وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

چگونه برندهای برتر AUTO با اینستاگرامرها بازاریابی می کنند
قطع سر و صدا در بازار اشباع شده از رسانه های امروز ، حتی برای معتبرترین مارک های اتومبیل سازی امروز نیز می تواند یک شاهکار هرکول باشد. در حالی که مخاطبان همچنان به سمت سیستم عامل های دیجیتال و برنامه های تلفن همراه مهاجرت می کنند ، بازاریابی در اینستاگرام (چه از طریق کانال های مارک تجاری و چه با همکاری با اینستاگرامرهای برتر) راهی م effectiveثر و مختصر برای دسترسی به مصرف کنندگان امروز به مارک های خودکار ارائه می دهد. موفقیت چشمگیر بازاریابی مارک های برتر اتومبیل در اینستاگرام از جمله مرسدس بنز (کمپین "Take the Wheel" 87 میلیون نمایش Instagram و بیش از 2 میلیون پسندیدن را به خود اختصاص داد) و BMW نشان می دهد که پست های حمایت شده از مارک تجاری برای خودروسازها چقدر موثر است. در یک مطالعه اخیر ، شرکت هوش دیجیتال L2 کشف کرد که تعامل با مارک های خودرو در اینستاگرام بیشترین است.

در میان برترین مارک های اتومبیل در اینستاگرام ، مرسدس و بی ام و غالب هستند (در حالی که BMW با 5.7 میلیون پیرو مشتاق در اینستاگرام پیشتاز است ، مرسدس صاحب 20 لیست برتر با چندین کانال مارک دار است) گرچه تعداد زیادی از مارک های رقیب برای کسب رتبه های برتر رقابت می کنند. بسیاری از این مارک های اتومبیل از جمله جگوار ، مازراتی ، تویوتا و شورولت در حال استفاده از آنچه فوربس به عنوان "اشتیاق در پشت اتومبیل" توصیف می کند و شیوه های زندگی تعریف شده توسط اینستاگرامرهای برتر حمایت می کند.


چرا بازاریابی مارک های خودکار در اینستاگرام انجام می شود
با افزایش تعداد شرکتهایی که از نرخهای بالای تعامل با نام تجاری در اینستاگرام استفاده می کنند ، تولیدکنندگان اتومبیل که از بازاریابی اینستاگرام استفاده نمی کنند ، خطر ابتلا به مشتریانی را که اکنون وقت زیادی را برای کانال های رسانه های اجتماعی صرف می کنند (بلومبرگ) پشت سر می گذارند. طبق گفته eMarketer ، صنعت خودروی ایالات متحده به تنهایی 7.30 میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال در سال 2015 هزینه کرد ، رقمی که پیش بینی می شود تا سال 2019 بیش از 12 میلیارد دلار باشد. با سرمایه گذاری در مشارکت با تأثیرگذار اصلی شبکه های اجتماعی در اینستاگرام ، مارک های خودرو می توانند پیام نام تجاری خود را تقویت کنند. و توجه 400 میلیون کاربر اینستاگرام را به خود جلب می کند.

اینستاگرام همچنین به خودروسازان راهی مناسب برای تبلیغ نام تجاری خود در بازارهای تخصصی ارائه می دهد - کاری که تبلیغات گسترده تلویزیونی انجام نمی دهد. اینستاگرامرهای برتر اغلب اوقات کانالهای اجتماعی خود را با ایجاد محتوای متمرکز بر علاقه های خاص (به عنوان مثال خودرو ، فناوری ، مد ، غذا) ایجاد می کنند. با هدف قرار دادن اینستاگرامرهایی که قبلاً علاقه مندی های خاص خود را در سبک زندگی و محتوای آرزوی خود دارند ، مارک های اتومبیل می توانند ارتباط و پیام های تجاری را با مخاطبان هر Instagrammers به ​​حداکثر برسانند. بازاریابی ویدیویی در ویرگول از آنجا که خودروها از قبل محصولات سبک زندگی محسوب می شوند ، مارک های خودرویی می توانند مخاطبان درگیر و پذیرای کانال های محبوب رسانه های اجتماعی را هدف قرار دهند.
چگونه برندهای برتر AUTO با اینستاگرامرها بازاریابی می کنند
یکی از قدرتمندترین راه های بازاریابی نام تجاری ، روایت داستان است و اینستاگرامرهای برتر در نمایش ماشین ها از طریق عکس های جذاب و کلیپ های ویدیویی کوتاه بسیار موفق هستند. تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی با ادغام مارک تبلیغاتی اتومبیل در پست های مسافرتی ، عکس های ماجراجویی یا حضور در رویدادهای مرتبط با خودرو ، ابعادی شخصی به محصولات می بخشند و به پیروان خود کمک می کنند تا برند را به روشی منحصر به فرد ، تازه و جذاب تجربه کنند.

بهترین نمونه بازاریابی مارک های خودکار در اینستاگرام
دعوت از اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی برای حضور در رویدادهای مهیج (و وبلاگ نویسی ، vlog) یکی از بهترین راه هایی است که برندها می توانند از دسترسی Instagrammers ، YouTubers و Viners استفاده کنند. نمایش های خودکار ، راه اندازی مدل جدید و تورهای منحصر به فرد باعث ایجاد عکس ها و فرصت های به اشتراک گذاری عالی اینستاگرام می شود و پیروان معمولاً محتوای "انحصاری" یا "پشت صحنه" را با جذابیت بالا پاداش می دهند. فورد برای ترویج مدل جدید GT خود و افزایش آگاهی از نام تجاری در میان 400 میلیون کاربر فعال اینستاگرام ، بسیاری از برترین های اینستاگرامر امروز را به نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی در دیترویت دعوت کرد.

FORD TOP INSTAGRAMMERS را به نمایش خودکار آمریکای شمالی دعوت می کند
جری پورپدرینک فورد ، ستاره تاک ، با مخاطبان اینستاگرام 2.6 میلیون فالوئر ، از پست حمایت مالی جین پورپدرینک فورد در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی بیش از 67 هزار پسندیدن در اینستاگرام کسب کرد.


شرکای JEEP با لیگ جهانی موج سواری برای LEVERAGE ADVENTURE INSTAGRAMMERS
ایجاد یک کمپین پیرامون رویدادهایی با مخاطبان خاص همچنین یک روش موثر برای خودروسازان برای تعریف هویت نام تجاری و بازارهای هدف است که قبلا اخلاق شرکت را پذیرفته اند. برای جیپ ، مشارکت با World Surf League یک انتخاب کاملاً مناسب بود و این برند از علاقه مندان اصلی ماجراجویی اینستاگرام و هشتگ مارک دار #JeepWSL استفاده کرد تا Jeep Renegade را که دوباره طراحی شده است به نمایش بگذارد.

مشارکت با موج سوار حرفه ای Keanu Asing راهی ایده آل برای جیپ برای افزایش آگاهی از برند در بین دنبال کنندگان درگیر 21.5k Asing بود. به عنوان بخشی از همکاری خود با لیگ جهانی گشت و گذار ، جیپ به برندگان مسابقه موج سواری یک جیپ Renegade جدید اهدا کرد.

TOP FASHION INSTAGRAMMERS به بازار جگوار کمک می کند تا به بازارهای جدید برسد
در جدیدترین کمپین بازاریابی اینستاگرام خود ، جگوار برای تبلیغ Jaguar XE ، سدان جدید ورزشی این شرکت ، با برترین وبلاگ نویسان مد و اینستاگرامرها همکاری کرد. مانند جگوار ، بسیاری از مارک های لوکس اتومبیل مانند مرسدس و بی ام و هنگام همکاری در کنار اینستاگرامرها برای هدف قرار دادن جمعیت های متنوعی که از یک سبک زندگی خاص استقبال می کنند ، از موفقیت برخوردار شده اند.
کلر مارشال ، وبلاگ نویس سبک زندگی ، با خلاقیت مدل جدید XE جگوار را برای 645 هزار دنبال کننده خود تبلیغ می کند. این پست یکی از پست های زیادی بود که جگوار برای هدف قرار دادن مخاطبان اینستاگرامرهای مد برتر حمایت مالی کرد. مدیریت تبلیغات


Liane V به عنوان یکی از کانال های برتر Vine ، همچنین دارای بیش از 2 میلیون فالوور دارای مخاطبان چند پلتفرمی چشمگیر است. بسیاری از مارک ها اکنون به اهمیت دسترسی مخاطبان از طریق چندین نقطه تماس از طریق بازاریابی بین پلتفرمی پی برده اند. به همین ترتیب ، بازاریابان باهوش برای ایجاد خط داستانی اصلی و محتوای سفارشی که هم برای پلتفرم خاص است و هم در چندین کانال اجتماعی با هم ادغام می شوند ، با اینفلوئنسرهای دیجیتال همکاری می کنند.

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی