تبلیغات بیرونی چیست ؟
تبلیغات بیرونی که به عنوان تبلیغات خانگی نیز شناخته میشوند ، تبلیغاتی است که زمانی که خارج از خانه هستند به مصرف کنندگان میرسد . انجمن تبلیغات بیرونی آمریکا میگوید این جایی است که مصرف کنندگان ۷۰ درصد زمان خود را صرف میکنند.
انواع تبلیغات بیرونی رایجترین نوع تبلیغات در فضای باز ، بیلبورد میباشد . انواع متداول تبلیغات در فضای باز امروزه به سه دسته تقسیم میشوند :
۱. بیلبورد تبلیغاتی بیلبورد
بسیاری از مردم بدون توجه به محل زندگی یا مسافرت ، با تبلیغات بیلبورد آشنا هستند . بیلبورد در کنار بزرگراههای پر رفت و آمد و همچنین در امتداد جادههای کمتر سفر در مناطق غیر شهری قرار داده میشود . رانندگان تقریبا ً هر جایی آنها را میبینند ، زیرا آنها وسیلهای کارآمد و مقرونبهصرفه برای ارتباط اطلاعات هستند که از لحاظ جغرافیایی مهم است - مکان نزدیکترین رستوران فست فود در مسیر ، نزدیکترین متل ، یا campgrounds در خروج بعدی .
۲. اثاثیه خیابان
یک " مبل خیابانی " نه تنها به اتوبوس یا نیمکت پارک بلکه به ایستگاههای اتوبوس ، newsracks ، و کیوسکهای تلفن در میان افراد دیگر نیز اعمال میشود .
۳. ترانزیت
تبلیغات در دو طرف of رایجترین شکل تبلیغات در فضای باز است ، اما تبلیغات در فضای باز در ایستگاههای مترو و در داخل واگنهای مترو ، با تاکسی ، در امتداد پیادهروهای فرودگاه و دور زدن وسایل نقلیه - یکی از روندهای جدیدتر وجود دارد . واژه نامه تبلیغاتی چیست؟
انواع دیگر تبلیغات تبلیغاتی تبلیغاتی به نظر میرسد که هر کجا که میروند ، در سالنهای خرید سوپر مارکت ، در میادین ورزشی ، و در باشگاههای سلامت از مصرف کنندگان پیروی میکنند . آنها میتوانند با تکنولوژی پیشرفته - یا تکنولوژیهای دارای تکنولوژی پایین - کامپیوتر شخصی - کامپیوتر ایجاد شده - پوسترهای کوچک تولید شده توسط سگ - که به یک تابلوی اعلانات یک قهوهخانه چسبیدهاند ، باشند .
تبلیغات فضای بیرونی دیجیتال نیز به عنوان تابلوهای دیجیتالی شناخته میشوند ، تبلیغات فضای باز دیجیتالی یک نوع خاص است که از فنآوری الکترونیکی برای تغییر آنچه که بر روی یک صفحه نمایش داده میشود ، استفاده میکند . بیلبوردهای دیجیتال از تعداد انگشت شماری از تبلیغ کنندگان است که هر شش تا هشت ثانیه میچرخند . علایم دیجیتالی دیگر ممکن است رایگان باشند - ایستادن بر روی پیادهرو شهری یا courtside در یک بازی بسکتبال کالج .
برای کسب و کارهای کوچک مهمترین تبلیغ در فضای باز برای هر نوع آجر و ملات کوچک ، تبلیغات بیرونی آن است : علائم بیرونی . صاحبین کسب و کارها خواستار نشانههای واضح و واضح هستند که از فاصله دور به خوبی ارتباط برقرار میکنند . در حالی که باید تصویر برند شرکت را منتقل کند، همچنین باید به کشف و کشف آن کمک کند .
- ۹۹/۰۴/۱۱