وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

marketing-to-millennials

 

به روزرسانی 13 آگوست 2019 - بازاریابی برای هزاره کار ساده ای نیست. همانطور که اکثر بازاریابها آگاه هستند ، جمعیت شناسی هزاره یک گروه سنی متفاوت از Baby Boomers ، Gen X و Gen Z را نشان می دهد. برای کمک به مارک های بهتر برای هدف قرار دادن این نسل ، ابتدا باید بفهمیم هزاره ها چه کسانی هستند ، آنها چه می خواهند و چگونه رفتار می کنند .

بازاریابی برای هزاره های دارای تأثیر رسانه های اجتماعی: نکات ، نمونه ها ، کانال ها و موارد دیگر
هزاران نفر چه کسانی هستند؟
اگرچه تفاوت نسلی دقیق نیست ، اما روند کلی در گروه های سنی آشکار است. Millennials که بین سالهای 1981-1996 متولد شده است ، در سال 2019 با 73 میلیون نفر جمعیت Baby Boomer (72 میلیون نفر) را پشت سر می گذارد.

هزاره ها در مورد بازاریابی جمعیتی جالبی هستند ، زیرا آنها به دلیل استفاده از فناوری جدید و رد تبلیغات سنتی شناخته شده اند. به عنوان نسلی که در معرض تبلیغات تلویزیونی و چاپی رشد کرده اند ، امروزه بازاریاب ها به خصوص برای آنها بازاریابی بسیار دشوار است.

چند ویژگی اصلی به بازاریابان کمک می کند تا مصرف کنندگان هزاره را تعریف و درک کنند:

هزاره ها توسط همسالان همکاری و تأثیر زیادی دارند.
هزاره ها در سفر سرمایه گذاری می شوند.
هزاره ها بر سلامتی و سلامتی متمرکز شده اند.
هزاره ها هنگام خرید به دنبال تخفیف هستند.
هزاره ها بسیار باهوش از نظر فناوری و از نظر اجتماعی آگاه هستند.
علاوه بر این ، Millennials ترجیح می دهد با مارک هایی که مجموعه علایق و خواسته های زندگی آنها را نشان می دهد همسو شود و آنها انتظار دارند که مارک به آنچه مشتری می خواهد پاسخ دهد. در نتیجه ، هزاره ها بیشتر محتوای خود را از طریق رسانه های اجتماعی به صورت آنلاین مصرف می کنند جایی که می توانند از بمباران تبلیغات جلوگیری کنند و در عوض محتوای مرتبط تری را کشف کنند.

مارک ها چگونه برای هزاره ها بازاریابی می کنند؟ 3 درس در مورد نحوه بازاریابی برای هزاره ها
روزهای دستیابی به هزاره ها از طریق تبلیغات سنتی چاپی و تلویزیونی در حال کاهش است - بسیاری از شبکه های تلویزیونی پیشگام استراتژی های دیجیتالی شامل یوتیوب های برتر در تلاش برای حفظ بیننده هزاره هستند. با توجه به اینکه Millennials نسبت به Baby Boomers و هزینه آنها سالانه 1.3 تریلیون دلار سرعت دارد ، مهمتر از هر زمان دیگری است که مارک ها بدانند چگونه می توانند به طور م effectivelyثر برای آنها بازاریابی کنند.

مارک ها استراتژی های بازاریابی خود را افزایش داده اند تا بر روی رسانه های اجتماعی تمرکز کنند و اکنون مخاطبان خاص خود را از طریق تأثیرگذارهای رسانه های اجتماعی که هزاره ها از طریق سیستم عامل های مختلف دنبال می کنند ، هدف قرار می دهند. برای تحقق این امر ، مارک ها باید از سه نکته زیر استفاده کنند:

حضور در شبکه های اجتماعی را برای تعامل با هزاره ها در کانال هایی که استفاده می کنند ایجاد کنید.
برای ایجاد محتوای جذاب و معتبر که طنین انداز Millennials است ، با برترین تأثیرگذاران شریک شوید.
برای جلب نظر هزاره ها در جستجوی محتوایی با ارزش وقت و / یا ارزش خود ، ارزش واقعی ارائه دهید. بازاریابی ویدیویی در ویرگول
1. ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی
9 از 10 هزاره در رسانه های اجتماعی هستند ، به این معنی که مارک ها برای ورود به رادارهای هزاره به طور فعالانه حضور خود را در رسانه های اجتماعی برقرار می کنند بسیار مهم است. ایجاد کمپین هایی که از ماهیت تعاملی رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، بهترین راه برای جذب نام تجاری Millennials است.

2. شریک زندگی با تأثیرات رسانه های اجتماعی
40٪ از هزاره ها معتقدند که افراد تأثیرگذار آنها را بهتر از دوستانشان درک می کنند. همکاری با تأثیرگذاران هزاره - مصرف کنندگان روزمره هزاره که توانایی تأثیرگذاری در تصمیمات خرید همتایان خود را دارند - به شرکت ها راهی را ارائه می دهد تا با استفاده از روابط ایجاد شده در محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مشتریان جوان را به طور واقعی جذب کرده و آگاهی از برند را افزایش دهند.

از آنجا که بیشتر افراد تأثیرگذار خود Millennials هستند ، در ساختن محتوای جذاب که صحبت از علایق ، نگرانی ها و اولویت های مصرف کنندگان هزاره باشد مهارت دارند. برخلاف مشاهیر سنتی ، افراد تأثیرگذار هزاره روابط خود را با پیروان خود در سطح شخصی تری توسعه می دهند و توصیه های اینفلوئنسر را بیشتر تحت تأثیر رفتار خرید مخاطبان خود قرار می دهند.

3. ارزش اصلی را با محتوای رسانه های اجتماعی ارائه دهید
هزاره ها نمی خواهند مارک ها وقت خود را هدر دهند - در ازای صرف وقت برای تعامل با نام تجاری شما ، آنها در عوض چیزی انتظار دارند. برای افزایش احتمال تعامل کاربران Millennial با محتوای مورد حمایت تجاری برندها ، شرکت ها باید در ارائه ارزش در قالب اطلاعات ، سرگرمی ، جوایز یا تبلیغات تلاش کنند.
نمونه هایی از بازاریابی برای هزاره ها توسط کانال رسانه های اجتماعی
برای دیدن پویایی هر سه عنصر در عمل ، برخی از بهترین نمونه ها را در مورد چگونگی بازاریابی مارک های Millennials با محتوای معتبر در کانال های رسانه های اجتماعی که بیشتر آنها ترجیح می دهند ، بررسی می کنیم.

بازاریابی برای هزاره ها در YouTube
هزاره ها ویدیوی دیجیتال را به تلویزیون سنتی ترجیح می دهند و 46٪ قصد دارند استفاده خود از YouTube را افزایش دهند. در جامعه یوتیوب ، 70٪ از هزاره های نوجوان سازندگان YouTube را به مشاهیر سنتی ترجیح می دهند.

 

مارول و شخص عالی

مارول و یونیورسال کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر را برای تبلیغ نسخه های تابستانی Ant-Man و Trainwreck ایجاد کردند. مارول برای نمایش یک مسابقه دلچسب به نام Dizzy Sports Battle 2. Dude Perfect با کانال برتر YouTube Dude Perfect با بازیگر Ant-Man همکاری کرد. Dude Perfect به ورزش و کمدی گرایش دارد و اولین ویدیوی Dizzy Sports Battle آن بیش از 8.5 میلیون بازدید داشت.
در این ویدیوی تبلیغاتی پنج دوست Dude Perfect و Paul Rudd ، ستاره Ant-Man ، در یک مسابقه برای کسب "کوچکترین" جایزه حضور داشتند. طی یک ماه ، این ویدئو 6.6 میلیون بازدید داشته است.

instagram-monthly-user-growth

 

مرسدس بنز و کیسی نیستات

کیسی نیستات خالق محبوب YouTube است که با مارک های معتبری مانند J.Crew و Mercedes-Benz همکاری کرده است (فیلم های پشت صحنه وی را اینجا ببینید). نیستات با علاقه به داستان سرایی غنی و شخصیتی جسورانه و در عین حال دوست داشتنی ، قادر به تولید محتوایی خلاقانه و قابل رویت برای بینندگان خود است.
نیستات در کمپین چند بخشی خود برای خودروساز لوکس مرسدس بنز همین مارک داستان گویی را پیاده کرد. در این مجموعه ، نیستات یکپارچه و شفاف مرسدس بنز CLA را در کانال شخصی خود ادغام کرد. با انجام این کار ، نیستات ضمن تحویل محتوای حمایت شده پرچین ، یکپارچگی را با پایگاه 1 میلیون مشترک خود حفظ کرد.

بازاریابی برای هزاران نفر در اینستاگرام
اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم که کاربران را قادر می سازد تا خوراک خود را شخصی کنند تا شامل تأثیرگذاران ، دوستان و مارک های مورد علاقه خود شوند ، بستر انتخابی رسانه های اجتماعی برای Millennials است. همچنین این یک مکان عالی برای رسیدن مارک ها به مصرف کنندگان هزاره است. مارک ها در حال حاضر به بیش از 1 میلیارد نفر از کاربران مورد علاقه اینستاگرام استفاده می کنند و به صنعت بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام کمک می کنند که انتظار می رود تا سال 2020 به 2.3 میلیارد دلار برسد.
در حالی که اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان خود را در میلیون ها نفر حفظ می کنند ، اما این بدان معنا نیست که برای برند شما مناسب هستند. از آنجا که پیمایش در دریای وسیع شخصیت های رسانه های اجتماعی به تلاش سخت کوشانه ای نیاز دارد ، بسیاری از مارک ها با شرکت های بازاریابی اینفلوئنسر برای یافتن تأثیرگذارهای مناسب اینستاگرام شریک هستند. آژانس ها فهرست تأثیرگذار ایجاد کرده اند و می توانند در مورد مشارکت های بهترین عملکرد ، کانال های رسانه های اجتماعی ، ادغام های ارگانیک و بهترین روش های صنعت مشاوره دهند.

تأثیرات Bose و Millennial

راسل ویلسون ، مهاجم سیاتل سیهاوکس ، نقشی محوری در کمپین بازاریابی تأثیرگذار Bose’s Instagram برای هدف قرار دادن هزاره ها داشت. راسل با حضور پررنگ در میان جمعیتی که ورزش در آن غنی بود ، توانست ارتباط بین محصولات Bose و عملکرد خود را به نمایش بگذارد. تمرکز بر کاربرد پذیری محصول و ذهنیت تیم این برند به راسل کمک کرد تا جمعیتی را که بیشتر به ویژگی های مرسوم ، مانند ویژگی های Beats by Dre علاقه نشان می دهد ، جلب کند.
بوز همچنین برای ارتقا music سطح آگاهی از نام تجاری و ارائه گزینه های زیادی برای افزایش تجربیات صوتی خود ، با هنرمندان موسیقی و تأثیرگذاران سبک زندگی در جمعیت شناسی هزاره همکاری کرد. این تلاش منجر به مواجهه با میلیونها پیرو هزاره علاقه مند شد.

Hulu و هزاره تأثیر ورزشکاران

در تلاش Hulu برای ترویج پخش مستقیم ورزش خود ، این برند با ورزشکاران زن و مرد در اینستاگرام همکاری کرد. با تأثیرپذیری بسیاری از اعضای نسل هزاره ، بازاریابی برای Millennials برای Hulu یک شرور بود. علاوه بر این ، هولو تصمیم گرفت تا جنبه حمایت مالی را با عنوان "فروش مجدد" تأثیرگذاران آشکار کند.
با گذر از خط خوب آنچه که به خوبی پذیرفته می شود ، هولو از ورزشکاران با حضور در اینستاگرام استفاده کرد تا استراتژی مورد استفاده خود را به سخره بگیرد - تاکتیکی که در میان نسلی که به نفع همسالان و نفوذ اجتماعی است موفق بود.

بازاریابی برای هزاران نفر در TWITCH
پلتفرم بازی مستقیم جریان ، Twitch ، به بازاریابان امکان دسترسی ویژه به مردان هزاره را می دهد. نرها 81.5٪ از کاربران کاربری Twitch را با 55٪ افراد در سنین 18 تا 34 سال تشکیل می دهند. این باعث می شود Twitch به یک خیابان تبلیغاتی فریبنده تبدیل شود.

KFC و DrLupo

بازیکن پرشور و بازیکن eSports ، DrLupo ، با KFC همکاری کرد تا بال های مرغ خود را در یک کمپین "برنده شام ​​مرغ برنده" تبلیغ کند. در حالی که Twitch در درجه اول یک پلت فرم بازی است ، مارک های غیر بازی می توانند روش های منحصر به فردی برای تبلیغ محصولات خود با تأثیرگذارهای بازی پیدا کنند.
در این حالت ، DrLupo با داشتن بینندگان از نوع "برنده برنده" در چت ویدیویی برای ورود به یک کارت هدیه KFC ، در برقراری ارتباط مستقیم با نام تجاری موثر بود. این KFC را قادر می سازد تا ارتباطی بین مارک خود و فرهنگ بازی آنلاین ایجاد کند. دستیابی به مصرف کنندگان هزاره محصول جانبی طبیعی این کمپین بود.

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی