نام تجاری چیست ؟
برندسازی یکی از راههایی است که شما تصویر شرکت خود را در چشمان مشتریان خود ایجاد میکنید .
با ساخت یک وب سایت که آنچه را که ارائه میدهید توصیف میکند , آگهی طراحی که کالاها و خدمات شما را تبلیغ میکند, انتخاب رنگهای خاص شرکتی که با شرکت شما همراه خواهد بود , یک لوگو ایجاد میکند و آن را در تمام حسابهای رسانهای اجتماعی شما نشان میدهد . این بدین معنا است که شما چگونه و ادراک افراد از کسبوکار خود را شکل میدهید .
و آنچه که مشتریان شما در مورد برند شما میگویند واقعیت است ( چیزی که شما از آنها خوشتان میآید ) . این تاثیری است که وقتی نام تجاری شما را میشنوند به ذهنشان خطور میکند . این براساس احساسی است که آنها بر پایه تجربیات خود دارند .
نکته چیست ؟
هدف نام تجاری سازی این است که به سادگی و به راحتی به مشتریان خود در درک آنچه ارائه میکنید و اینکه چگونه " متفاوت " هستید , کمک کنید . اما این فقط usp ( گزاره فروش منحصر به فرد ) نیست , بلکه ترکیبی از تمام راههایی است که شما برای آنچه که به دنبالش هستید را بیان میکنید .
علاوه بر آرم و رنگهای شرکت , میتوانید پیام برند خود را از طریق :
محیط و محیط فروشگاه تان چه طور اعضای کارکنان شما با مشتریان خود رفتار میکنند که چگونه اعضای کارکنان شما محصولات خود را بر روی محصولات بستهبندی میکنند .
ایجاد یک برند در صورتی که کسبوکار شما هنوز یک برند سازگار نداشته باشد , یا شما آنطور که مارک در حال حاضر مخفف آن است را دوست ندارید . در اینجا چند گام برای شکلگیری درک عمومی برای بهتر :
آنچه که مشتریان شما بیشتر در مورد کسبوکار شما دوست دارند را مشخص کنید . چه چیزی مانع شما میشود ? نقاط قوت تان چه هستند ?
یک پیام نشان تجاری ایجاد کنید که آنچه را که کسبوکار شما قصد دارد برای مشتریان خود انجام دهد , به شما نشان دهد . وعدههایی برای صرفهجویی در هزینهها در عرض چند دقیقه این وعده نشان تجاری اش است . ماریوت قول داد که سکوت کند . به مشتریان خود چه وعده میدهید ? تحویل میدهید ?
مطمئن شوید که عناصر بصری شما با پیام شما مطابقت دارند و برند شما . اگر به نوآوری امیدوار هستید , از عکسهای خستهکننده و خستهکننده استفاده نکنید .
استانداردهای لباس و رفتار کارمندان را توسعه دهید که از قول برند شما حمایت میکند . دقت کنید که درک کنند که برند شما چیست و میتواند از آن پشتیبانی کند .
از جلوههای بصری خود در هر ابزار بازاریابی که استفاده میکنید , استفاده کنید, از تبلیغات به تابلوها تا ویترین مغازهها برای خرید کیسههای خرید .
برندسازی یک فرآیند پیچیده است , عمدتا ً به این دلیل که موفقیت یا شکست آن توسط واکنش مشتریان به عمل انجام کسبوکار با شما تعیین میشود .
shopify.com
- ۹۹/۰۴/۱۶