؟ مطالعات نشان می دهد که 80 درصد از مصرف کنندگان از زمان شیوع ویروس کرونا نسبت به قبل ، محتوای بیشتری مصرف کرده اند. علاوه بر این ، ویدیو نوع محتوایی است که آنها می خواهند. تخمین زده شده است که تا سال 2022 ، 82 درصد از کل تولید محتوا ویدئو خواهد بود. تا پایان سال 2020 ، هر فرد روزانه 100 دقیقه محتوای ویدیویی تماشا می کند. بله ، مردم گرسنه محتوا هستند ، وقت آن را دارند که مصرف کنند و در فضایی هستند - به احتمال زیاد خانه هایشان - جایی که آزادند آن را به میل خود مصرف کنند.

در حالی که بسیاری از شرکت ها بر روی قدرت دیجیتال به عنوان جایگزینی برای رویدادهای رو در رو تمرکز کرده اند ، فرصتی بی سابقه وجود دارد که به ویدیو به عنوان ابزاری عمومی برای تعامل ، ارتباط و حفظ مشتری در طی همه گیر COVID-19 مراجعه کنید. در زیر چند روش برای ترکیب ویدیو در استراتژی بازاریابی شما در این مدت وجود دارد.

 

تیزر تبلیغاتی برنامه ای چیست؟

تیزر تبلیغاتی  برنامه ای به روش استفاده از ربات ها برای خرید فضای تبلیغات بر اساس پیش نیازهای تعیین شده اشاره دارد. شما ، تبلیغ کننده ، مخاطب ایده آل خود را با جزئیات تعریف می کنید ، دسترسی به تبلیغات خود را فراهم می کنید و بودجه تعیین می کنید.

این برنامه داده های کاربر را می گیرد و از پیشنهادات در زمان واقعی برای نمایش تبلیغ شما به کاربری متناسب با نمایه مشتری مناسب شما استفاده می کند. همانند تبلیغات Google PPC ، آگهی با بالاترین پیشنهاد نیز برنده است. کل ماجرا در زمان بارگیری یک صفحه اتفاق می افتد.

یک هدف شفاف تعیین کنید
در حالی که ویدیو بسیار محبوب است ، این بدان معنی نیست که همیشه "موفق" خواهد بود. یک مطالعه نشان داد که 45 درصد از تیم های رسانه ای در اواسط سال 2020 یک کمپین ویدیویی را متوقف کرده یا متوقف کرده اند. چرا؟ به احتمال زیاد به این دلیل که آنها هدف مشخصی را تعیین نکرده بودند. برای اطمینان از دستیابی ویدیوی شما به نتایج مورد نظر خود ، قبل از ایجاد محتوای ویدیویی خود وقت بگذارید تا مشخص کنید هدف نهایی شما واقعاً چیست. آیا به دنبال نامزدی ساده هستید؟ آیا به دنبال حفظ مشتریانی هستید که در حال حاضر دارید؟ آیا می خواهید اطلاعاتی راجع به آنچه شرکت شما در حین مبارزه با ویروس کرونا ویروس بیش از حد معمول انجام می دهد ، به اشتراک بگذارید؟ قبل از اینکه کمپین خود را از درب منزل بفرستید ، مطمئن شوید که این اهداف به ویدئو تبدیل شده است. بیشتر چه ، واقع بین باشید. تقاضای مصرف کننده ، دوره است. این زمانی است که می توانید انتظارات خود را درباره آنچه می خواهند و آنچه در این مدت می توانند به شما بدهند تغییر دهید.

آن را هدفمند قرار دهید
مصرف کنندگان در حال حاضر با محتوای زیادی روبرو شده اند. واضح است که همه می خواهند به مشتریان خود بگویند چه کاری انجام می دهند تا مواد غذایی ، محصولات و کارمندان خود را در زمان بحران ایمن نگه دارند. از نظر تئوری این یک چیز خوب است. با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که 43 درصد از مصرف کنندگان فکر می کنند پیام رسانی COVID-19 که در حال حاضر دریافت می کنند بیش از حد مشابه است. به نظر می رسد همه به جای صحبت از قلب و تمایز خود در میان سر و صدا ، از خط ارتباط "مطمئن باشید ما هر کاری از دستمان بر می آید ..." کپی و پیست می کنند. روز گذشته یک پست خنده دار در فیس بوک دیدم که در امتداد "تبلیغات قبل از ویروس کرونا ویروس: به همه این ویژگی ها نگاه کنید ، یک چیز بخرید." تبلیغات در حین ویروس کرونا: ما به شما اهمیت می دهیم اکنون به تمام این ویژگی ها نگاه کنید ، خرید کنید. "

چگونه می توانید آن را تغییر دهید؟ اطمینان حاصل کنید که هدف واقعی شما از ارتباطات است. حتی فراتر از داشتن یک هدف تجاری ، ویدیوی شما باید چیزی را به مشتری بازگرداند. از این گذشته ، دیجیتال مربوط به تجربه مشتری است. اگر محتوای شما به جای مشتری شما در خدمت شما باشد ، فقط باعث تحریک خواهد شد. یک روش روشن برای درگیر کردن ، بالا بردن و پشتیبانی ایجاد کنید ، یا اصلاً آن را ارسال نکنید.

معتبر باشید
ویدئو به احتمال زیاد محتوایی است که ویروسی می شود. تنها راه ایجاد آن نوع محتوا ، معتبر بودن برند شماست. شخصیت برند شما چیست؟ Oreo’s Stay Home. باقیمانده تبلیغات بازیگوش قطعاً لبخند را بر لب های من بنشاند - و باعث شد من بخواهم کوکی هایی پیدا کنم. مبارزات انتخاباتی Budweiser’s One Team رشته های قلب من را زیر و رو کرد. اما این واکنش ها تعجب چندانی از این دو مارک ایجاد نکردند. محتوای ایجاد شده که مانند مارک آنها بود و آنها همه آنها را بدون فراخوانی مستقیم محصول خود انجام دادند.

در حالی که این شرکت ها بودجه هنگفت و احتمالاً تیم تبلیغاتی بزرگی دارند ، اما در اینجا نحوه استفاده آنها از صدای خود می آموزند. چگونه کسب و کار شما می تواند از صدای منحصر به فرد و معتبر خود برای ایجاد نوع ویدیوهایی که مصرف کنندگان فقط تماشا نمی کنند ، بلکه هدف آنها را جستجو و به اشتراک می گذارد ، استفاده کند؟

با بودجه خود هوشمند باشید
خوب ، بنابراین شما Budweiser یا Oreo نیستید. شاید با کاهش هایی روبرو شده باشید. شاید شما مجبور شده اید که دنباله رو گوگل باشید و هزینه بازاریابی خود را برای بقیه سال کاهش دهید. به عنوان یک تجارت ، باید بدانید: سرمایه گذاری های بازاریابی که در حال حاضر انجام می دهید ممکن است از نظر فروش نتیجه ای نداشته باشند. به همین دلیل مهم است که بودجه خود را در ذهن داشته باشید. به جای ایجاد تعداد زیادی استودیو ، از افراد واقعی استفاده کنید. از Insta-stories استفاده کنید. از موارد موجود در تلفن خود فیلم بگیرید و از نرم افزاری مانند iMovie برای ویرایش آن استفاده کنید. نکته مهم: اگرچه موثر هستند اما ممکن است فروشی نداشته باشند. بنابراین ، هوشمندانه در استراتژی ویدیوی خود سرمایه گذاری کنید.

تمرکز بر روی تلفن همراه
در دوره پناهگاه در محل ، حدود 55 درصد از مردم اخبار خود را از تلفن های همراه می گیرند. من شخصاً تمایل دارم که کارهای خود را روی رایانه انجام دهم در حالی که جستجوی شخصی ، اجتماعی و غیره را در تلفن انجام می دهم. با این اوصاف ، مطمئن شوید که محتوای ویدئویی شما برای تلفن همراه مناسب است. سهولت پخش جریانی و زمان بارگیری را در نظر بگیرید. در نظر بگیرید که از کدام بستر برای بارگذاری آن استفاده می کنید. به عنوان مثال ، Google به عنوان مالک YouTube دارای مزایایی است. جستجوی آن در هر دو سیستم عامل تلفیق شده است ، بنابراین شما برای جستجوی محتوای بارگذاری شده دو برابر می کنید. همانطور که در بالا ذکر شد ، این جزئیات هنگام تلاش برای استفاده حداکثر از بودجه شما تأثیر بسزایی دارد.

در آخر ، نگاهی به اطراف بیندازید. ویروسی شدن فیلم ها هنگام ویروس مواردی است که امید ، اطلاعات و لذت را برای مردم به ارمغان می آورد. آنها فیلم هایی از پزشکان هستند که کلمات آرامبخش را به اشتراک می گذارند ، افرادی که از پنجره های خود در حمایت از همسایگان خود آواز می خوانند و حتی نمایشی درباره نحوه صحیح پوشیدن دستکش. مردم اطلاعات و پشتیبانی می خواهند. عادت زنانه. اگر فیلم های بازاریابی شرکت شما بتوانند آن را به روشی معتبر ارائه دهند ، شرکت شما در راه بازیابی است.

 

5 استراتژی بازاریابی ویدیویی برای یک جهان بصری

 

6 راه برای ایجاد یک موشن گرافیک پویا 

 

چگونه می توان قدرت GIF را در استراتژی محتوای بصری خود آزار داد 

 

 همه بازاریابان باید در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی بدانند

 

بهترین مارک های تجاری خودکار در اینستاگرام

 

5 نوع مختلف از کمپین های بازاریابی ویدیویی در یوتیوب

 

 3 راه برای بهبود استراتژی بازاریابی ویدیویی در یوتیوب

 

3 راه ستاره های رسانه های اجتماعی چگونه مارک های تجاری را تغییر می دهند

 

بازاریابی به هزاران نفر از طریق رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی