وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

انتشار وبلاگ تبلیغات

  • ۰
  • ۰

برندینگ

نام تجاری چیست ؟
برندسازی یکی از راه‌هایی است که شما تصویر شرکت خود را در چشمان مشتریان خود ایجاد می‌کنید .
با ساخت یک وب سایت که آنچه را که ارائه می‌دهید توصیف می‌کند , آگهی طراحی که کالاها و خدمات شما را تبلیغ می‌کند, انتخاب رنگ‌های خاص شرکتی که با شرکت شما همراه خواهد بود , یک لوگو ایجاد می‌کند و آن را در تمام حساب‌های رسانه‌ای اجتماعی شما نشان می‌دهد . این بدین معنا است که شما چگونه و ادراک افراد از کسب‌وکار خود را شکل می‌دهید .
و آنچه که مشتریان شما در مورد برند شما می‌گویند واقعیت است ( چیزی که شما از آن‌ها خوشتان می‌آید ) . این تاثیری است که وقتی نام تجاری شما را می‌شنوند به ذهنشان خطور می‌کند . این براساس احساسی است که آن‌ها بر پایه تجربیات خود دارند .

واژه نامه تبلیغات


نکته چیست ؟
هدف نام تجاری سازی این است که به سادگی و به راحتی به مشتریان خود در درک آنچه ارائه می‌کنید و اینکه چگونه " متفاوت " هستید , کمک کنید . اما این فقط usp ( گزاره فروش منحصر به فرد ) نیست , بلکه ترکیبی از تمام راه‌هایی است که شما برای آنچه که به دنبالش هستید را بیان می‌کنید .
علاوه بر آرم و رنگ‌های شرکت , می‌توانید پیام برند خود را از طریق :
محیط و محیط فروشگاه تان چه طور اعضای کارکنان شما با مشتریان خود رفتار می‌کنند که چگونه اعضای کارکنان شما محصولات خود را بر روی محصولات بسته‌بندی می‌کنند .
ایجاد یک برند در صورتی که کسب‌وکار شما هنوز یک برند سازگار نداشته باشد , یا شما آنطور که مارک در حال حاضر مخفف آن است را دوست ندارید . در اینجا چند گام برای شکل‌گیری درک عمومی برای بهتر :
آنچه که مشتریان شما بیشتر در مورد کسب‌وکار شما دوست دارند را مشخص کنید . چه چیزی مانع شما می‌شود ? نقاط قوت تان چه هستند ?
یک پیام نشان تجاری ایجاد کنید که آنچه را که کسب‌وکار شما قصد دارد برای مشتریان خود انجام دهد , به شما نشان دهد . وعده‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در عرض چند دقیقه این وعده نشان تجاری اش است . ماریوت قول داد که سکوت کند . به مشتریان خود چه وعده می‌دهید ? تحویل می‌دهید ?
مطمئن شوید که عناصر بصری شما با پیام شما مطابقت دارند و برند شما . اگر به نوآوری امیدوار هستید , از عکس‌های خسته‌کننده و خسته‌کننده استفاده نکنید .
استانداردهای لباس و رفتار کارمندان را توسعه دهید که از قول برند شما حمایت می‌کند . دقت کنید که درک کنند که برند شما چیست و می‌تواند از آن پشتیبانی کند .
از جلوه‌های بصری خود در هر ابزار بازاریابی که استفاده می‌کنید , استفاده کنید, از تبلیغات به تابلوها تا ویترین مغازه‌ها برای خرید کیسه‌های خرید .
برندسازی یک فرآیند پیچیده است , عمدتا ً به این دلیل که موفقیت یا شکست آن توسط واکنش مشتریان به عمل انجام کسب‌وکار با شما تعیین می‌شود .

shopify.com

  • ۹۹/۰۴/۱۶
  • پریسا معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی