وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

3 بهترین راه برای تقویت استراتژی بازاریابی یوتیوب در برند شما
YouTube به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از پلتفرم های مفید برای بازاریابان مدرن است. طبق آمار منتشر شده یوتیوب ، میزان افرادی که از صفحه اصلی YouTube مشابه روشن کردن تلویزیون استفاده می کنند سالانه 300٪ افزایش می یابد. به این افزایش محبوبیت روز افزون YouTubers مانند PewDiePie و معاصرانش اضافه کنید و مشخص می شود که مارک ها از طریق شبکه ویدئویی رو به رشد آینده بزرگی در بازاریابی دارند.

دانستن نحوه ایجاد استراتژی بازاریابی YouTube اهمیت زیادی برای مارک ها و تبلیغاتی دارد که می خواهند با بازاریابی ویدیویی آنلاین موفقیت کسب کنند. در اینجا سه ​​بهترین روش برای بهبود ، تقویت و توسعه استراتژی بازاریابی YouTube در یک مارک وجود دارد:


فرم درست و صحیح NICHE را پیدا کنید
آنچه به عنوان یک شبکه انتشار ویدیو برای فیلم های متفرقه گربه و گشت و گذار در بازی شروع شد ، به سرعت به دومین موتور جستجوی بزرگ جهان (کارآفرین) تبدیل شد. اگرچه فیلم های مخصوص بازی YouTube هنوز یک دسته اصلی محتوای اصلی هستند (دومین مورد بعد از جستجوی YouTube برای موسیقی) ، این پلتفرم ویدئویی ده ساله تقریباً انواع متنوعی تقریباً نامحدود را ارائه می دهد. بازاریابی به هزاران نفر از طریق رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار

از بازی گرفته تا مد و هر آنچه در این بین وجود دارد ، هنگام ورود به YouTube انواع مختلفی از فضاها را می توان انتخاب کرد و یافتن موردی که با آنچه یک برند انجام می دهد متناسب باشد ، اولین قدم برای دستیابی به یک استراتژی هوشمند و موفق بازاریابی YouTube در این مورد است. سکو. همچنین انتخاب قالب مناسب فیلم مهم است ، زیرا بسته به مارک ، محصول ، خدمات یا رویدادی که به بازار عرضه می شود و مخاطبان درگیر ، فیلم های unboxing YouTube می توانند تا حد زیادی موفقیت آمیزتر از فیلم های سبک "Q & A" باشند. بازاریابی ویدیویی در ویرگول

محتوای جذاب انتشار
یکی از روندهای اصلی مارک های توسعه استراتژی موفق بازاریابی YouTube ، انحراف مشخص از روش های سنتی تبلیغات است. بهترین محتوای مارک دار و حمایت شده در YouTube ارزش و سرگرمی را فراهم می کند - فیلم ها و محتوای خلاقانه ای که بینندگان در واقع می خواهند تماشا کنند.

همانطور که توسط Social Media Examiner نشان داده شده است ، "محتوایی ایجاد کنید که نیازهای مخاطبان شما را برطرف کند. هدف شما باید ایجاد فیلمهایی مفید ، ارزشمند و جذاب برای چشم انداز و مشتری شما باشد. " اگر آنچه ایجاد شده هدف مهمی ندارد ، نباید منتشر شود.

برای دیدن استراتژی های بازاریابی YouTube در کمپین های تجاری برنده جایزه Streamys امسال ، این نمونه های ویدیویی را برای "5 بهترین کمپین تبلیغاتی برای YouTube 2015" بررسی کنید.

شریک با خالق YOUTUBE درست
بازاریابی اینفلوئنسر به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین روندهای تبلیغات است و به همین دلیل - اگر به درستی به آن نزدیک شوید ، نتیجه می دهد. به گفته Watch Engine Watch ، نزدیک به دو سوم (64٪) از مصرف کنندگان مشاهده فیلم ها در مسیر خرید مفید هستند.

مشارکت با برترین یوتیوب ها می تواند باعث ایجاد آگاهی ، تعامل و ایجاد تغییرات سریع در برند شود. YouTubers برتر می توانند مارک های تجاری را با چشم انداز قابل توجه و عملکرد سودآور مصرف کننده فراهم کنند ، اما مارک ها برای موفقیت باید تأثیرگذاران مناسب را انتخاب کنند و این می تواند یک چالش باشد. یک تأثیرگذار باید مارک را دوست داشته باشد و به آن احترام بگذارد و همچنین بتواند منافع برند حامی مالی را در کنار منافع مخاطبان خود قرار دهد. یافتن این همزیستی همیشه آسان نیست ، اما انتخاب تأثیرگذارهای مناسب یکی از ملفه های مهم یک استراتژی موثر بازاریابی YouTube است.
اینها اشتباهاتی است که برندها باید در هنگام ارتباط با YouTubers از آنها اجتناب کنند.

با رونمایی از YouTube Red (اولین سرویس اشتراک YouTube) ، بدون شک ماهها و سالهای آینده تغییرات جالبی را در چشم انداز بازاریابی ویدئویی ایجاد می کند. به هر حال مهم نیست ، 3 بهترین نکته بالا همچنان به مارک ها کمک می کند تا از استراتژی بازاریابی YouTube خود بیشترین استفاده را ببرند.

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی