وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

چه در حال ایجاد اولین حرکت گرافیکی خود باشید و چه به دنبال روش های جدید برای بالا بردن میزان بازاریابی ویدئویی خود باشید ، نمی دانید کدام تصمیمات طراحی گرافیک حرکت شما را برای جذابیت بالا و موفقیت قابل اندازه گیری تنظیم می کند. به هر حال ، عناصر و تکنیک های مناسب می توانند حرکت گرافیکی شما را به سطح بالاتری برسانند و توجه مخاطبان شما را در دریایی از حواس پرتی جلب کنند.

بازاریابی ویدیویی برای مخاطبان خود
به منظور انتخاب موارد مناسب برای نام تجاری خود ، مطمئن شوید که مخاطبان خود را می شناسید. چه چیزی آنها را تعریف می کند؟ این تأثیر خواهد داشت که به کدام نوع داستان مربوط می شوند:

یک ماجراجویی الهام بخش
یک شیرجه عمیق قابل تأمل
یک مرور کلی سریع
همین س toال در مورد سبک هنری نیز صدق می کند. بسته به مخاطب خود ، ممکن است موارد زیر را انتخاب کنید:

یک کارتون دوستانه
دقیق ، خط هنر فنی
بافتهای برانگیزاننده و نقاشانه
فارغ از اینکه کدام نوع ساختار داستان و سبک هنری را انتخاب می کنید ، 6 تکنیک زیر می تواند مخاطب شما را درگیر خود کند و به او انگیزه دهد تا براساس پیام شما عمل کند. بازاریابی ویدیویی

1. استراتژی های بصری غیرمستقیم برای تقویت معنی
اول کار های مهم. موشن گرافیک یک رسانه تصویری است. محتوای بازاریابی ویدئویی در عین ارسال پیام جذاب نیز باید سرگرم شود. شاید شما بخواهید برای اولین بار شرکت خود را معرفی کنید. یا شاید لازم باشد آگاهی عمومی را درباره یک موضوع مهم افزایش دهید. در هر صورت ، تصاویر با کیفیت بالا به خوانندگان دلیلی برای ادامه تماشا می دهند.
توجه کنید که چگونه دو پالت رنگی متفاوت استعاره بصری را افزایش می دهند. حتی جلوه های صوتی و موسیقی نیز در این امر سهیم هستند. ملودی صوتی با تن های تیره و کلیک حشرات در تضاد است. دو حالت با هم برخورد می کنند ، اما مفهوم یکپارچه است. استعاره بصری مناسب می تواند همه جنبه های ویدیوی شما را متحد کند.

2. از انتقال های گرافیکی حرکت پویا استفاده کنید
انتقال بیش از یک ثانیه در میان صحنه های شما است. آنها در واقع یکی از مهمترین عناصر داستان تصویری شما هستند. چرا؟ زیرا آنها رمز اصلی بازاریابی ویدیویی پویا هستند.
با استفاده از نقش و نگار گوشی های هوشمند ، انتقال ها از بزرگنمایی یا کوچکنمایی روی صفحه موبایل تقلید می کنند. انتقال شکل همچنین با تبدیل یک شی به شی object دیگر صحنه ها را بهم پیوند می دهد. کاشی شش ضلعی به هواپیما تبدیل می شود. خانه ای به نقشه تبدیل می شود. نتیجه یک نمودار گرافیکی است که همیشه احساس می کند به جایی می رود.

3. در مورد حرکت دوربین فکر کنید
حرکت گرافیکی شما باید کاری بیشتر از حرکت اشیا روی صفحه داشته باشد. یکی از راه های ایجاد حرکت و مشغول نگه داشتن بیننده ، حرکت دادن دوربین است.

این می تواند شامل یک تابه ساده در یک صحنه باشد. یا می تواند یک حرکت swooping را شامل شود که چندین زاویه را نشان می دهد. فقط کارها را ادامه دهید. به یاد داشته باشید ، "نقطه نظر" نمایانگر بیننده شما است. اگر بتوانید آنها را از طریق داستان خود جابجا کنید ، گرافیک حرکتی شما نسبت به رقابت فراتر خواهد رفت.
نشان بده ، نگو
برای برخی از انواع بازاریابی ویدئویی ، صدای بلند نقش زیادی در برقراری ارتباط پیام شما دارد. و در بعضی موارد ، از متن روی صفحه یا ترکیبی از این دو استفاده خواهید کرد. اما کلمات و متن را فقط در مواردی باید ترکیب کنید که برای بالا بردن و تکمیل تصاویر لازم باشد. یک حرکت گرافیکی خوب یا هر محتوای تصویری دیگر باید بتواند پیام اصلی خود را بدون هیچ کلمه ای انتقال دهد. در مورد آن فکر کنید آیا یک بیننده ترجیح می دهد کلمات "فرود ماه" را بخواند یا اینکه چطور یک ستاره فضانورد در حالی که ستاره ها در پس زمینه چشمک می زنند ، به سطح گرد و غبار برخورد می کند؟
سایه های تیره و نور نئون یک فضای بد را پرورش می دهد. بافت و جزئیات باعث ایجاد عمق می شوند. تماس های بصری نمایش بلافاصله برای طرفداران قابل تشخیص است. هیچ کلمه ای لازم نیست

5. گرافیک حرکت خود را با یک موتیف بصری تنظیم کنید
این تکنیک ها چه گرافیک حرکت شما داده محور باشد و چه بر اساس یک روایت کار می کنند. یک تصویر ، شکل یا ایده تکراری می تواند صحنه هایی را به هم ببافد تا آنها یک داستان رضایت بخش را تعریف کنند. بینندگان دوست دارند پیوندهای تصویری را مشاهده کنند.

وقتی به چگونگی تلفیق یک نقش بصری فکر می کنید ، به خاطر داشته باشید که می خواهید بدون تکراری بودن ارتباط ایجاد کنید. یک نقوش بصری می تواند یک شی خاص یا شکل قابل تشخیص باشد ، اما می تواند اشکال دیگری نیز داشته باشد.
البته ، نقوش اکتشاف فضا به راحتی قابل مشاهده است. اما این موشن گرافیک نیز به طور مکرر از نقوش عناصر کلاژ 2 بعدی استفاده می کند: عکاسی سیاه و سفید ، halftoning چاپ و حتی یک دستمال کاغذی آغشته به قهوه. آسمان ها و موشک های پرستاره همان صفحه کاغذ گرافیکی ، نقشه های اصلی و مدادهایی را دارند که روی میز کار می غلتند. این لمس ها علاوه بر اینکه جلوه ای یکپارچه ایجاد می کنند ، باعث می شوند که یک داستان از اکتشافات فضا بیشتر شخصی و زمینی به نظر برسد.

6. ایجاد شخصیت قهرمان برای ایجاد یک پاسخ احساسی

حرکت گرافیکی می تواند به طرق مختلف پاسخ احساسی را برانگیزد. یکی از راه های جذب مخاطب در داستان شما درج شخصیت قهرمان است. مانند یک نقش بصری ، یک شخصیت قهرمان در کل ویدیو ظاهر می شود و صحنه ها را به هم پیوند می دهد. یک شخصیت قهرمان می تواند به عنوان راهنمایی عمل کند که بیننده را از طریق اطلاعات پیچیده هدایت می کند. یا اینکه این شخصیت ممکن است محور اصلی داستان باشد و به مخاطب شخصی را بدهد تا او را بشناسد و با او همدلی کند.

  • ۹۹/۰۷/۲۶
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی